Fitness Seller

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet wat het squats 'n milk schema is, maar ik zou iig een vast schema volgen en kleine aanpassingen doen omtrent je huidige vereisten!

Dat gezegd zijnde vind ik dit er wel ok uit zien. Volgorde mss wat veranderen en wat speed deadlifts op woensdag kunnen geen kwaad (en 1x / maand eens zwaar hier op gaan) :)
 
dus niemand hier kent Squats and milk? maakt niet uit ik ga het toch doen, hier een link voor diegene die erover willen lezen:

Squats and milk

Hier de training van vandaag

DL

5x97,5
5x107,5
5x122,5
5x135

zwaar maar form was guud

MP

5x47,5
5x52,5
5x57,5
5x65

Aww yeah :) filmpje hieronder

SQ

5x65
5x72,5
5x80
5x80


Over dat schema, tis maar een schema van 9 weekjes, en ik ben gewoon supernieuwsgierig naar war het doet (je moet denken dat mensen als Paul Anderson 20 rep squats hoog in het vaandel droegen), en het zijn trouwens breathing squats, dus met heel veel in en uitademen tussen de reps, dus uiteindelijk duurt die ene set heel lang.

Normaal moet je dan 3x per week squatten maar dat trek ik niet, dan doe ik wel gew hex bar deadlifts op woensdag :)

http://www.youtube.com/watch?v=1H1UW1G_n_w
 
MP of Paused MP?:rolleyes: sterk man!

Succes met Sq & Milk!

en gratz met filmpjes te posten ipv urls :p
 
Ik know, Eindelijk heb ik het :D wat bedoel je met paused of gewone MP? :P
 
Ik know, Eindelijk heb ik het :D wat bedoel je met paused of gewone MP? :P

wel, als je zakt, zie je dat je even stopt om te ademen en dan naar boven gaat.. bij een gewone MP zak je en ga je direct terug naar boven...
 
ahzo, ja das wel waar, maar ik heb zo het gevoel dat als ik voor de rep eerst lucht in mijn middenrif pers (zoals bij squats) dat ik dan meer kracht heb en ik alles strakker kan aanspannen.
 
netjes weer hoor :) ben benieuwd naar hoe dat nieuwe schema je zal bevallen, ziet er wel interessant uit!
 
eerst nog de 5x100 benchen, dan kunnen we aan een ander schema beginnen :D
 
Lekkere MP. Let wel op dat je je ellebogen niet al teveel locked bovenaan.
Dat wil nog wel eens nare blessures geven.
 
lijkt wss ma zo hoor ;) maar bedankt voor de bezorgdheid, I takez good care of my jointz :)
 
Ik vind het toch echt meer op een overhead press lijken dan op een militairy press. Persoonlijk zou ik de stang ook breder vastpakken.
 
eerst nog de 5x100 benchen, dan kunnen we aan een ander schema beginnen :D

Als ik me aan Tyle zn opbouw ga houden van mn BP maandag pak ik hem dan.. hopen dat het lukt want zit nu al 3 dagen te klote met mn verstandskiezen..:(
 
Ik vind het toch echt meer op een overhead press lijken dan op een militairy press. Persoonlijk zou ik de stang ook breder vastpakken


in welke zin? Mijn rug is recht en mijn voorarmen zijn parallell, als ik nog breder pak zijn mijn armen niet meer op schouderbreedte maar er voorbij
 
wel, als je zakt, zie je dat je even stopt om te ademen en dan naar boven gaat.. bij een gewone MPzak je en ga je direct terug naar boven...

Not really my friend ;)


Btw whats with the buzz :p ?

Goeie mp's
 
haha, dat is mijn timer :D ik time de rust tussen mijn laatste 2 sets, om niet al te veel tijd te verliezen. Plus het heeft een pavloviaans effect op mij, als in:
Buzzer gaat --> PRESS!!! of SQUAT!!! :D
 
Deadlift begint ook al goed er uit te zien!
Ik heb besloten om ook terug te beginnen squatten, wel licht natuurlijk. Kga ook 20 reppers erin knallen. Crazy stijfheid is het eerste wat in me opkomt.

Ben benieuwd naar u Squats n Milk gains!
 
ik las ff dat je over een ruime maand 20x100kg gaat squaten? holy ****
ik heb al eens 20x75kg en 16x80kg gedaan
word je neit echt vrolijk van hoor...
maarja 1 setje is wel te doen ( ik deed het na me werksets)
aan het einde van het jaar een keer proberen om 20x90kg te squaten :D (bw)
 
9 weken e :) en ja de 20x100 zou mooi zijn maar ik weet het zo niet hoor :D

anywayz, de training van vandaag!

SQ

5x65
5x72.5
5x80
5x90

3x105

8x80

Squats waren goed :)

BP

5x55
5x62.5
5x70
5x80

3x95

8x70

ook niet te zwaar

BOR

5x60
5x65
5x70
5x75

3x82.5

8x70

Bicep Curls fat gripz

5x37.5kg FG
5x40kg FG
5x42.5kg


goeie training :)
 
goede training!
mis alleen je 20 repper squat
wanneer ga je er mee beginnen?
 
ik ga er mee beginnen als ik de 5x100 bench e :) ik had gedeload dus das nog en weekje of 3, dan zou mijn squat ook op 5x110 moeten zijn, dan denk ik dat ik de 20x100 wel aandurf na 9 weken :)
Trouwens hier is mijn revised Squats and milk schema:

MA:

- Squats (1x20)
- Lichte Pullovers (1x20)
- Military Press (5x5)
- Power Cleans (5x5)

WOE:

- Hex Bar Deadlifts
- Bottom Position Bench Press
- ???
- Bicep Curls

VRIJ:

- Squats (1x20)
- Lichte Pullovers (1x20)
- Military Press (4x5) + (1x3)
- Power Cleans (4x5) + (1x3)

Wat denken jullie nu? :D suggesties voor het vrije plekje?
 
Back
Naar boven