XXL Nutrition

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

balkje loopt niet vast ... dit duurt lang , gewoon geduld hebben dus ... volgens mij op 51% of iets dergelijks uit mn hoofd ;)

Ja rot op met je wachten, ik heb door jou half uur naar een zwart scherm zitten staren vol hoop :roflol:
 
ja maar heb je nou gedaan wat ik zei ... punkbuster én dat TM in regedit én program files ?:P

Voor de mensen met problemen op PC :

1) Sluit Origin af (belangrijk!)
2) Doe windowstoets + R en typ regedit.
3) Ga naar HKEY LOCAL MACHINE\SOFTWARE\WoW6432Node\EA Games
4) Als je ergens nog dat TM teken zie staan, haal het weg!

en 2 :

BF3: Kicked from server by an administrator -FIX-

1) Sluit bf3.exe en Origin!
2) Zet je Antivirus en Firewall eff uit.
3) Deïnstaller alles van Punkbuster.
4) Start Origin en rechtermuisknop op je BF3 > Installatie Repareren
 
Mijn broer heeft het ook hoe we het op moeten lossen geen idee.
We hebben zo beetje alles al geprobeerd wat zou moeten werken maar de download begin gewoon niet.

Ik vind het trouwens ook vreemd dat updates niet automatisch worden uitgevoerd heb net zelf een update van 1.1G handmatig via origen moeten opstarten.

Ik ben nog niet eens bij het scherm geweest. Dat je iets moet downloaden, ik ben nog helemaal bij het begint dat hij de installatie gaat voorbereiden.

balkje loopt niet vast ... dit duurt lang , gewoon geduld hebben dus ... volgens mij op 51% of iets dergelijks uit mn hoofd ;)

Maar de eerste keer was ie al met 2x vlug heen en weer gaan klaar 10sec alleen nadat het balkje weg is komt er vervolgens geen installatie scherm helemaal niks. En als dat balkje weg is dan, raast de computer nog even door en dan houd het na 30sec op
 
Laatst bewerkt:
lol ik wil die shotgun ook man! welke rank moet je zijn?

43 lol

Dat duurt dus nog wel even. Vandaag opnieuw geinstalleerd, sommige maps zijn echt te triest voor woorden (er wordt echt alleen maar gecamped en met RPG's geschoten op knelpunten) , maar ben toch een 5 aantal uurtjes bezig geweest.

Ben nog maar level 5, dacht dat je voor die USAS 12 engineer moest spelen maar je moet gewoon tering veel spelen .

Dus blijf maar assault voorlopig , tanks schieten is toch een beetje een trieste bedoeling want er zit altijd wel een ventje die tank te repareren.

En volgens mij regenereert de tank ook vanzelf als de schade tot niet over de helft is ?

LOL ... :rolleyes:
 
43 lol

Dat duurt dus nog wel even. Vandaag opnieuw geinstalleerd, sommige maps zijn echt te triest voor woorden (er wordt echt alleen maar gecamped en met RPG's geschoten op knelpunten) , maar ben toch een 5 aantal uurtjes bezig geweest.

Ben nog maar level 5, dacht dat je voor die USAS 12 engineer moest spelen maar je moet gewoon tering veel spelen .

Dus blijf maar assault voorlopig , tanks schieten is toch een beetje een trieste bedoeling want er zit altijd wel een ventje die tank te repareren.

En volgens mij regenereert de tank ook vanzelf als de schade tot niet over de helft is ?

LOL ... :rolleyes:

C4 and mines are your friend ;)

Tanks gaan makkelijk stuk en engineer die repaired is een free kill :D
 
nog steeds geen oplossing gevonden.... de illigale versie die je niet hoeft te installeren doet het perfect maar van de cd....
 
hey wie wil er een keer punten boosten ?

Of COOP doen (kun je ook veel punten mee verdienen)
 
yo primo

zet me er ff in

pc - joranr - joranr - ja

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 19:45 ----------

hey wie wil er een keer punten boosten ?

Of COOP doen (kun je ook veel punten mee verdienen)
pc?
 
Als ik een vriend invite en dan in zelfde team wil en gaan de game in zit hij vervolgens in een ander team. Iemand een idee hoe dit komt?
 
Als ik een vriend invite en dan in zelfde team wil en gaan de game in zit hij vervolgens in een ander team. Iemand een idee hoe dit komt?

Ja dat heb ik ook ooit, is vet irritant. Vind dat wel heel slecht btw, je invite je vriend in de squat om samen met hem te spelen.. niet tegen hem :rolleyes:

Hopelijk komt er nog een update voor, zover ik weet is er nu niks tegen te doen?
 
Kan iemand me vertellen hoe het CITV Station werkt? Ik lock wel doelwitten maar heb nog niets neergehaald.
 
Iemand al een kill gehad met dit:

Kornet_sm.png


of deze?

TOW22_sm.png


Zijn die klotedingen die meestal aan je base staan.
Zit er steeds mee te schieten, lijkt semi heat-seeking te zijn soms, maar werkt langs geen zak
 
Ik vind die lui die niks anders doen dan hun anti air tankje op een heuveltje zetten en daar de hele tijd staan zo irritant he. Verder niets doen, gewoon wachten op een vliegtuig/heli die voorbij zou moeten komen.

Hoe kan je plezier hebben om de hele tijd op een heuveltje te staan zonder ook maar te bewegen of wat dan ook.

Zodra je in vliegtuig zit is het ook lock, lock, lock en lock. Heb wel al alle unlocks voor vliegtuig, misschien die lock jammer is proberen.
 
Kan iemand me vertellen hoe het CITV Station werkt? Ik lock wel doelwitten maar heb nog niets neergehaald.

Is dat ding niet alleen om te locken en dan met een guided missile (tank, heli) te raken?
 
Back
Naar boven