Fitness Seller

Koekie gaat Culken! 2weeks bulk - 1week cut: the way too 200LBS ripped! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lekkere training hoor, ik wil ook!:( helaas kan ik pas vrijdag ofzo door mn verstandskiezen OMG
 
lekkere trainingen. Leuk ook om te zien dat de 1 wat meer wil benchen en de ander meer DL. Goed bezig Koekie.:)
 
Thanks guys!!!!

The show goes on...
Donderdagochtend 10 november 2011

Lowerbody

Deadlift
12x60
10x80
8x100
6x120
5x140 vanaf hier straps...
6x165 hebbes!!!
20x115 --> repout, buiten adem, maar lekker wassie wel!!!

Stiff Legged Deadlift 60sec rust tussen sets
12x60
12x75
12x90 VPR

Legpress Sumo stance
20x105kg

Core-work
Dragonflags: 4 sets, 6 reps + 5kg tussen de voetjes (zwaar)

Leg raises - Bench Crunches supersetted: voelde goed. 3 setjes elk

Notes
- Deadlift --> Volgende week 170kg erop en mijn oude record van 8x170 hoop ik nog voor 31dec. 2011 te cranken!
- Stiff Legged eveneens een lekkere sessie zo na de regular deadlift
- legPress Sumostance: widowmaker style a.k.a Doggcrapp!!

Mood: 7/10
Energy: 9.5/10
Kracht: 9/10

Tot morgen! (upperbody ''repetition day'')
 
goed bezig kerel, pr feestje gehad zie ik :D
 
sick volume en gewicht bij je DL..heb deze week 20x 100kg gedaan maar jij overtreft me..lekker hoor..
 
lekkere stiff DL. Goede training Koekie.:)
 
Dikke DL like a boss!
 
Jaja, de deadlift zit goed in me onderrug, en ook me hamstrings zijn flink naar de kl*te nu :D

Vrijdagmiddag 11 november 2011

Upperbody repetition-day!

MP (niet te heftig gedaan, meer soort van warming-up)
15x30
12x40
9x45
5x50
20x30

Chinups
2xbw+ 8kg
4xbw+ 8kg
6xbw+ 8kg
5xbw+ 8kg + 3 met hulp
7/1/1 xbw (rest paused)

Bench 60sec rust tussen de sets
25x50 :D
11x50
6x50 --> verzuurde schouders door de korte rust, veel reps
= 42reps total PR (week 1: 31rep, week 2: 36rep)

Pulldown hammer-grip 60sec rust tussen de sets
21x55 :D
11x55
8x55 --> wederom verzuurd, dit keer in traps

Skullcrushers Gewicht zonder stang
12x22kg
11x22kg
9x22kg + 6negatief er achteraan

BB curls
5x30
5x35
5x40
5x40
8x40 (laatste 3 dikke cheat-reps!, who cares, was toch al klaar en leeg!)

NOTES:
- Alles ging lekker.
- Volgende week 45+reps op bench (uiteindelijk doel dit jaar nog is toch wel 50x50kg op de bench)
- Volgende week wat hoger in reps met BB curls en Pushpress! Het zijn tenslotte niet voor niets mijn ''repetition-days'' a.k.a WS4SB-template styleee!
 
sick volume op die benches man.. 50x50 is een mooi doel en moet je makkelijk kunnen halen imo!
 
Je begint goed sterk te worden. Weet nog dat ik je log een tijd geleden had gezien. Vooral je conditionele sets zijn erg goed.:)
 
20x115kg DL en 25x50kg bp..wait whut?!
 
Jaja de kracht begin te komen. Eindelijk.
Ben nu al 2 weken vol aan het bulken dus het blijkt lekker aan te slaan!
Daarnaast gebruikt ik nu ook al een maand Total muscle solution van body&fitshop en dit draagt waarschijnlijk ook wat bij aan de kracht, hetzij misschien niet veel, maar ik vind het wel een goede postworkout creatine blend, dus ik raad het mensen zeker aan eens te overwegen.
Taille gisterenochtend opgemeten en deze stond nog steeds op 84,5cm exact (gemeten met een orbimeter, dus nauwkeuriger kan haast niet) Mij hoor je dus niet klagen ;)

Zondagochtend 13 november 2011

Lowerbody

10min crosstrainer voor de hartslag op te krikken...

Paralell Squat
10xbarbell
10x40
10x50
8x60
8x70
8x80
8x90
8x105 + spot

Paused smithmachine squat 60sec rust tussen de sets
15x20
12x30
10x37 PR
10x10

Bulgarian plit squat (per been)
2x20reps + 10kg PR

Calf raises standing
8x85
8x85
8x90
8x95
8x100 + laatste rep 10sec hold (burn!) PR

Nog wat licht buikwerk en toen was het genoeg!

Cardio: 10min crosstrainer (hartslag 170-175) --> kapot

Notes:
- Wederom weer wat sterker dan vorige week op eigenlijk alle oefeningen (zelfs een PR op de kuiten machine!)
- Vandaag op tijd naar bed. 21:30 is een goede tijd voor mij... merk dat ik veel beter herstel door dat extra uur slaap wat ik de laatste 2 weken pak.

Fijne avond nog allemaal, en tot morgen (Upperbodyyyy!!)
 
Nette squats! Waarom geen apart hamstringwerk?
 
nog steeds op 84,5cm exact

vaag..ik zou jou middel veel minder breed schatten. ik zit nu op 82cm en vind het nog veel lijken. Niet negatief bedoeld ofso maar viel me op..Lekker dat je krachtstoename merkt. Nette training trouwens morgen kan ik weer aan de bak met squatten.
 
mooie training weer, veel eten werkt idd positief op je krachtsontwikkeling! merk ik ook :D
 
Heerlijk om te lezen dit baas! Wat voor effect heeft het highrep icm weinig rust op je spieren voor je gevoel? En niet meer culken dus? En hoeveel uur slaap je dan?
 
Nette squats! Waarom geen apart hamstringwerk?

Yo, deze lowerbody training was ''quad dominant''.
Op woensdag of donderdag is altijd mijn lowerbody ''hip dominant'' training... dus meer focus op de hamstrings en billen die dag (deadlift, stiff legg deadlift, hip extensions en sumostance leg presses)

vaag..ik zou jou middel veel minder breed schatten. ik zit nu op 82cm en vind het nog veel lijken. Niet negatief bedoeld ofso maar viel me op..Lekker dat je krachtstoename merkt. Nette training trouwens morgen kan ik weer aan de bak met squatten.

Ja weet je, ik vind de middelomtrek erg belangrijk. ik wil eigenlijk niet boven de 85cm uit komen. Gelukkig is vandaag mijn mini-cut weer begonnen, dus hoop ik die 84.5cm de komende dagen/week weer wat terug te schroeven. Me uiteindelijke doel is toch wel 79-80cm, maar dan wel met meer massa. Genoeg werk aan de winkel :D

mooie training weer, veel eten werkt idd positief op je krachtsontwikkeling! merk ik ook :D

Nou en of :)

Heerlijk om te lezen dit baas! Wat voor effect heeft het highrep icm weinig rust op je spieren voor je gevoel? En niet meer culken dus? En hoeveel uur slaap je dan?

Yo, het is meer een combie he. Eerst een zware compound oefening en dan op de 3-8 reprange blijven en de rust hierbij is niet zo belangrijk.

Volgende oefeningen inderdaad kortere rust en minder gewicht en heel goed letten op de muscle-mind connectie.

Het is allemaal nuttig volgens joey defranco van Westside 4 skinny bastards :D Dus ik gehoorzaam hem maar.
 
Back
Naar boven