AndroidHealthClinic

GTST wie kijkt het allemaal?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edgar S

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2011
Berichten
162
Waardering
15
Lengte
1m85
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Zo titel spreekt voorzich!

Ik volg normaal ook ATWT maar dat is zo dood en saai, GTST begint weer spannend te worden met dat hele familie Sanders gebeuren!
 
Nee, vind ik een k*tprogramma. Iedereen gaat wel 4x dood in de show en leeft daarna weer
op wonderbaarlijke wijze. Heb het vroeger ooit gekeken omdat mijn zus het altijd keek.. nooit meer :o
 
Nee, vind ik een k*tprogramma. Iedereen gaat wel 4x dood in de show en leeft daarna weer
op wonderbaarlijke wijze. Heb het vroeger ooit gekeken omdat mijn zus het altijd keek.. nooit meer :o

Nog nooit gezien, en dit wetende zal ik het ook nooit zien.
Edit: overigens is het feit dat jij er een topic over maakt al reden om het niet te zien ;) Kusje
 
Laatst bewerkt:
wat een vrouwen programma man
 
Yo Edgar, Sjors is lekker he? (Inge Schrama). ;)
Ludo is the boss.
 
Laatst bewerkt:
die vlaamse dude vind ik wel vermakelijk en gigi ravelli is een mooi verschijnsel.
 
Hahaha zou me kapotschamen. Gtst is voor huisvrouwen en ping-meisjes. Een kerel die het kijkt is gewoon een dikke homo
 
Hahaha zou me kapotschamen. Gtst is voor huisvrouwen en ping-meisjes. Een kerel die het kijkt is gewoon een dikke homo

Ik heb tenminste een vriendin :rolleyes:

Kan ik van jou niet zeggen...

...
GAYLORD:trollfacex:
 
Ik heb tenminste een vriendin :rolleyes:

Kan ik van jou niet zeggen...

...
GAYLORD:trollfacex:

Is goed brah, ik heb alle voordelen van een vriendin -het gezeik. Zaad moet vloeien en het allemaal in 1 chick pompen op deze leeftijd is zonde.

Moet je natuurlijk wel social skills hebben, en afgaande op je postgeschiedenis denk ik niet dat je die hebt.
 
Een vriendin of niet , je gaat als kerel zijnde geen GTST kijken = faal , kom op man...
 
Op het moment dat Helen Helmink werd vervangen door een andere actrice ben ik toch echt afgehaakt.

Arnie was wel eindbaas!
 
Is goed brah, ik heb alle voordelen van een vriendin -het gezeik. Zaad moet vloeien en het allemaal in 1 chick pompen op deze leeftijd is zonde.

Moet je natuurlijk wel social skills hebben, en afgaande op je postgeschiedenis denk ik niet dat je die hebt.

Klopt

Ben maagd:o

:trollfacex:
 
Ik wel,gezellig met het vrouwtje op de bank ,lekker bakje koffie erbij,heerlijk :p
 
Het acteerwerk is zo ongelofelijk slecht dat ik er echt niet naar kan kijken. Alleen naar Gigi kan ik prima kijken.
 
Is goed brah, ik heb alle voordelen van een vriendin -het gezeik. Zaad moet vloeien en het allemaal in 1 chick pompen op deze leeftijd is zonde.

Moet je natuurlijk wel social skills hebben, en afgaande op je postgeschiedenis denk ik niet dat je die hebt.

Waarschijnlijk nog onvruchtbaar ook met die inteeltkop van je :roflol:

Jij gewoon zwaar jelly op mn spiegel foto. Je bent wss in het echt focking lelijke lange troll die mij aan het mirin is in de gym en op internet e held uithangt met je 21jr :roflol:

Jij dit bij mij

:suckit:

En dan...

:bj: op je hoofd!
 
  • Like
Waarderingen: Vipo
Nee kijk wel JS
 
Ok Edgay.

Why so mad? Zal wel komen omdat ik de waarheid spreek. Krijg in ieder geval genoeg karma binnen voor m'n laatste 2 opmerkingen.
 
Ok Edgay.

Why so mad? Zal wel komen omdat ik de waarheid spreek. Krijg in ieder geval genoeg karma binnen voor m'n laatste 2 opmerkingen.

Haha :roflol: kan je geen geven, anders had ik gegeven voor die inteeltkop :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven