XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe kom je aan zoveel gold?
 
Ik heb dat huis in whiterun nog niet gekocht, scheelt 5000. Voor de rest tijdens mining ben ik redelijk wat spul tegengekomen.

Heb nog geen quests gedaan echt verder. Ben daar mee gestop Na die begin dragonquest in whiterun. :P

K*t, vrouwtje in whiterun heeft maar 1 deadra heart en respawned niet na 48 uur.

Ik ga nu alleen Deadric Great Sword maken omdat deadric weps veruit beter zijn dan dragon wapens. Dan ff nog 9 puntje in smithing en ik doe gewoon die dragonplate gear, heb genoeg daarvoor (iets van 6 draken verslagen)

Gloom nog iets mine is net gerespawned bij mij, dus dat zijn weer een goede 48 ebony ores :D Morgen weer verder, post wel pic in dragonplate armor als ik klaar ben lol
 
bloody ****, ik dacht dat het een uur of 2 was en ik nog 6 uurtjes kon slapen, is het al half 7 :roflol:

heavy orc build, fun, kruipt wel tijd in...
 
Deadric Armor is HARD!! beter dan dragon armor :D Moet alleen nog Deadra Heart vinden om te maken :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 01:21 ----------

Godver



---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 01:22 ----------



..

Volgens mij heeft die Alchemy chick bij de Dark Brotherhood zo'n hart te koop. Heb iig ergens zo'n heart te koop gezien, volgens mij bij de DB :D
 
Wie is er nou al in Markrath geweest en heeft daar de quest @ the abandoned house gedaan? Ik heb hierna een ubermace gekregen, (1handed).

45 damage (1-handed skill op level 60 ofzo) 25 health damage, 25 magicka damage, 25 stamina damage en target killed binnen 3 seconde=soul capture.

Ding ziet er bruut uit ook.
 
Wanneer of hoe krijg je mining dan?
 
Wanneer of hoe krijg je mining dan?

Nou, je hebt soms een groot stuk steen of iets, en daar kan je mines uit oren, je moet helaas wel altijd een pickaxe bij je hebben (klote want die dingen wegen 10 kg).
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand waar je soul trap kan leren? Ik wil nu een beetje in dat enchanten gaan raken :)
 
Weet iemand waar je soul trap kan leren? Ik wil nu een beetje in dat enchanten gaan raken :)

Die mace waar ik het net over had, heeft ook soul trap, alleen dan moet je binnen 3 sec de enemy killen, bij de spell is het 60 seconden.
 
Die mace waar ik het net over had, heeft ook soul trap, alleen dan moet je binnen 3 sec de enemy killen, bij de spell is het 60 seconden.

Ooh nice, maar zo ver ben ik nog lang niet. Mijn huidige mace doet nog maar iets van 10 damage ofzo :p (level 5) Ik ga wel voor winterhold. Maar sowieso ben ik nog niet eens in whiterun aanbeland, maar daar ga ik straks heen als ik klaar ben met werken vandaag :D

Nog 1 vraag: ik heb nu in de mijn vlak bij de beginstad wat ore verzameld, waar kan ik deze smelten? Bij het smithing huis in riverwood zie ik geen mogelijkheid tot het smelten. In runescape had je daar dan een handig furnace voor maar die kan ik in dit spel nog niet spotten :( Iemand? :)
 
als de enemies met jou meelevelen maakt het niet zo veel uit, en die quest is retesimpel eigenlijk.

buiten whiterun staat een dude op paard en wagen, laat je meeliften naar Markrath en check op de map naar the abandoned house, en daar begint je quest.

zeker de moeite waard, beste wapen wat ik tot nu toe in het spel heb gevonden.

Als je naar Winterhold gaat, zorg dan dat je aardig wat centen op zak hebt, want je zal aardig wat nieuwe spells kunnen kopen :D

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 11:55 ----------

http://www.telegraaf.nl/digitaal/ga...rslaat_Modern_Warfare_3_op_Steam__.html?p=2,2

Ow yeah
 
Ik dacht dat enemies niet meelevelen in dit spel? Dat ze dat na oblivion afgezworen hebben?

Maar ik zal eens kijken :) en geld heb ik nog niet zoveel, het meeste geld gaat nu naar ingredienten om mijn alchemy te uppen ;)


Weet iemand wat over het smelten van ores trouwens (het maken van ore->ingot).
 
Ik dacht dat enemies niet meelevelen in dit spel? Dat ze dat na oblivion afgezworen hebben?

Maar ik zal eens kijken :) en geld heb ik nog niet zoveel, het meeste geld gaat nu naar ingredienten om mijn alchemy te uppen ;)


Weet iemand wat over het smelten van ores trouwens (het maken van ore->ingot).

Ik weet het ook niet zeker, maar ik heb niet het idee dat het me makkelijker af gaat dan eerst, door sommige enemies word ik nog steeds genadeloos verkracht, echter na een paar keer opnieuw proberen lukt het dan weer wel :D
 
enemies levelen wel mee. Alleen ze blijven zelfde gear houden. Dus als jouw gear beter word dan word het makkelijker.
 
enemies levelen wel mee. Alleen ze blijven zelfde gear houden. Dus als jouw gear beter word dan word het makkelijker.

Ah vandaar, want ik merk wel dat ik qua melee een enemy zo neer heb, magic wil alleen vaak nog niet opschieten. Iemand die al wat sterkers heeft dan fireball etc? Erg vervelend dat mn magicka ook meteen leeg is na 1 fireball, of iig voor 70%, die infinite magicka was een mooie uitkomst, helaas was dat niet permanent :mad:
 
Ah vandaar, want ik merk wel dat ik qua melee een enemy zo neer heb, magic wil alleen vaak nog niet opschieten. Iemand die al wat sterkers heeft dan fireball etc? Erg vervelend dat mn magicka ook meteen leeg is na 1 fireball, of iig voor 70%, die infinite magicka was een mooie uitkomst, helaas was dat niet permanent :mad:

Je hebt die perk in destruction dat je spells half magicka kosten. Voor elke spellniveau is een andere perk
 
Je hebt die perk in destruction dat je spells half magicka kosten. Voor elke spellniveau is een andere perk

Volgens mij heb je die perk alleen per fire etc. Maar ik zal even kijken, en vanaf welk level zou je die perk dan kunnen kiezen? Anders moet ik even flink destruction omhoog werken, die staat bij mij op 53 geloof ik.

Verder heb ik gewoon liever wat magic die echt reteveel schade doet, dat ben ik nu nog niet tegen gekomen, niet van hetzelfde niveau als een dikke mace iig. Enige handige is dat je met frost en lightning stamina en magicka kan drainen.
 
Als je met magic veel schade wilt doen moet je zowiso destruction perks doen. Die half magicka perks in destruction zijn voor al je destruction spells.

godverk*tspel net smithing op 100 loopt ps3 vast )_(*@()&^%*^@)((@(@(@ Hoop dat me autosave vrij recent is had net een fast travel gedaan

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 13:50 ----------

zijn die perks van, aprentice destruction spells cost half magicka, adept destruction spells cost half magicka, etc.
 
VIPO, jij speelt op de pc toch? Heb je 'm gedownload?
 
Back
Naar boven