XXL Nutrition

Welke compleet vage/random dingen weet jij nog van vroeger?

Bezoekers in dit topic

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2010
Berichten
6.995
Waardering
1.345
Lengte
1m92
Massa
92kg
Soms heb je van die momenten, dat je ineens terugdenkt aan een gebeurtenis van vroeger. Om een voorbeeld te geven; belangrijke dingen als je verjaardag weet je niet meer maar je weet nog wel dat je tante To naakt hebt gezien op de bruiloft van je opa. Van die vage, random dingen. Leek me leuk om te horen wat voor vaags jullie nog weten. Ik trap af:

Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik in groep 3 of 4 zat en de speeltijd net afgelopen was. Ik weet nog dat er een redelijke groep kids bij de bosjes stond, wist niet waarom maar boeide me ook niet zo, dus ik ging maar naar binnen. Vervolgens zit ik in het lokaal en komt de juffrouw binnen. Blijkbaar had iemand uit de klas een zwart konijntje gevonden in de bosjes. De juffrouw had het konijntje vast. Ik keek uit het raam en kon zien dat de bosjes waar het konijntje was gevonden werd afgezet met lint (waarom, geen idee)

De juffrouw vertelde ons dat het konijntje zijn mama kwijt was en heel erg verdrietig was. Ik zag dat er tranen over de wangen van dat beest liepen en ik hoorde hem janken. Soort van 'wèèèè.... wèèèè'. De juf had het konijn op een boekenplank gezet ergens achter haar en voor zover ik weet ging ze toen verder met de les. Langzaam maar zeker stopte het gehuil van het konijntje en leek het beter te gaan. Later nam ze het konijntje mee om hem naar de 'dierendokter' te brengen. Deze hele gebeurtenis was blijkbaar heel normaal voor de juf.

Ik begrijp er tot de dag van vandaag nog steeds geen ene HOL van en ik heb het ook niet gedroomd want een klasgenootje van me van toen spreek ik nog wel eens en die wist het ook nog.

Nu mogen jullie met je vage verhalen van vroeger.

Commence!
 
Tegenwoordig af en toe als ik mensen ruik (geurtje) in de winkel als ik aan het werk ben, doet me dat denken aan dingen van vroeger. Meestal met sinterklaar viering bij een bedrijf of met lego spelen.
 
Volgens mij heeft ze gewoon iets in de snackjes gestopt die jullie kregen tijdens ''tijd voor hap-hap-hap''.
Kan me niet veel boeiende dingen herinneren.. Misschien dat mijn neger vriend een konijnenkeutel aan een klasgenootje gaf in groep 2 en zei dat het een dropje was.
 
dat mijn opa vroeger bij me in bed kwam liggen en vroeg of hij er een kusje op mocht geven...:)
 
Het staat op mijn netvlies gebrand...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dat mijn opa vroeger bij me in bed kwam liggen en vroeg of hij er een kusje op mocht geven...:)

Op het bed? ik snap het niet ???

C'mon guys, mooie verhalen wil ik lezen!
 
Dat ik een keer met lucifers zat te spelen bij een vuilnisplaats naast een flat en daardoor bijna heel de flat in de fik had gestoken :)
 
jaartje of 8 was ik toen,

Mn beste vriend zat achterop mn fiets, en ik zou hem dan bij zn huis afzetten, hij woonde vlakbij school en dan naar huis fietsen.. middageten en weer naar school.

Maar we waren zo bezig met over lego praten dat ik vergat dat hij achteropzat en naar huis moest. hij was het ook vergeten.

We komen thuis, lopen naar binnen.. en mn ma kijkt me vreemd aan.. Wij: wat is er?

Waarom is jeroen hier in de middagpauze?

Wij: omfg vergeten. (kan niet de goeie uitdrukking voor een 8jarige vinden)

Dus toen at hij bij ons.
 
Owja, als klein kind op vakantie legde ik altijd mijn prothese op tafel in restaurants en hinkelde ik dan snel weg waardoor mijn moeder achter me aan moest. Waarom ik dat deed weet ik niet eigenlijk..
 
3de/4de leerjaar op bosklas.
Ik wou maar niet slapen en bleef met mijn vriendjes praten op de kamer.
Leerkracht werd boos en haalde mij uit m'n bed. Ik moest bij de leerkrachten gaan slapen.
Toen ik wakker werd stond mijn juffrouw in haar blote borsten in de kamer haar om te kleden. Ik deed maar alsof ik nog sliep ^^
 
jaartje of 8 was ik toen,

Mn beste vriend zat achterop mn fiets, en ik zou hem dan bij zn huis afzetten, hij woonde vlakbij school en dan naar huis fietsen.. middageten en weer naar school.

Maar we waren zo bezig met over lego praten dat ik vergat dat hij achteropzat en naar huis moest. hij was het ook vergeten.

We komen thuis, lopen naar binnen.. en mn ma kijkt me vreemd aan.. Wij: wat is er?

Waarom is jeroen hier in de middagpauze?

Wij: omfg vergeten. (kan niet de goeie uitdrukking voor een 8jarige vinden)

Dus toen at hij bij ons.

Rete interessant verhaal!

3de/4de leerjaar op bosklas.
Ik wou maar niet slapen en bleef met mijn vriendjes praten op de kamer.
Leerkracht werd boos en haalde mij uit m'n bed. Ik moest bij de leerkrachten gaan slapen.
Toen ik wakker werd stond mijn juffrouw in haar blote borsten in de kamer haar om te kleden. Ik deed maar alsof ik nog sliep ^^

Hoe oud was die juf? Was ze lekker? Had ze grote tieten? Pics?
 
precies! komop met die geile verhaaltjes!! hier heb ik geen reet aan!:mad:
 
De juffrouw van groep 1 droeg altijd een laag decollete zonder BH. Ik weet nog goed dat ik toen nog niet echt iets wist van coïtus maar ik weet wel dat ik haar altijd een paar keer per dag om hulp vroeg zodat ik even in dat truitje kon kijken (true story).
 
Goed topic man! Hoop dat het niet ontspoord door al deze roidboys die enkel maar aan coïtus kunnen denken :mad:
:roflol:
 
Geen lange boeiende verhalen, meer kleine dingen, bijv...

Als kleuter door andere kleuter van 2M hoog klimrek geduwd, 2 minuten bewusteloos gelegen. En echt nog goed weten hoe het precies ging...

Op 7-9j oud met lucifers en benzine spelen. Ook vaak met loep vuurtje maken. Ooit bijna een schuur laten afbranden.

Rondrijden met zo'n BMX fietsje en dan kaarten aan het achterwiel om motorgeluid na te maken. :o

Op 7j bij carnaval een keer een realistisch gorilla kostuum aangetrokken, en gek doen op school.

etc. allemaal van die onbelangrijke dingen die je bij blijven.


Oh, toch nog wel eentje voor DBB: ooit op 15j in therapie gezeten vanwege rebelleren op school. Je zat dan vaak uren te praten of andere nutteloze dingen te doen samen met zo'n psychologe erbij. Op een dag vroeg ze om wat te gaan tekenen want ze moest ff wat doen. Ze ging naar de kamer ernaast. Na 10 minuten was de tekening echter klaar, terwijl zij nog weg was. Dus ik naar de kamer ernaast, kloppen en meteen binnenlopen (was een slechte gewoonte). Ik zag haar zitten in een stoeltje en kon nog net zien dat ze haar handen tussen haar benen had en achterover leunde. Ze schrok enorm en ging onmiddellijk recht zitten. Ze zei dat ik moest wachten tot ze 'binnen' zei. Nog eens 10 minuten later kwam ze vragen wat ik gezien had. Toen wist ik natuurlijk genoeg.

Heel verhaal gaan vertellen tegen maatje die er ook zat. Gezegd dat hij moest zwijgen. De volgende dag had hij kennelijk zijn mond voorbij gepraat want de psychologe kwam vragen of ik wat gezegd had tegen iemand, en dat ze in de problemen zat... Heb toen nog voorgesteld dat ik voor een kus verder wel zou zwijgen, maar heeft ze toch geweigerd. Later wel vernomen dat ze ontslagen was. :p
 
Heel verhaal gaan vertellen tegen maatje die er ook zat. Gezegd dat hij moest zwijgen. De volgende dag had hij kennelijk zijn mond voorbij gepraat want de psychologe kwam vragen of ik wat gezegd had tegen iemand, en dat ze in de problemen zat... Heb toen nog voorgesteld dat ik voor een kus verder wel zou zwijgen, maar heeft ze toch geweigerd. Later wel vernomen dat ze ontslagen was. :p

Haha :roflol: Had de geile hoer je maar moeten afzuigen ;)
 
  • Like
Waarderingen: 515
Weet nog dat ik met mijn broertje van een berg af fietste. Onderaan ging hij onderuit. Hij liep keihard te janken. Ik dacht aansteller en hielp hem omhoog maar hij viel weer. Deed dit tot 4x toe en hij bleef janken en vallen. Toen heb ik em achterop mijn fiets gezet en ben met hem schreeuwend achterop terug gefietst naar huis. bruggetjes drempeltjes etc.

Thuis bleek dat hij een bovenbeen breuk had en zijn bot bijna door zijn vlees heen stak. Ja wist ik veel gast stelde zich altijd aan vond ik :P
 
Heb een keer vroeger toen ze bij ons een nieuwe supermarkt aan het bouwen waren met m'n bmx fietsje van een bult ( denk 6 meter hoog naar beneden ) recht de weg op, bleef m'n ketting haken en knapte kapot .. stond ik al 8 jarig blaagje midden op de weg ...
 
Back
Naar boven