Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je met magic veel schade wilt doen moet je zowiso destruction perks doen. Die half magicka perks in destruction zijn voor al je destruction spells.

godverk*tspel net smithing op 100 loopt ps3 vast )_(*@()&^%*^@)((@(@(@ Hoop dat me autosave vrij recent is had net een fast travel gedaan

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 13:50 ----------

zijn die perks van, aprentice destruction spells cost half magicka, adept destruction spells cost half magicka, etc.

Oow die, haha thanks.

Als ik tijd heb even snel die guide volgen om smithing en enchantment op 100 te krijgen.

Maar kort gezegd: zo veel mogelijk herten en ander gedierte slachten, hun vacht meenemen, hier leer van maken, hier maak je weer armor van, etc? en soul gems heb ik genoeg dus dat is geen probleem, heb soul trap namelijk en die gebruik ik bijna altijd voor een enemy.
 
Wie is er nou al in Markrath geweest en heeft daar de quest @ the abandoned house gedaan? Ik heb hierna een ubermace gekregen, (1handed).

45 damage (1-handed skill op level 60 ofzo) 25 health damage, 25 magicka damage, 25 stamina damage en target killed binnen 3 seconde=soul capture.

Ding ziet er bruut uit ook.

Ja heb ik ook, ik speel liever met zwaarden maar voor een goede mace maak ik wel een uitzondering!
 
Zit hier te genieten van een kop koffie terwijl mijn character boven afgeronseld wordt door die bish in die tavern. Over paar minuutjes even kijken of mn heavy armor skill al een beetje omhoog is :D
 
Zit hier te genieten van een kop koffie terwijl mijn character boven afgeronseld wordt door die bish in die tavern. Over paar minuutjes even kijken of mn heavy armor skill al een beetje omhoog is :D

Lame :p

Je character vangt ook klappen als je terug vecht hoor :p

Weet er trouwens iemand waar je heavy armor training kan krijgen? In het begin kon dat ergens in Whiterun maar kan het nergens meer vinden.

Persoonlijk het nuttigste wat je kan doen met je geld, merchants hebben naast books soul gems en potions toch nooit echt boeiende dingen te koop.
 
Lame :p

Je character vangt ook klappen als je terug vecht hoor :p

Weet er trouwens iemand waar je heavy armor training kan krijgen? In het begin kon dat ergens in Whiterun maar kan het nergens meer vinden.

Persoonlijk het nuttigste wat je kan doen met je geld, merchants hebben naast books soul gems en potions toch nooit echt boeiende dingen te koop.
Ja daarom vang ik gewoon klappen van die bish. Duurt wel even maar kost helemaal geen knaken, terwijl die training altijd ****ing veel kost. Had toen gekeken hoeveel een training smithing kostte rond de 90, was iets van 4500 gold.
 
DRAGONPLATEARMOR BITCH!!!! w00pw00p eindelijk lol Rechts van me staat die housebitch die je in dragonsearch krijg met Ebony Set aan. Weet iemand of ze later in het spel ook bij je blijft? BV als je die quest hebt gedaan waarin je whiterun over neemt.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 14:11 ----------

 
Vind mijn elvenarmor toch vetter.
 
Ben nu lvl 24, toen ik zaterdag begon met het levelen van enchanting en smithing was ik level 6. :roflol:

Straks na trainen ga ik eindelijk beginnen met quests, nog steeds niks gedaan na de dragonbegin quest in whiterun
 
2e6a4v6.jpg


Allemaal zelf gemaakt en Exquisite. Tot hoe hoog gaat dat eigenlijk?
 
Geen idee, ik heb 100 smithing en maak legendary.
 
Heavy of light armor? Hoeveel perks heb je daar en wat is je armor rating nu? En hoe heb je 100 smithing verkregen? Ik zit rond de 50 nu geloof ik.. ik steel/jaag steeds zodat ik leather heb en daar strips van kan maken. Dan maak ik met leather en met strips van die leather braces... maar gaat me niet snel genoeg :P tips?
 
Heavy of light armor? Hoeveel perks heb je daar en wat is je armor rating nu? En hoe heb je 100 smithing verkregen? Ik zit rond de 50 nu geloof ik.. ik steel/jaag steeds zodat ik leather heb en daar strips van kan maken. Dan maak ik met leather en met strips van die leather braces... maar gaat me niet snel genoeg :P tips?

Op pagina 22 of 23 staat een lange tekst met uitleg hoe of wat ;)
 
Waarom willen jullie zo OP zijn, is toch geen zak aan???
 
Op pagina 22 of 23 staat een lange tekst met uitleg hoe of wat ;)
Gevonden. thanks

Waarom willen jullie zo OP zijn, is toch geen zak aan???

Ik ben een boogschutter en one-handed+shield, kan wel een goed armor gebruiken. :D

Iemand enig idee waar je potions voor veel kan verkopen? Ik gebruik voornamelijk Health restoration spell ipv potions en wil van mijn potions af. :D
 
Gevonden. thanks



Ik ben een boogschutter en one-handed+shield, kan wel een goed armor gebruiken. :D

Iemand enig idee waar je potions voor veel kan verkopen? Ik gebruik voornamelijk Health restoration spell ipv potions en wil van mijn potions af. :D

Haha, ik zat altijd te sukkelen met mn weight, elke keer als ik een draak slacht dan kan ik die scales etc. niet meenemen, terwijl ik toch niet zo gek veel in mn inventory heb.

Maar een waslijst van 80 regels aan potions en daar nog meerdere malen scheelt ook wel. Die resistance shit etc. gebruik ik idd zelden.

Wat ik ook altijd vergeet is mijn shouts te gebruiken, ik gebruik het nooit terwijl het best wel powerful is. Ik heb er tot nu toe maar 2 die ik kan gebruiken, terwijl ik er heel veel heb die ik niet kan gebruiken. Hoe gebruik ik dingen zoals flameblabla nou precies?
 
heeft iemand een manier gevonden om je character en/of armor fire/frost resistand te maken, heb orc armor allemaal epic, maar ga soms vrij snel dood door zo'n mage of een draak die vuur gebruikt
 
Ben level 21 en heb ook pas 2 shouts. Speel de main quest niet, vermaak me genoeg met ontdekken en sidequests :)

Overigens dingen zoals scales enzo gooi ik in het eerste beste tonnetje die ik zie bij een fast travel in een stad :P. Geen geld om een huis te kopen nog. Heb ook niet gezien dat er iets vermist is uit mijn tonnetjes.
 
heeft iemand een manier gevonden om je character en/of armor fire/frost resistand te maken, heb orc armor allemaal epic, maar ga soms vrij snel dood door zo'n mage of een draak die vuur gebruikt

Hoe denk je?

Ben level 21 en heb ook pas 2 shouts. Speel de main quest niet, vermaak me genoeg met ontdekken en sidequests :)

Overigens dingen zoals scales enzo gooi ik in het eerste beste tonnetje die ik zie bij een fast travel in een stad :P. Geen geld om een huis te kopen nog. Heb ook niet gezien dat er iets vermist is uit mijn tonnetjes.

Ik ben ook nog met allemaal side missies bezig, geen zin om dalijk ineens per ongeluk de game uit te spelen, zoals je bij Fallout plots ineens de game had uitgespeeld en er meteen geen reet meer aan was, maarja met Fallout werd je dan ook max level 20 :o
 
Zal ik een huis in whiterun kopen of Winterhelm? Bij winterhelm is dat een misc. Quest maar winterhelm is zo dood als maar kan :rolleyes: en duurder
 
Zal ik een huis in whiterun kopen of Winterhelm? Bij winterhelm is dat een misc. Quest maar winterhelm is zo dood als maar kan :rolleyes: en duurder

Winterhelm is het kouder, niet doen dus.

:D
 
Back
Naar boven