Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat doen jullie met je gold?

Ik heb net in whiterun dat huis gekocht voor 5000gold en alle decoratings gekocht op alchemylab na.
En ik begon een gevecht in de tavern met die michael en dode hem per ongeluk met me zwaard en toen nog zooi whiterun gaurds gedood. Daarna fine van 3000gold betaald.

En nog steeds heb 7500 gold xD en ik moet nog met quests beginnen. Is er ergens een stad waar je een groot vila huis of soort van kasteel kan kopen?
 
geef me gold voornamelijk uit aan pijlen
 
Godver, ik begin achter te lopen :roflol:
 
Ik moet wel zeggen dat nu ik tussen de 6 en 7 mb save zit ik af en toe wel framerate issues heb op de ps3, juist de reden dat ik een ps3 gekocht heb is omdat ik dan niet dat soort ongein te maken kreeg :/
 
Iemand die Dual-wielding gebruikt? Hoe kun je dan het best attacken? Ik spam nu een beetje random L + R, vroeg me af wat het best is.
En hoe werkt iemand assassinaten eigenlijk? Wanneer snij je z'n keel nou door? :o
 
Wat doen jullie met je gold?

Ik heb net in whiterun dat huis gekocht voor 5000gold en alle decoratings gekocht op alchemylab na.
En ik begon een gevecht in de tavern met die michael en dode hem per ongeluk met me zwaard en toen nog zooi whiterun gaurds gedood. Daarna fine van 3000gold betaald.

En nog steeds heb 7500 gold xD en ik moet nog met quests beginnen. Is er ergens een stad waar je een groot vila huis of soort van kasteel kan kopen?

Kun je je huisje inrichten??:o:D
 
Iemand die Dual-wielding gebruikt? Hoe kun je dan het best attacken? Ik spam nu een beetje random L + R, vroeg me af wat het best is.
En hoe werkt iemand assassinaten eigenlijk? Wanneer snij je z'n keel nou door? :o

Wanneer je maar genoeg stamina hebt L + R ingedrukt houden voor een power attack. That's it. Erg saai, dual wielding.
 
ooh nice EricR is ook verslaafd :D

Nee hoor, 1 sessie gespeeld en alweer genokt. Misschien dat ik later nog verder ga maar heb het niet meer zo op RPG's.
 
Jaja.. stiekem ben je al 4 dagen de deur niet uit geweest ^^
 
Kun je je huisje inrichten??:o:D

In whiterun moet je praten met die kerel waar je het huis hebt gekocht. De optie: house decorating, staat nu in het dialoog menu.
 
Als je een item hebt enchant, kun je hem dan later nog eens enchanten met een sterker iets? Ik durf namelijk mijn Deadra Greatsword niet te enchanten, omdat ik hem later eventueel nog wil enchanten met een sterkere spreuk ofzo.
 
Als je een item hebt enchant, kun je hem dan later nog eens enchanten met een sterker iets? Ik durf namelijk mijn Deadra Greatsword niet te enchanten, omdat ik hem later eventueel nog wil enchanten met een sterkere spreuk ofzo.

Ik heb nog niet ontdekt dat die kan. Hoop het wel eigenlijk heb nu nog soulcapture erop zitten.
 
Wat is dat soulcapture?
 
Wat is dat soulcapture?

Als je enemie binnen paar seconden dood dan vul je er een soulgem mee. handig om goedkoop enchanting mee te lvlen.
 
Back
Naar boven