Fitness Seller

Waarom heeft Arnold zo'n baby zachte huid, mooie glans. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TeamSjonnie

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
2.138
Waardering
184
De hedendaagse hebben allerlei kleine pukkeltjes als je erop inzoomt. Een ander voorbeeld is Shawn Ray, smooth en lekker.

Kvind bodybuilders met een goede huid veel aantrekkelijker.

Wat vinden jullie?

edit: Arnold in 1975, wie kent dit filmpje niet, geen enkele pukkeltje of oneffenheid te bekennen.

http://www.youtube.com/watch?v=NqznaAmRj50&feature=related
 
Laatst bewerkt:
je word een puber
 
Tjah geen zuivel eten.
 
filmpje toegevoegd.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
belichting speelt ook een rol.
 
Ik vraag me dit ook heel lang af (srs) (no homo)
Hij zal wel opperubermensch genetics hebben, geen enkel pigmentvlekje, pukkeltje, mooie glans en shit
 
komt omdat we in die tijd 8mm film cameras hadden en tegenwoordig full hd digitale camera's
 
komt omdat we in die tijd 8mm film cameras hadden en tegenwoordig full hd digitale camera's

Films van vroeger hadden zowieso meer detail dan een 1080p filmpje, altijd al. Hoe denk je anders dat het beeld zo scherp is op een megagroot bioscoopscherm. :)

Ik vraag me dit ook heel lang af (srs) (no homo)
Hij zal wel opperubermensch genetics hebben, geen enkel pigmentvlekje, pukkeltje, mooie glans en shit

Sommigen hebben echt zo'n mooie glans he, zoals Steve Cook. Echt abnormaal mooi.
 
Omdat arnold een baas is
 
Google eens op afbeeldingen 'Glans', zie je toevallig ook allemaal van die mensen met zo'n huid. Is wel apart.
 
De hedendaagse hebben allerlei kleine pukkeltjes als je erop inzoomt. Een ander voorbeeld is Shawn Ray, smooth en lekker.

Kvind bodybuilders met een goede huid veel aantrekkelijker.
Het onderwerp op zich is al voer voor "GAY"-roepers. Als je het dan nog zo verwoord komt het wel een beetje homofiel over. In't vervolg gewoon een (no homo) erachter zetten, daarmee kan je zelfs de meest gaye uitspraken goedpraten ;)
 
Back
Naar boven