MuscleMeat

Rug 8 weken

Bezoekers in dit topic

TeleMaster

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2011
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Ben sinds acht weken terug aan het trainen na 10 jaar niets meer te hebben gedaan.
Wel met een goed voedingsschema bezig en de nodige shakes.
Hier wat fotootjes van mijn rug na acht weken.
De foto's zijn misschien niet optimaal, maar ik hoop dat je al wat verschil ziet na acht weken.
4 kg erbij en ongeveer 3% vet eraf, dus al bij al een goede eerste 8 weken.
Armen zijn van 38,5 cm naar 41,5 cm gegaan (biceps) en van 36cm naar 38cm (triceps)
Benen heb ik niet gemeten, maar ik voel aan mijn broeken dat die ook wel lekker gaan :D.
Ik post later m'n trainingsschema nog wel eens, ligt nog op de gym en ik ken dit niet echt uit m'n hoofd :rolleyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat is 6 kg vvm in 8 weken.. not sure if serious. Maar oke, goed resultaat.
 
Waarom zou ik niet "serious" zijn, ik heb toch geen enkele reden om te liegen over m'n stats.
Is 6 kg VVM op twee maanden dan zo enorm?
Ik train ongelofelijk hard, ik eet enorm strikt en ik ben trouwens heel m'n leven al redelijk gespierd geweest zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen.
Ik ben trouwens nog maar pas terug begonnen, alle begin gaat hard, zeker als je vanaf het begin alles goed doet (ik heb 10 jaar geleden ook flink getraind, dus ik heb wel de nodige kennis opgedaan toen)
 
Waarom zou ik niet "serious" zijn, ik heb toch geen enkele reden om te liegen over m'n stats.
Is 6 kg VVM op twee maanden dan zo enorm?
Ik train ongelofelijk hard, ik eet enorm strikt en ik ben trouwens heel m'n leven al redelijk gespierd geweest zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen.
Ik ben trouwens nog maar pas terug begonnen, alle begin gaat hard, zeker als je vanaf het begin alles goed doet (ik heb 10 jaar geleden ook flink getraind, dus ik heb wel de nodige kennis opgedaan toen)

Je moet de meeste mensen op deze site niet serieus nemen. 80% van de leden traint zelf niet eens. Verder goed progressie blijf doorgaan.
 
6 kilo vet vrije massa in 2 maanden ga je niet halen nee :)
 
6 kilo vet vrije massa in 2 maanden ga je niet halen nee :)
En geef daar eens een goeie reden voor.
Ik laat me trouwens begeleiden door iemand die al tientallen jaren sporters begeleid op gebied van voeding en trainingsschema's, gaande van bodybuilders, motorcrossers enz..
Die zegt ook dat ik heel veel vooruitgang maak op korte tijd, maar dat dit perfect mogelijk is op een natuurlijke manier.
Trouwens, gewicht is maar een momentopname. Aan mijn vetpercentage en mijn spiegel hecht ik veel meer belang aan.

Heb trouwens net nog snel een fotootje gemaakt van m'n arm, bovenste foto is acht weken geleden genomen, is wel niet zo'n beste foto, maar je ziet dat ik niet van nul ben begonnen, ik had al een redelijke arm

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:

4,1 kg massa erbij.
6 kg vetvrije massa, aangezien vp van 20 naar 17 is gegaan.

Wil niet zeggen dat het onmogelijk is.. maar onwaarschijnlijk. Iig goede progressie zoals ik al zei.
 
Goed bezig en ik geloof je wel;)
 
vp% meting zou wel wat marge inliggen, ik vind 4kg al aannemelijker dan 6kg in 2 maanden. De meesten mogen namelijk blij zijn als ze 6kg vvm massa op een jaar halen.
 
nette progressie, vraagje eh hoe meet jy je biceps en triceps apart?
 
wat lult hier iedereen over 6kg vvm. Hij is 4 kg aangekomen.

vet% wordt gemeten aan de hand van milimeters, dus het maakt niet uit hoe zwaar je bent, % blijft gelijk.
 
80% van de leden traint zelf niet eens.

Ja wij trainen allemaal niet...
Al die zever van:
"Als je dedicated bent dan gaat dit allemaal" Geloof je die zever zelf?
Denk je misschien dat jij de enigste bent die er alles aan doet om clean te eten en alles te geven als je naar de gym gaat?

Het komt hier gewoon heel vaak voor dat mensen liegen of foutieve informatie geven over zichzelf...

Ik beschuldig de TS nergens van... Het is zoiezo een zeer positieve progressie!
 
Heel leuk die fotos in je gallerij maar je vergeet erbij te zeggen dat je 10 jaar niks heb gedaan. Er vanuit gaande dat je eerst groter was dan nu heb je dus te maken met spiergeheugen
 
Nette Progressie !!
 
Heel leuk die fotos in je gallerij maar je vergeet erbij te zeggen dat je 10 jaar niks heb gedaan. Er vanuit gaande dat je eerst groter was dan nu heb je dus te maken met spiergeheugen
Je gaat dus beweren dat mijn spieren harder gaan groeien nu omdat ik vroeger groot geweest ben? ???
in 2001 was het meeste dat ik gehaald heb 95 kg en ongeveer 10% Bf.
Toen was ik de eerste 12 weken dat ik serieus met voeding begon maar liefst 10 kg aangekomen en van 16% vet naar een 11% gegaan, toen kreeg ik ook overal reacties dat ik met ander spul bezig was.
Ik krijg hier weeral reacties van sommigen dat ik aan het liegen ben over die acht weken, ik zou niet weten waarom.
Ik ben hier al een paar weken het forum aan het lezen en er komen veel van die reacties voorbij. Ik was nog aan het twijfelen of ik er wel foto's zou opzetten.
Kunnen sommige mensen nu eens niet positief reageren. Ik groei nu eenmaal snel, ik kan daar ook niks aan doen jongens

nette progressie, vraagje eh hoe meet jy je biceps en triceps apart?
Als je biceps opspant (zoals op de foto)meten en triceps meet ik als ik met gestrekte arm m'n triceps aanspan, is toch zo gek niet

vp% meting zou wel wat marge inliggen, ik vind 4kg al aannemelijker dan 6kg in 2 maanden. De meesten mogen namelijk blij zijn als ze 6kg vvm massa op een jaar halen.
Dan hoor ik gelukkig niet bij de meesten ;)
 
Ik zie dat je biceps erg zyn gegroeit maar helaas zie ik weinig verschil in je rug meer je vleugels trainen
 
Ik zie dat je biceps erg zyn gegroeit maar helaas zie ik weinig verschil in je rug meer je vleugels trainen

Er zijn nu eenmaal stukken die sneller groeien dan andere, maar er wordt aan gewerkt hoor, men kan ook niet alles verwachten na acht weken :)
Borst en lats zijn wat minder bij mij, dat was vroeger ook zo, maar die volgen nog wel
 
by my groeien biceps juist traag en rug snel:P ieder lichaam is anders je hebt gelijk
 
Back
Naar boven