MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
thanks, was een fijne training
 
Lekkere training Ziyed.

Weet je al hoe je opent zondag?
 
Sterk weer. Ik vraag me af, zou je niet eens af en toe wat meer de nadruk op je bench moeten leggen door m wat naar voren te schuiven in je training? Of één training in de week enkel op bench en bijbehorende assistance te trainen? Er zit duidelijk vooruitgang in, maar hij loopt toch nog steeds behoorlijk achter op je dl en sq. Of heb je t gevoel dat dat geen enkel nut heeft?
 
Nice hook grip :) en Bench Beast Tym heeft gelijk je Bench geeft ons Benchers Prostat pijn man hahah
 
Sterk weer. Ik vraag me af, zou je niet eens af en toe wat meer de nadruk op je bench moeten leggen door m wat naar voren te schuiven in je training? Of één training in de week enkel op bench en bijbehorende assistance te trainen? Er zit duidelijk vooruitgang in, maar hij loopt toch nog steeds behoorlijk achter op je dl en sq. Of heb je t gevoel dat dat geen enkel nut heeft?

Ik denk niet dat veel meer vooruitgang op deze tijd gaat werken. Vorig jaar rond deze tijd drukte ik 120, jaar ervoor 90, en nu moet een 140 er wel inzitten. Evenals shirted drukte half jaar geleden 167,5 en nu open ik zondag denk met 175.
 
relying on 1 RPM is a recipe for desaster son
 
Weet niet waar jij het over hebt, maar een wedstrijd win je met het.hoogste totaal niet bench.
 
mijn fout je versta geen engels meer :grumble:...echt ...wist ik niet man wat zou ik doen zonder Lord Z ???
 
ja relying on 1rpm?
als je bedoelde 1RM dan snap ik niet waarom je daar niet op kan vertrouwen?
 
nee man kabouters vinden t eng om alleen te lopen in het bos van mieren die single ply denim boxers dragen :D
 
2.Bewezenverklaring
Ten laste van de verdachte is bewezenverklaard dat hij:
‘1. op 12 november 2007 te De Bilt, althans in het arrondissement Utrecht, als bestuurder van een motorrijtuig door wiens gedraging een verkeersongeval was veroorzaakt op de Looijdijk, aldaar, de plaats van het ongeval heeft verlaten, terwijl bij dat ongeval naar hij wist of redelijkerwijs moest vermoeden aan een ander, te weten F., schade was toegebracht;
2. op 12 november 2007 te Zeist, als degene tegen wie verdenking was gerezen als bestuurder van een personenauto te hebben gehandeld in strijd met artikel 8 van de Wegenverkeerswet 1994 en aan wie door een opsporingsambtenaar was bevolen medewerking te verlenen aan een ademonderzoek, als bedoeld in artikel 8, tweede lid, aanhef en onder a van genoemde wet, niet heeft voldaan aan de verplichting ademlucht te blazen in een voor het onderzoek bestemd apparaat en/of aan de verplichting gevolg te geven aan alle door een opsporingsambtenaar ten dienste van het onderzoek gegeven aanwijzingen;
3. op 12 november 2007, te De Bilt en te Huis ter Heide, als bestuurder van een motorrijtuig, een personenauto heeft gereden op de weg, te weten op de Looijdijk en op de Amersfoortseweg, zonder dat aan hem door de daartoe bevoegde autoriteit, als bedoeld in artikel 116 lid 1 van de Wegenverkeerswet 1994 een rijbewijs was afgegeven voor de categorie van motorrijtuigen, waartoe dat motorrijtuig behoorde;
4. op 26 maart 2008 te Nieuwegein, verbalisant 1 en verbalisant 2, beiden agent van politie Utrecht, heeft bedreigd met enig misdrijf tegen het leven gericht, immers heeft verdachte opzettelijk voornoemde verbalisant 1 en verbalisant 2 dreigend de woorden toegevoegd: (tegen die verbalisant 1) ‘Kanker Marokkaan. Ik maak jullie allemaal dood. Maak mijn handboeien los. Dan maak ik jullie allemaal kapot. Kanker Marokkaan. Ik weet waar je woont. Ik maak je hele familie dood.’ en (tegen die verbalisant 2) ‘En jij, jij met dat brilletje, jou bijt ik je kanker strot af,’ althans woorden van gelijke dreigende aard of strekking;
5. op 26 maart 2008 te Nieuwegein, W. heeft bedreigd met enig misdrijf tegen het leven gericht, immers heeft verdachte zich opzettelijk dreigend en agressief met opgeheven armen tot zeer dichtbij opgedrongen aan W. en daarbij W. dreigend de woorden toegevoegd: ‘Pak je pistool, je hebt geen pistool, ik schiet je kapot’, althans woorden van gelijke dreigende aard of strekking.’
 
Laatst bewerkt:
ik bijt je kankerstrot eraf XD, die is wel nice
 
haha was voor officier van justitie destrey
 
ow hhahah

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 16:49 ----------

vrijdag weer half 5 ?
 
nee hoeft nu niet, heb nu paar keer de auto, is nieuwe auto diesel en moet veel kilometers maken en anders rijdt die alleen korte stukjes met me moeder

dus wel relaxed nu even :p

kan je trouwens dat pakje meenemen vrijdag?
 
Weinig power vandaag, loop al 2 dagen totaal mank door die tabatas, vandaag nog erger dan gister.
Maar training was wel gezellig en alles gewoon normaal gehaald bij de Simson boys.

Oly squat
5x70
5x70
3x120
3x150
3x175
3x175

Deficit deadlift
5x70
3x110
3x160 tot hier hook grip, bijna eelt tear dus gekapt.
3x190 straps vanaf hier
3x220
3x220

Close bench paused
5x60
5x60
5x80
5x90
5x90
5x90

MP
5x60
5x60
5x60

Prowler
weet niet hoeveel, niet zoveel me quads staken al van de pijn na 3 stappen :D
 
tabattas be killin ya ass
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven