Fitness Seller

nieuw ( ff voorstellen )

Bezoekers in dit topic

Gmachine

Novice
Lid geworden
15 nov 2011
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum dus stel me maar eens voor :)

Ik ben Gert ( 18j) en kom uit Belgie, ben beginnen fitnessen op men 16(59kg) ik was extreem mager en zit nu op 73 kg ookal ben ik geen boom maar waar ik toch al zeer blij mee ben.:D

sports:
-Baseball
-Thaiboks
-Powertraining

stats:
187cm
73kg
bf: 12-13%

goals:
-80kg->85kg
-bf: >10%


vooruitgang

vroeger:

nwn29k.jpg

2vwxu2r.jpg



nu: ( 2maand geleden )

1yjne8.jpg

25jv22o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Maar 1 woord voor jou: ETEN! :)

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 02:24 ----------

En hoezo van 12-13% naar 10%? Ga eerst even groeien en later pas afvallen, 12 a 13% is al niet heel erg veel, je ziet je abs goed genoeg toch? Het wordt winter, beetje koud he!
 
Jep gwn lekker blijven bulken, in maart ofzo gaan cutten als je daar zin in hebt, anders gewoon doorbulken
 
GYM ziet er iig goed uit op het eerste oog! Succes met je doelen.

en welkom op het forum
 
dankjewel voor de reacties!

Ja ik denk wel dat ik snel zal gaan bulken, maar ik wil van mezelf wel altijd wat droog staan dus dat zie ik nogwel :D

Is het perfect mogenlijk om ' zwaar ' te gaan bulken en om daarna terug droog te trainen zonder de kg's te verliezen die je won met het bulken dan?

mvg
 
Niks mis mee, maar succes met het uitzoeken van een lekkere warme winterjas! Haha

Is het perfect mogenlijk om ' zwaar ' te gaan bulken en om daarna terug droog te trainen zonder de kg's te verliezen die je won met het bulken dan?

Als jij verantwoord eet, en je pakt daar vetten mee, dan werk je dat ook makkelijker weg als je begint met cutten. Maar broodjes frikandel en kroket zullen langer blijven zitten.. :p
 
Nene dan bedoel ik wel verrantwoord eten & een deftig bulk schema :)
Denk dt we maar eens gaan bulken dan thanks :D
 
Gewoon hard gaan jonguh! :D
 
Extreem mager was je niet, zo ziet de jeugd van tegenwoordig er grotendeels uit met hier en daar een dikkertje ertussen.
Mooie progressie :)
 
Nog veel werk aan de winkel, volgens mij sta je nu al op zo'n 9-10% ipv 12-13%. Je bent al goed aangekomen dus zet dat vooral door, tegen de zomer aan kan je dan weer cutten als je wilt.
 
Back
Naar boven