MuscleMeat

Aankondiging Jullie mening over ons idee! En win! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speedo88

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2009
Berichten
1.008
Waardering
54
Lengte
1m77
Beste mensen van DBB,

Samen met een mede student hou ik een onderzoek naar het opstarten van een webshop in sportkleding.

Voor dit onderzoek willen we graag jullie mening weten over een aantal punten. Deze zijn verwerkt in een enquête. De enquête is hier te vinden:

Enquete

Belangrijk: Door mee te doen aan deze enquete, zullen wij 1x een Variety Sachet pack Whey Perfection van Body en Fitshop verloten onder één van de reageerders in dit topic.

UPDATE: Zoals ik zei zou er bij voldoende respons, de winnaar eerder bekend gemaakt worden.

Allrox, gefeliciteerd met je prijs! :D


 
Laatst bewerkt:
mooi een prijsvraag....
hier is de mijne: ik ga op vakantie en neem mee, 1 x variety sachet pack whey perfection van body en fitshop is dat geen goed idee?
 
Nee geen prijsvragen je hoeft alleen aan de enquête mee te doen Skinnie :D (Wel serieus a.u.b.)
 
Nee geen prijsvragen je hoeft alleen aan de enquête mee te doen Skinnie :D (Wel serieus a.u.b.)

net gedaan, bij de betalingsmogelijkheden miste ik: eenmalige machtiging
 
mooi een prijsvraag....
hier is de mijne: ik ga op vakantie en neem mee, 1 x variety sachet pack whey perfection van body en fitshop is dat geen goed idee?

ik ga op vakantie en neem mee: 1 x variety sachet pack whey perfection van body en fitshop en 1 x dumbbell van 24kg om de skinnie-move mee te doen

VOLGENDE!
 
Bedankt voor uw deelname!
 
heb hem ingevuld! ben toevallig ook allemaal op zoek naar sportkleding voor het trainen, maar viel nog niet altijd mee om goede kwaliteit kleding te vinden voor een schappelijke prijs. Hoop dat jullie wat met de info kunnen!
 
en wat als je nou nooit online sport kleding koopt?
 
done en het is 'wat vindt u'
 
Done.

Vragen zijn matig imo.

"zou u meer betalen voor een kwalitatief beter product" Is natuurlijk op een miljoen manieren te interpreteren.

Vraag 7 en 4 vult iedereen natuurlijk alles in. Eventueel de vraagstelling veranderen. Of limiteren naar de 2 belangrijkste keuzes.

Vraag 11 is ook vaag. Wat voor opdruk? Kan ik die zelf opsturen? Ik weet niet of ik dat leuk zou vinden als ik ze niet zie.

Maargoed, de enquete loopt al natuurlijk.
 
Johan22, bedankt voor je feedback. :) Dit zijn inderdaad punten om volgende keer wat beter over na te denken.
 
Beste mensen van DBB,

Samen met een mede student hou ik een onderzoek naar het opstarten van een webshop in sportkleding.

Voor dit onderzoek willen we graag jullie mening weten over een aantal punten. Deze zijn verwerkt in een enquête. De enquête is hier te vinden:

Enquete

Belangrijk: Door mee te doen aan deze enquete, zullen wij 1x een Variety Sachet pack Whey Perfection van Body en Fitshop verloten onder één van de reageerders in dit topic.

De winnaar zal op 23 december 2011 bekend gemaakt worden.

Stuur de winnaar maar via de P.M naar ons. Dan sponsoren wij je prijs en dus (een beetje ;)) je onderzoek. :)

-Leon
 
Thanks :) Zullen we doen.

Altijd weer een goede service van B&F shop blijkt maar weer. :D
 
haha, slimme zet van body en fit, praktisch gratis reclame en iedereen denkt 'he leuke mensen, daar ga ik bestellen!' ;p

maar heb em ingevuld!
 
Hartelijk dank voor uw deelname aan dit onderzoek, ook namens ThesisTools!
 
Back
Naar boven