XXL Nutrition

Welke compleet vage/random dingen weet jij nog van vroeger?

Bezoekers in dit topic

Haha dat herken ik ook, die snoep. Kregen we altijd na een kinderfeestje

Weet ook nog wel dat ik TV ging kijken en wilde een bepaald programma zien.. zal wel pokemon ofzo zijn geweest hehe. En dat mijn zus een ander programma wilde zien, dus zij pakte die afstandsbediening af waarop ik haar vervolgens trapte :o. Toen zei ze dat ze het tegen mama ging vertellen.. ik dus snel naar buiten gerend en ik tegen mijn moeder gezegd dat ze mij trapte en de afstandsbediening afgepakt had.

Winning
 
skinnie jij hebt vast wel iets te vertellen :D behalve dat ene van je opa..
 
Dat ik naakt op bed lag en ik m'n ma toonde hoe ik zomaar m'n derde been stijf kon krijgen, waarop m'n moeder vroeg waar ik aan dacht als ik dat deed.:roflol:

Dat ik wakker werd met een onaangenaam gevoel. Had in m'n pamper gepoept.:o
 
Dat ik naakt op bed lag en ik m'n ma toonde hoe ik zomaar m'n derde been stijf kon krijgen, waarop m'n moeder vroeg waar ik aan dacht als ik dat deed.:roflol:

Dat ik wakker werd met een onaangenaam gevoel. Had in m'n pamper gepoept.:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat ik naakt op bed lag en ik m'n ma toonde hoe ik zomaar m'n derde been stijf kon krijgen, waarop m'n moeder vroeg waar ik aan dacht als ik dat deed.:roflol:

Dat ik wakker werd met een onaangenaam gevoel. Had in m'n pamper gepoept.:o

En waar dacht je aan hehe
 
Dat ik naakt op bed lag en ik m'n ma toonde hoe ik zomaar m'n derde been stijf kon krijgen, waarop m'n moeder vroeg waar ik aan dacht als ik dat deed.:roflol:

Dat ik wakker werd met een onaangenaam gevoel. Had in m'n pamper gepoept.:o

Was er op dat moment toevallig een liedje van Prince op de radio?
 
- We speelde altijd oorlogje. Maar onze Bosnie maatje wou nooit meedoen. Achteraf snapte ik dat pas.

- Doodschoppertje liep altijd uit de hand en werd altijd vechten.

- Hakenkruizen getekend op het school gebouwd.

- Heel de school muur met modder ingesmeerd.

- Was met vuur in de achtertuin aan het spelen en toen stond plotseling een gedeelte van de tuin in de fik.

- Juf Linda. Damn die was lekker en haar meloenen. Zat altijd op haar stijve tepels te lette.

- 1 gast die was een vriend maar we peste hem altijd. Keer van de dijk gegooid met ze fiets. En met de voetbal altijd op hem slide.

- Rookbommen bij mensen naar binnen gooien.

- Alle vriendinnetjes die kwamen spelen bij me zusje, lokte ik altijd naar mijn indianen tent voor een zoentje :D:D:D

- Blokjesvoetbal. Ik school op een blokje en die kwam bij de meester op zijn zak terrecht.

- Altijd dragonbal Z na doen. 1 gaste die vreete altijd blaadjes als senson beans.

- Heel je laadje van je schooltafel verzamen met gooi voorwerpen. Als de leraar weg was. Vollebak gooien in de klas.

Enzo kan ik wel blijven doorgaan.
 
- We speelde altijd oorlogje. Maar onze Bosnie maatje wou nooit meedoen. Achteraf snapte ik dat pas.

- Doodschoppertje liep altijd uit de hand en werd altijd vechten.

- Hakenkruizen getekend op het school gebouwd.

- Heel de school muur met modder ingesmeerd.

- Was met vuur in de achtertuin aan het spelen en toen stond plotseling een gedeelte van de tuin in de fik.

- Juf Linda. Damn die was lekker en haar meloenen. Zat altijd op haar stijve tepels te lette.

- 1 gast die was een vriend maar we peste hem altijd. Keer van de dijk gegooid met ze fiets. En met de voetbal altijd op hem slide.

- Rookbommen bij mensen naar binnen gooien.

- Alle vriendinnetjes die kwamen spelen bij me zusje, lokte ik altijd naar mijn indianen tent voor een zoentje :D:D:D

- Blokjesvoetbal. Ik school op een blokje en die kwam bij de meester op zijn zak terrecht.

- Altijd dragonbal Z na doen. 1 gaste die vreete altijd blaadjes als senson beans.

- Heel je laadje van je schooltafel verzamen met gooi voorwerpen. Als de leraar weg was. Vollebak gooien in de klas.

Enzo kan ik wel blijven doorgaan.

rofl :D
 
1e gevecht op de basisschool... klasgenoot (nu nog steeds een maat) proberen neer te steken met een pen lol. 1 week geschorst, heerlijke week gehad toen (a).
 
Als 9 jarig jochie een krant in de fik gestoken bij de achterdeur, ik gooide die brandende krant dus weg.. Waaide deze weer terug het huis in.. gelukkig alleen de welkoms mat verbrand :/

Verder weet ik nog dat ik in groep 1 altijd indruk wilde maken op een bepaald meisje, dus ik deed altijd het bovenste knoopje van m'n jas dicht zodat deze op een cape leek en met die stoere cape rende ik dus de hele pauze langs dat meisje :s

Heb ook wel eens per ongeluk met gebarentaal de duitse groet gedaan in een les op de basisschool, terwijl ik totaal niet wist wat dit betekende.. De lerares vond dit minder leuk.
 
niemand betast door zijn buurman? ....:(
 
Verder weet ik nog dat ik in groep 1 altijd indruk wilde maken op een bepaald meisje, dus ik deed altijd het bovenste knoopje van m'n jas dicht zodat deze op een cape leek en met die stoere cape rende ik dus de hele pauze langs dat meisje :s
Werkte dat?
 
Ik zal ook nog maar eens wat posten :)

Ging ik met een vriend bij een veldje in de buurt op een speciale plek klei opgraven. Moest persé op die plek want daar lag de 'beste' klei vonden we. We deden een oude jas aan en stopten zo'n kleibal in een van onze zakken. Vervolgens gingen we op onze crossfietsen rondscheuren in de wijk en met een hand aan het stuur een stukje van de kleibal afbreken, tot een rondje draaien en vervolgens snoeihard tegen ramen aangooien. Die dingen bleven plakken en je hoorde echt zo hard POK. Prachtig, hebben we echt weken gedaan en toen een keer werden we achtervolgd door een gestoorde oude man met een wijnvlek die hem in z'n kraag greep. Ik kon ontkomen maar dacht echt dat ik dood zou gaan. Die ouwe kon fietsen!

Ook altijd erwten schieten, pijltjes blazen, belletje lellen met een brandende krant met poep erin voor de deur :roflol: Ik was echt een rotblaag toen ik klein was, maarja je moet toch een beetje plezier maken. Toen kwam je er tenminste mee weg.

We gingen ook wel eens her en der willekeurige bomen doormidden zagen met de grote handzaag van papa, maar dan zo datie alleen zou omvallen bij harde wind. En dan paar dagen daarna gaan kijken of het was gelukt.

En een vriend van mij toen van de basisschool (is nog steeds een vriend) die had dus ruzie met 2 meisjes uit de klas. Ik hielp hem, dus toen we uit school kwamen fietsten we langs en trapten we ze en spuugden we op ze. Volgende dag moesten we bij de meester komen maar we ontkenden alles. Een meisje moest naar de dokter, die kon geen adem meer halen ofzo omdat een van ons haar keihard in haar maag had getrapt. We waren zo kwaad dat ze ons verlinkt hadden dat we 2 dagen daarna in de bosjes zijn gaan zitten naast het paadje van school, waar hun 2 altijd langsliepen als ze naar huis gingen. Hadden we supersoakers bij ons met verf en citroensap en allemaal rotzooi erin. Kwamen ze met z'n 2en langslopen naar huis hebben we ze heeeeelemaal ondergespoten :roflol: Ouders naar school, alles maar niemand wist wie het had gedaan. We waren scared maar niemand wist dat wij het waren. Mooie tijden.
 

Tuurlijk, bishes love capes

____________________________________

Weet ook nog dat ik, toen ik rond de 10 was met stenen tegen bomen aan ging gooien.. Waarschijnlijk om een vogel ofzo te raken.
Komt zo'n steen tegen een tak aan, kaatst weer terug recht op mn hoofd :( 2 weken met een buil op m'n voorhoofd rondgelopen
 
timon en pumba ijs met winegum insecten erin
 
Vroeger met mijn broer en zus altijd alle kussens van de banken af haal 's morgens om vervolgens een heel fort te bouwen tussen de banken en de salon tafel met die kussens. beetje raar om uit te leggen. :p

belletje lellen bij een zwarte man waarvan we dachten dat hij de koning van duitsland was vroeger en waarbij hij soms een bak water naar beneden gooide als we er belletje gingen lellen. (was een flat)

onze kat vast gelijmd op een tafeltje toen we 4-6 waren omdat hij ons hem nooit liet aaien. en nu kon dat dus wel. :P

ramen ingooien van een gebouw dat toch al gesloopt zou gaan worden en vervolgens de politie achter je aan krijgen.

ik zag een keer een achtervolging van een klerendief op de fiets met een politie auto achter hem aan. de politie man stapte uit om hem op de voet achterna te gaan maar dat lukte niet dus vroeg hij of hij mijn fiets kon meenemen om de dief nog in te halen. stond nog later een keertje op teletekst dat een "jongen zijn fiets mee gaf om een crimineel op te kunnen pakken".


:O
 
Back
Naar boven