AndroidHealthClinic

aas sterkte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

J4ck

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
2.041
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Ik vraag me af of er zoiets bestaat(een tabel od) ivm de sterkte van

anabolica,de sterkste is tren,winny redelijk mild enz...

Wat is jullie top 5 zou ik zeggen...laat maar komen!
 
Er zijn diverse overzichten van op het net, met alle AS soorten uitgesplitst op sterkte, gain, bijwerkingen etc.
HEb ff geen zin om te zoeken:D
 
Ik denk dat tren de sterkste is
 
Zoiets?

[Link niet meer beschikbaar]
 
trentostelone enz
 
ik denk dat gewoon test het beste is
 
Heeft op zich toch allemaal te maken met de systematiek van onze dierbare steroiden?

Injecteerbare vs orale vormen en dan
testosteronvarianten vs DHT vs 19-nors,...

waarbij de injecteerbare doorgaans verkozen worden boven orale wegens minder levertoxisch.

Hoe groter de anabole en androgene werking (dus hoe "sterker" de AAS) hoe groter de bijwerkingen, niet?
 
het beste voor wat? gebaseerd waarop?

beste voor massa en gebaseerd op eigen ervaringen en die van anderen, maar iemand anders kan beter gaan op iets anders hoor, daar twijfel ik niet aan.
 
En je vraagt dit puur uit interesse? of mede door dat je niet blij bent met je afgelopen kuur? Waarmee je net klaar bent. Je hebt al tig topics gestart met kuur voorstellen en je hebt al veel informatie gehad waar je toch niets mee doet.
M.a.w. je wilt gewoon weten wat het sterkste middel is, wat jou het meest oplevert in korte tijd en waar je niet snel teleur gesteld van raakt. succes met het verknallen van je gezondheid, je leeft maar 1x ;)
 
iedere AAS is een variant van het mannelijk geslachtshormoon, testosteron is identiek aan het endogene, bij alle andere AAS is gewoon gepuzzeld aan de molecuul structuur van testosteron. Zo simpel is dat!
DUS: iedere AAS heeft zn eigen eigenschappen...
EN: wat bedoel je met sterkte ? Sterkte in welke eigenschap?

zoals andere posters op dit topic al hebben geplaatst:

[Link niet meer beschikbaar]

en bestudeer ook maar eens dit !

http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-voor-androgene-receptor-spierweefsel-10412/
 
maar 'k vind het wel eens leuk om mijn top 5 door te geven dus bij deze:
(ik hou wel geen rekening met welke AAS het best bindt aan welke receptor, welke aromatiseert en welke niet, etc...)

1/ Trenbolone
2/ Oxymetholone
3/ Testosteron
4/ Winstrol
5/ Dianabol
 
Laatst bewerkt:
En je vraagt dit puur uit interesse? of mede door dat je niet blij bent met je afgelopen kuur? Waarmee je net klaar bent. Je hebt al tig topics gestart met kuur voorstellen en je hebt al veel informatie gehad waar je toch niets mee doet.
M.a.w. je wilt gewoon weten wat het sterkste middel is, wat jou het meest oplevert in korte tijd en waar je niet snel teleur gesteld van raakt. succes met het verknallen van je gezondheid, je leeft maar 1x ;)

Is gewoon uit interesse man,ik vraag top 5 van iedereen die dat wil zeggen

sorry dat ik zoveel topics open,ik wil zo veel mogelijk info...Ik weet dat Tren

sterk middel is,durf ikzelf niet te nemen dus jah...bedankt vr de reactie alvast ;)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 15:36 ----------

iedere AAS is een variant van het mannelijk geslachtshormoon, testosteron is identiek aan het endogene, bij alle andere AAS is gewoon gepuzzeld aan de molecuul structuur van testosteron. Zo simpel is dat!
DUS: iedere AAS heeft zn eigen eigenschappen...
EN: wat bedoel je met sterkte ? Sterkte in welke eigenschap?

zoals andere posters op dit topic al hebben geplaatst:

[Link niet meer beschikbaar]

en bestudeer ook maar eens dit !

http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-voor-androgene-receptor-spierweefsel-10412/

Bedankt Da ricco,hier kan ik ook wat mee ;)
 
daar doelde ik ook op, hoopte dat het uit interesse was.
Je kan hier een hoop leren.. iedereen kan dat, maar dan moet je het wel willen.
 
Is leuk dat je ligt te knipogen, maar mij heb je er niet mee..
Je maakt gewoon een groot aantal fouten (doen de meeste overigens want niemand is perfect) maar als ik zie aan jou topics en posts krijg ik en meerdere leden hier nogal het gevoel dat jij niet weet waar jij mee bezig bent (staat los van dit topic).
Mij maakt het geen moer uit wat er met je gebeurd, je vraagt om advies en wij geven het, en jij negeert het voornamelijk. En het mooiste is, je krijgt per topic meerdere antwoorden en je doet er niks mee en je start al weer een nieuwe op.
Ik zal voortaan zwijgen tegen je, zal je grappen nog wel volgen verder.
Succes met jou sport ;) de wereld is groter als alleen AAS ;)
 
Back
Naar boven