MuscleMeat

Massa kweken !!! 1m83 54kg

Bezoekers in dit topic

Lopes

Novice
Lid geworden
16 nov 2011
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
54kg
ey ben net 16 geworden en ben net begonnen met fitnessen , mijn stats zijn 1m83 en maar 54kg , heb geen anorexia of zo maar eet gewoon niet zo veel of anders eet ik fastfood , mijn streefgewicht is 75kg (droog) maar moet eerst massa kweken dan , zouden jullie mij kunnen helpen met hoe ik dat het beste zou kunen doen ?(voedingsschema/ shakes nemen of iet etc... alvast bedankt
 
voedingsschema is een goede start ja.
 
Jezus jij bent echt heel dun onnie?
 
Succes dan maar
 
Succes, in de sitckies staat de basis uitgelegd.
Met die kennis kan je een voedingsschema maken en hier posten om te laten controleren.
 
godsamme.. begin jij eerst maar eens een kapsalon + 1 pizza elke dag naar binnen te schuiven ... 54 kg met die lengte
 
Voedingsschema net samengesteld , goed of eig niet ?
Maaltijd 1 (6u30)
4 sneetjes volkoren brood
150 gr kippewit
0,5 liter halfvolle melk
1 banaan
glas vers fruitsap
• Maaltijd 2 (10u)
1 peer
1 banaan
3 volkoren boterhammen met kipwit
• Maaltijd 3 (12u. 4 volkoren boterhammen met(8 sneden)ham/paardje
1 banaan + 4 rijstkoeken
• Maaltijd 4 (16u)
4 sneetjes volkoren brood
110gr rosbief
1 banaan
• Maaltijd 5 (18u30)
200 gram volkoren rijst
200 gram gerookte zalm
150 gram tonijn
0,5 liter halfvolle melk
• Maaltijd 6 (21u)
500 gram yoghurt
1 banaan
100 gram kippewit
• Maaltijd 7 (22u30)
300 gr havermout bereid met melk of water
 
• Maaltijd 5 (18u30)
200 gram volkoren rijst
200 gram gerookte zalm
150 gram tonijn
0,5 liter halfvolle melk

No way dat jij dit binnenstauwt :)

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 20:17 ----------

En weet je wel wat 150GR kippewit is ? Zijn ongeveer 15schellen, op 4 boterhammen ?
 
Zou van maaltijd 6 de yoghurt kwark maken, of ook wel plattekaas heet dat volgens mij.
Daarnaast bij maaltijd 6 kan de kippewit weg en maaltijd 6 en 7 omwisselen.

Buiten dat vind ik het knap als je 300gram havermout in 1x weg drinkt, volgens mij onderschat je dit heel erg.

Schema ziet er goed uit, al is het hoog in eiwitten en denk wel teveel eiwitten voor jouw gewicht. Reken het eens uit, hoeveel cals/eiwit/kh/vet is.

Zie hierboven, denk dat je onderschat wat je eet of je loopt met de cijfers te spelen.
200gram rijst ongekookt zijn 2 volle borden.

Reken alles eerst eens om naar normale maaltijden en dan de hoeveelheden aanpassen.
Als je dat hebt gedaan, kijken hoeveel eiwit/cals het is.
 
En die 300Gr havermout, yeah right!
Troll troll.
 
Had dat schema ergens gevonden en wat aangepast van iemand met ong dezelfde stats als mij , misschien wat onderschat :p
 
Had dat schema ergens gevonden en wat aangepast van iemand met ong dezelfde stats als mij , misschien wat onderschat :p

Ga je eens in lezen, als je een schema van iemand anders jat leer je nog steeds niks.
Je zult groeien, maar als je keer vastloopt weet je nog steeds niks.
 

En weet je wel wat 150GR kippewit is ? Zijn ongeveer 15schellen, op 4 boterhammen ?

ik heb vandaag, tijdens pauze op mn stage 150g kipfilet op 5 boterhammen gegeten, waarom zou dat niet lukken ???
 
ik heb vandaag, tijdens pauze op mn stage 150g kipfilet op 5 boterhammen gegeten, waarom zou dat niet lukken ???
Als hij nog maar 54KG weegt dan is hij niet gewend van grote porties te eten, dus lijkt mij no go, weet zelf ook wel dat het te doen is :)
 
Chiquita heeft een goeie aan je.
 
zoveel bananen en je zult max 1x per week schijten, zijn 35 bananen per week:p
 
Back
Naar boven