AndroidHealthClinic

Fatburners

Bezoekers in dit topic

Marc100

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 sep 2011
Berichten
1.819
Waardering
240
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Ik wil graag Fatburners gaan gebruiken ik ben 15 jaar.
Heeft dit enig gevolg op mijn groei of andere bijwerkingen?
Gr marc
 
Laatst bewerkt:
je stats zeggen bf van 6%. waarvoor fatburners
 
15 jaar, 1.70cm, 82kg en 6% vet? Kerel ik wil een foto!
 
15 jaar, 1.70cm, 82kg en 6% vet? Kerel ik wil een foto!

kweetniet waarom ik 82 kg en 6% vet heb ingevuld
maar mijn stats zijn nu 1.74m 62 kg en 12% vet .
 
het is echt onzin dat je nu al fatburners wil gebruiken. Je kan beter flink bulken en een beetje massa kweken
 
het is echt onzin dat je nu al fatburners wil gebruiken. Je kan beter flink bulken en een beetje massa kweken

+1

(fatburners verbranden namelijk geen vet)
 
+1

(fatburners verbranden namelijk geen vet)

Ik ben misschien een beetje ontwetend qua fatburners, maar kan je dit wat gedetailleerder uitleggen :o
 
Ik ben misschien een beetje ontwetend qua fatburners, maar kan je dit wat gedetailleerder uitleggen :o

nee, sorry. (ik zou het misschien wel kunnen, maar ik wil het niet. Het is verspilde moeite. Vergeet die troep gewoon)
 
niemand heeft nog antwoord op mijn vraag gegeven :(
 
Laatst bewerkt:
Meeste vetburners zijn ook nog eens commercieel en doen vrijwel niks. Echte resultaten zul je niet snel zien ;)

Plus dat 12% netjes is toch? Ga lekker bulken en cut later een keertje tot een lager punt!
 
ik heb eingenlijk al fatburners besteld maarja ik train nu ff voor de sixpack ;p
images?q=tbn:ANd9GcQ7CLYKPNkDGnUKG8AuAtHe1Ajc6aYoMoNrHz0FubUsj6X-ugIP.jpg
 

Het was maar een probeer ding kreeg ik gratis bij m'n pot Isolaat Perfection Ik had wel gehoord dat je met een "goede Fatburner"
150 kcal per dag verlies ofzo?
 
sixpack is mooi, maar een volledig getraind lichaam met daaronder een sixpack is mooier ;)
 
het sixpack beachboy, graag verwijs ik je naar: [Link niet meer beschikbaar]

Suc6 :thumb:
 
Het was maar een probeer ding kreeg ik gratis bij m'n pot Isolaat Perfection Ik had wel gehoord dat je met een "goede Fatburner"
150 kcal per dag verlies ofzo?

voor die 150 kcal kan je beter 2 happen minder eten, of 5 minuten langer cardio doen
 
het sixpack beachboy, graag verwijs ik je naar: [Link niet meer beschikbaar]

Suc6 :thumb:

hoezo sixpack beachboy ik ben gwn veel bezig nu met mijn buik omdat hij een beetje dik is xd.
 
Back
Naar boven