AndroidHealthClinic

National Geographic vs Discovery channel (1 bezoeker)

national geographic of discovery channel

  • national geographic

    Stemmen: 26 35,6%
  • discovery channel

    Stemmen: 44 60,3%
  • kijk geen van beiden

    Stemmen: 3 4,1%

  • Totaal stemmers
    73

Bezoekers in dit topic

Sebbe

Lichtelijk autistisch
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
1.283
Waardering
69
Lengte
1m57
Massa
83kg
Vetpercentage
26%
naar welke kijk jij liever? ik zelf kijk wel naar beide maar toch 7% meer naar NGC omdat ik veel kijk naar break out, air crash investigation enz.
 
Discovery channel, Op ngc komt meestal hetzelfde
 
Wat ga je doen met deze informatie?
 
Ultimate survival for teh winz

Vanavond omstreeks 02:50 de herhaling als ik me niet vergis.
 
Veel meer keuze bij Discovery, ook betere programma's meestal. NGC is toch vrij beperkt in aanbod.

Teveel herhalingen op Discovery wel de laatste tijd. En geen mogelijkheid om via je digitale TV programma's te markeren als 'gezien' , vind ik wel een groot nadeel.
 
National Geographic is voor vegan fags.

Discovery all teh wayz
 
Air crash investigation ?
 
National Geo laatste tijd.

Discovery vroeger, maar die zijn IMO flink achteruit gegaan.

Plus NGC is HD, discovery niet.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 02:09 ----------

Ultimate survival for teh winz

Vanavond omstreeks 02:50 de herhaling als ik me niet vergis.

Begint ook te vervelen, teveel van hetzelfde.

Bij NGC doen ze dit met the dog whisperer. Die herhalen ze ook 5 keer per dag in het weekend. gtfo
 
vond beide programma's vroeger iets beter, discovery channel vond ik ook saaier worden toen dat miami ink en chop chop shit kwam, maar nu hebben ze wel weer ok programma's kijk niet zoveel tv maar kijk discovery channel iets vaker dan NGC
 
Vroeger zag je docu's, nu is het gewoon een soort rtl geworden :mad:
 
breakout :)

beide zijn vet tho



Jaar geleden ofzo zag ik ook een docu over uncover polisie die ging trainen blabla en zo een anabolenboer wou pakken. had jaren van gezinsleven opgeofferd ofzo. Kan hem alleen niet meer vinden. k*t google :(
 
Vroeger had ik zelfs geen DC, daarom uit nostalgie voor NG gekozen.
 
geen van beiden:

* eerder op spektakel dan informatie gericht (megaconstructies, survivalists die hun eigen pis drinken, hoe sterk Martial artists zijn ...-

* om de tien minuten reclame

* vaak nog eens dezelfde reclame met elk blok

* als er al een informatief programma wordt gegeven dan gaat is het nooit echt ground-breaking, of gaat het nooit diep genoeg om het interessa t te houden.


Nee dan kijk ik liever eens een TED filmpje op het internet.
 
Kijk liever naar de BCC docu's eigenlijk, als deze me echt boeien dan koop ik de Blu-Ray versie. Discovery is teveel entertainment geworden en NGC is niet veel beter. Vind het ook super irritant om naar een progamma van 35 minuten te kijken met 25 minuten reclame.

Als ik dan al een keuze moet maken is het Nat Geo Wild HD.
 
Heb enkel maar geographic dus kan niet vergelijken.
 
discovery channel meestal, maar bijv afleveringen over het gevangenisleven en over seriemoordenaars op national geographic kunnen mij ook boeien
 
In dat geval,
beiden.....
 
National Geographic toch wel. Helaas veel herhalingen, maar er zitten mooie docu's tussen.
 
Back
Naar boven