MuscleMeat

is dit naturel haalbaar?

Bezoekers in dit topic

Zeker natural haalbaar ja :) natuurlijk wel een paar jaren voor nodig, onmogelijk in 3 maanden.
 
WAt al gezegd is, zeker naturel te bahalen. Maar in zo'n korte tijd geloof ik niet...
 
Ja het is naturel haalbaar, en nee hij heeft het niet naturel gedaan.
 
Nou naturel en in drie maanden met zo'n dieet bouw je niet zo snel zo'n fysiek.
Dus is mijn conclusie, AS.

Ik ben het wel met je eens, maar toch zou het moeten kunnen als ze het niet over 3 maanden hadden. Z'n basis is goed in ieder geval.
 
Meeste mensen zullen dit naturel niet behalen.

Daarbij zal hij zich voor de topless scenes wel ff flink opgepompt hebben wat ook een vertekend beeld geeft.

sluit ik me ook bij aan. Vooral zijn volheid en vorming in borstpieren bijvoorbeeld. Daar moet je gewoon aanleg voor hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 23:49 ----------

Is dit natural haalbaar??

[Link niet meer beschikbaar]

is het naturel haalbaar om zo'n griet te bangen?
 
makkelijk??
dit is idd naturel te behalen, mits jaren toegewijd trainen, eten en rusten..door te bodybuilden dus (de meest toegewijde sport ter wereld, niet makkelijk dus)
en als je t wel makkelijk naturel behaalt ben je een uniek sportwonder en behoor je tot de 0,01% gelukkigen op deze aardkluit...;)

Dit is gewoon makkelijk te behalen, als je je dieet op orde hebt en weet hoe je moet trainen is dit makkelijk te behalen zonder gebruik van bepaalde middelen.
Ik kan deze acteur nou niet echt een uniek sportwonder noemen, maar goed ieder zijn mening natuurlijk.
 
Dit is gewoon makkelijk te behalen, als je je dieet op orde hebt en weet hoe je moet trainen is dit makkelijk te behalen zonder gebruik van bepaalde middelen.
Ik kan deze acteur nou niet echt een uniek sportwonder noemen, maar goed ieder zijn mening natuurlijk.

wat een k*tposter ben jij, mensen valse hoop geven....en stop eens met praten over makkelijk dit makkelijk dat. Dit is gewoon een goed fysiek en naturel niet voor iedereen weggelegd. hier gaan naturel gewoon jaren werk inzitten
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
wat een k*tposter ben jij, mensen valse hoop geven....en stop eens met praten over makkelijk dit makkelijk dat. Dit is gewoon een goed fysiek en naturel niet voor iedereen weggelegd. hier gaan naturel gewoon jaren werk inzitten

Hij heeft wel gelijk vind ik.

Ik had dit al bereikt na 2 jaar trainen, was easy 3 keer per week trainen en gewoon goed op je voeding letten + wat genetische aanleg en je bent er zo ;).
 
Ik vind dat er allemaal wat luchtig over gedaan wordt. Hoeveel % van de bevolking ziet er ZO uit of beter?
 
lijkt op mijn fysiek


dat in 3 maanden behalen? gaat volgens mij met aas nog moeilijk
 
Back
Naar boven