MuscleMeat

Welke compleet vage/random dingen weet jij nog van vroeger? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik zag een keer een achtervolging van een klerendief op de fiets met een politie auto achter hem aan. de politie man stapte uit om hem op de voet achterna te gaan maar dat lukte niet dus vroeg hij of hij mijn fiets kon meenemen om de dief nog in te halen. stond nog later een keertje op teletekst dat een "jongen zijn fiets mee gaf om een crimineel op te kunnen pakken".


:O

Wat een held!!
 
Haha weet ik niet meer, denk wss m'n buurmeisje ofzo.



Nope, maar had wel een verklaring kunnen zijn.

Even zonder flauwekul. Is dat echt gebeurd? Nogal heftige "herinnering" dan..
 
Toen ik in groep 5 zat, voordat ik naar school ging keek ik naar de klok op de videorecorder en zag dat het 7:50 was. Op dat moment dacht ik: "dit ga ik nooit vergeten en onthoud dit"... intredasting true story

:roflol:
Net hetzelfde gedaan uit verveling op de schoolbus toen ik 8 jaar was: het beeld van een marokaans meisje dat schuin voor mij zat met een groene map in haar handen. Beeld is wel niet zo loepzuiver meer :(
Nog meermaals daarna geprobeerd, maar ik heb geen idee meer wat die scenes zijn.
 
kussengevecht met mn broertje @ 10 en 12j oud. Hij staat voor het salontafeltje met daarop een grote glazen vaas met bloemen. -> ik gooi kussen naar zn kop -> hij doet stapje opzij -> KLENG vaas smashed in 1000 stukjes en vloer nat, bloemen verdoet. --> broertje ":trollface:"
 
Laatst bewerkt:
Even zonder flauwekul. Is dat echt gebeurd? Nogal heftige "herinnering" dan..

Haha ja, is echt gebeurd. Was toen denk ik maar een jaar of 5, 6.
 
Haha ja, is echt gebeurd. Was toen denk ik maar een jaar of 5, 6.

je moeder heeft aan je pik getrokken en jij vindt dit de normaalste zaak van de wereld? Waarom verbaast me dit niet :roflol:
 
Wat me nu zomaar te binnen schiet, was denk ik toen ik jaartje of 4-5 was, en ik na Sintmaarten achterop met volle tas snoep bij de fiets van mn moeder's vriendin zat en de tas tussen de spaken kwam. Zij verloor de kracht over het stuur en we smakten samen op de weg. Tas was volledig open gescheurd en alle snoep lag overal bezaaid. Toen kwam er ook nog een bus aan die net net op tijd kon stoppen, anders was ze aangereden. Zij had hier en daar een schaafwond + kneuzingen, en ik helemaal niks. Zij dacht dat ik wel wat had, want ik stond wel keihard te janken, maar dat was omdat al mn snoep weg was. True story.. :D
 
Is toch niks ergs aan?



Heb haar alleen maar getoond hoe ik hem stijf kon krijgen..

Ow sorrie, my bad. Dacht dat je moeder aan je pik getrokken had. :roflol:
 
Ik was een jaar of 10 denk ik. En ik was samen met een maat van mij in zijn tuin aan het voetballen met een plastieken bal van het ijsboerke.
Maar achter zijn tuin lag een weide. We waren wat aan het 'shotten' toen hij de bal in de wei schopte midden in een mest hoop. Nu ja toen wisten wij niet precies wat dat was.

Hij had de bal erover geschoten, dus mocht hij de bal ook halen, logisch. Klimt hij over de afsluiting die de tuin met de wei scheidt en loopt hij op de bal af. Stapt op de mesthoop alles goed en wel heeft de bal en wil terugkeren. Op het moment dat hij terug keerde zakt hij tot bijna aan zijn middel weg in de mest. Begint ie te roepen: Help, ik verdrink, help !!! (Weet niet waarom hij dat riep maar soit) Ik lach op de grond van het lachen terwijl hij daar stond te huppelen.

Uiteindelijk heeft ie het gehaald, Heeft ie zich gewassen want hij rook niet zo fris en kwam daarna bij mij thuis met overal plakkers op zn benen. Had die allemaal snijwonden opgelopen van in die mesthoop te zitten

:roflol:

Zo dat was lachen zeg
 
Topic ging over vage gebeurtenissen die je soms in ene te binnen schieten maar iedereen is gewoonweg zijn halve levensverhaal/meeste leipe situaties ooit aan het vertellen....

Aandachtshoerennnnnn !
 
was een jaar of acht.... at m'n eerste boterham met pindakaas en vanaf die dag maak ik de gains van mijn leven!
 
was een jaar of acht.... at m'n eerste boterham met pindakaas en vanaf die dag maak ik de gains van mijn leven!

are-you-a-wizard-retarded-kid.jpg
 
Las net dat verhaal over het fietsen..

Ik was een keer buiten aan het spelen op een plein ergens en mijn vader kwam mij halen om te gaan eten maar ik wilde nog niet weg.. weet niet meer hoe maar ik zat op een gegeven moment bij hem voor op de stang van de fiets en mijn broer zat achterop (no pedo..) maar ik wilde dus niet gaan en trap zo met mijn voet tussen de spaken terwijl hij aan het fietsen was. had toen mijn enkel gekneusd oid.

op de bouw water over mensen heen gooien die naar huizen kwamen kijken. ;')

ik zat op honkbal en we hadden zelf een knuppel thuis en wat gejatte ballen van de club bij ons thuis en mijn broer, mijn zus en haar vriend en ik waren voor de gein ergens achter op een grasveld een beetje aan het slaan. mijn zus der vriend kon die bal maar niet raken dus mijn zus gooit van een klein afstandje die bal naar hem toe terwijl ik haar had gezegd dat ze juist niet precies voor hem die bal moest gaan aangooien. maarja ze bleef het doen en hij bleef maar niet raken dus mijn broer en ik gingen op de schommels een beetje niks doen, wachten tot we weg konden gaan en opeens een dikke schreeuw :roflol:. kerel had haar vol geraakt op haar oogkas, ze liep iets van 1-1,5 week met een super grote blauwe oog rond.

mijn zus en ik vochten ook altijd om wie er het eerste bij de telefoon kon zijn als de telefoon over ging en ik was er een keertje eerder bij en tijdens het rennen liet ze me struikelen dus ik val precies met mijn voorhoofd op de punt van de tafel waar de telefoon op stond, nu litteken.
 
Las net dat verhaal over het fietsen..

Ik was een keer buiten aan het spelen op een plein ergens en mijn vader kwam mij halen om te gaan eten maar ik wilde nog niet weg.. weet niet meer hoe maar ik zat op een gegeven moment bij hem voor op de stang van de fiets en mijn broer zat achterop (no pedo..) maar ik wilde dus niet gaan en trap zo met mijn voet tussen de spaken terwijl hij aan het fietsen was. had toen mijn enkel gekneusd oid.

op de bouw water over mensen heen gooien die naar huizen kwamen kijken. ;')

ik zat op honkbal en we hadden zelf een knuppel thuis en wat gejatte ballen van de club bij ons thuis en mijn broer, mijn zus en haar vriend en ik waren voor de gein ergens achter op een grasveld een beetje aan het slaan. mijn zus der vriend kon die bal maar niet raken dus mijn zus gooit van een klein afstandje die bal naar hem toe terwijl ik haar had gezegd dat ze juist niet precies voor hem die bal moest gaan aangooien. maarja ze bleef het doen en hij bleef maar niet raken dus mijn broer en ik gingen op de schommels een beetje niks doen, wachten tot we weg konden gaan en opeens een dikke schreeuw :roflol:. kerel had haar vol geraakt op haar oogkas, ze liep iets van 1-1,5 week met een super grote blauwe oog rond.

mijn zus en ik vochten ook altijd om wie er het eerste bij de telefoon kon zijn als de telefoon over ging en ik was er een keertje eerder bij en ze liet me struikelen daarom dus ik val precies met mijn voorhoofd op de punt van de tafel waar de telefoon op stond, nu litteken.

Owned :D
 
Ik zat in het klimrek op vakantie in hummelo keppel ofzo, en mn zus kwam aanlopen en zei dat ik naar binnen moest komen want we gingen eten. Maar ze speelde altijd zo moeder over me en dat HAATTE ik dus ik werd boos en gooide een grote steen die ik in hand had (was tegen het klimrek aan het slaan) naar haar en POF op haar hoofd. Bloeden als een rund en voor ik het wist stond mn pa buiten, sleurde me van het klimrek, gaf me een paar goede klappen en gooide me m'n stapelbed in BAM tegen de muur. Gingen ze met mn zus naar het ziekenhuis. Niks bijzonders verder, paar hechtingen en ze mocht weer gaan.

Ik heb nooit schuld bekend toen. Ik zei dat ze zelf die steen tegen haar hoofd had gegooid :roflol: ik was 6
 
Back
Naar boven