Fitness Seller

turinabol ervaringen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@prom: ik was laatst wat info aan het zoeken en kwam toen uit op een topic uit 2005. Daar zag ik al een post van jou over haaruitval. Ik ging echt stuk :D

Van een beetje anavar is nog nooit iemand kaal geworden...
 
@prom: ik was laatst wat info aan het zoeken en kwam toen uit op een topic uit 2005. Daar zag ik al een post van jou over haaruitval. Ik ging echt stuk :D

Van een beetje anavar is nog nooit iemand kaal geworden...
Prom is geregistreerd in 2009, cool story bro.
 
Prom is geregistreerd in 2009, cool story bro.

Was ongetwijfeld 'n topic uit 2005 die prom heeft gebumpt dan oid. :roflol: Vragen of TS na 4 jaar nog z'n haren had bijv. :roflol:
 
Ik vind spuiten idd niet erg. Vind b12 knallen zelfs fijn.

mischien is dit iets voor mij?:

week 1 -6 : 80mg test eod
week1 - 6 : 50mg masteron eod
week 6-8 : 20mg nolvadex ed
 
En ik denk het te doen rond mei. maar toch die tboll op lage dosis even checken in de winter :).
 
Ik vind spuiten idd niet erg. Vind b12 knallen zelfs fijn.

mischien is dit iets voor mij?:

week 1 -6 : 80mg test eod
week1 - 6 : 50mg masteron eod
week 6-8 : 20mg nolvadex ed

Bij mast heb je wel grote kans op acne, wil niet zeggen dat je het krijgt maar kan wel. Gezien je werk wellicht niet zo handig. ik zou dit doen.

1-6 100 mg test p eod
1-6 60 mg anavar e/d
9-11 20 mg nolva e/d

pakt je wat kracht en schone massa op.

Suc6
 
Bij mast heb je wel grote kans op acne, wil niet zeggen dat je het krijgt maar kan wel. Gezien je werk wellicht niet zo handig. ik zou dit doen.

1-6 100 mg test p eod
1-6 60 mg anavar e/d
9-11 20 mg nolva e/d

pakt je wat kracht en schone massa op.

Suc6

Mast... als je er gevoelig voor bent gegarandeerd dikke puisten!

Gaan wel snel weg na staken ;).
 
Krijg je geen haaruitval van Masteron dan? :-)

(ben tegen het gebruik van smilies want dat leidt tot taalarmoede maar vrees dat ik anders de volle laag krijg)
 
Bij mast heb je wel grote kans op acne, wil niet zeggen dat je het krijgt maar kan wel. Gezien je werk wellicht niet zo handig. ik zou dit doen.

1-6 100 mg test p eod
1-6 60 mg anavar e/d
9-11 20 mg nolva e/d

pakt je wat kracht en schone massa op.

Suc6

okee thanks! dat gaat hem worden.
 
Kan t zo zijn dat als je testo spuit en daarbij winstrol neemt als kickstart je geen borstontwikkeling krijgt als man maar dat je tepels wel een beetje dikker worden en er vrouwelijk uit gaan zien? (Heb ik op de sportschool gehoord)
 
Kan t zo zijn dat als je testo spuit en daarbij winstrol neemt als kickstart je geen borstontwikkeling krijgt als man maar dat je tepels wel een beetje dikker worden en er vrouwelijk uit gaan zien? (Heb ik op de sportschool gehoord)

Ja een veelvoorkomend probleem bij die combinatie is vagina-vorming, rode lippen en een lust naar derde beens.

Maar nee je gaat er niet vrouwelijk uitzien, je kan door een verkeerde hormoonbalans wel gyno en vetafzetting op de heupen krijgen.
 
hahahahahahahaha jij gebruikt zeker een lach-kuurtje :p nee okee vroeg ik me gewoon af bedankt!
 
Ja een veelvoorkomend probleem bij die combinatie is vagina-vorming, rode lippen en een lust naar derde beens.

Maar nee je gaat er niet vrouwelijk uitzien, je kan door een verkeerde hormoonbalans wel gyno en vetafzetting op de heupen krijgen.

Ladies: vergeet ook niet het haaruitval gevaar heh:D

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 21:41 ----------

En ik denk het te doen rond mei. maar toch die tboll op lage dosis even checken in de winter :).

Laat me anders weten wat je gains en sides zijn geweest na een Tbol kuurtje.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 21:42 ----------

Het was iig een oud topic. Als ik hem kan terugvinden plaats ik een link.

Ach jongens toch, je moet er maar mee zitten zoals ik dan piep je wel anders!:):mad::(:(:mad:
 
Ach jongens toch, je moet er maar mee zitten zoals ik dan piep je wel anders!:):mad::(:(:mad:

Je kan ook gewoon niet kuren, hoef je ook nergens mee te zitten...........
 
Ja een veelvoorkomend probleem bij die combinatie is vagina-vorming, rode lippen en een lust naar derde beens.


:) Ik ken mensen die stopten zelfs met krachttraining en schreven zich opeens in voor Zumba en Pilates
 
Back
Naar boven