AndroidHealthClinic

Breaking News Louis is terug op het nest!

Bezoekers in dit topic

van der gijp zit aan de coke hij kwam het pas halen bij iemand die ik ken.. en goed voor ajax dit alleen balen voor cruif maar die hoort toch meer thuis in bercelona lekker warm daar enz
Mag hopen dat dit niet waar is volgens mij heeft hij een beetje een inzinking. Van der gijp heeft volgens mij een licht autistische stoornis en daarom gaat het niet zo lekker met hem.
 
Mag hopen dat dit niet waar is volgens mij heeft hij een beetje een inzinking. Van der gijp heeft volgens mij een licht autistische stoornis en daarom gaat het niet zo lekker met hem.

Lol die zit echt niet aan de Sos.
 
Walgelijk dit en doodzonde. Hopelijk blokkeert de ledenraad dit. Danny Blind doet zijn bijnaam overigens weer eer aan, wat een gluiperd. Cruijff had achteraf wederom gelijk over Blind.

Welke bijnaam? Scholletje? :D
 
Wat een drama weer allemaal. Wees blij dat het opgelost is. Tuurlijk eindigt het op deze manier weer met een atoombom, maar de soap is nu op concrete zaken afgerond. Zolang de sportieve prestaties maar niet in het geding komen, vind ik het allemaal prima. Heb echt het idee dat de negativiteit vooral van pro-cruijf mensen komt. Van de Boog was iemand met helemaal geen achtergrond verbonden met de voetballerij en had Cruijf ook geen hekel aan hem? Ben alleen bang dat de boel gaat escaleren. Niet zozeer om het feit dat Cruijf en Van gaal zgn. aartsvijanden zijn, maar door de ophitsing en het opportunistische gelul van de media. Ben ook zeer benieuwd hoe de vaste tafelgasten uit de VI hierop gaan reageren.
 
Wat een drama weer allemaal. Wees blij dat het opgelost is. Tuurlijk eindigt het op deze manier weer met een atoombom, maar de soap is nu op concrete zaken afgerond. Zolang de sportieve prestaties maar niet in het geding komen, vind ik het allemaal prima. Heb echt het idee dat de negativiteit vooral van pro-cruijf mensen komt. Van de Boog was iemand met helemaal geen achtergrond verbonden met de voetballerij en had Cruijf ook geen hekel aan hem? Ben alleen bang dat de boel gaat escaleren. Niet zozeer om het feit dat Cruijf en Van gaal zgn. aartsvijanden zijn, maar door de ophitsing en het opportunistische gelul van de media. Ben ook zeer benieuwd hoe de vaste tafelgasten uit de VI hierop gaan reageren.
Derksen word geakk!!! Hij is cruijf fanboy nummer 1. Die ten have zal weer een hele hoop stront over zich heen gedumpt krijgen :) .
 
goede zaak crijf lekker met een roze strikkie naar catalonie terugsturen hij kon goed voetballen maar van een bedrijf runnen heeft ie geen flikker verstand.
Je runt een beursgenoteerd bedrijf niet als een dictator zeker als bepaalde processen binnen dat bedrijf niet jou ding zijn.
Voetbal is 1 proces jeugdopleiding ook en de rest zoals merchendise, marketing, investeringen, enzovoort moet ie zich niet mee bemoeien.
kijk maar is naar munsterman bij twente was dat zo een goede voetballer ?
Maar hij kan wel een stabiele organisatie neerzetten, dit is de taak van een algemeen directeur binnen een bedrijf!!!!!!
Al geloof ik ook niet dat Van gaal dat kan.
 
Ten Have is ook een pannekoek, het is nu 'de pakken' tegen de 'oud voetballers' en iedereen weet wie Ajax het succes hebben gebracht. Opvallend hoe de pakken vanaf de beursgang bij Ajax kwamen en er vanaf toen amper meer succes was....

Voetbal = volk.
 
De chaos bij Ajax is compleet.

Ajax zal nooit een fatsoenlijk beleid kunnen voeren. De belangen zijn te groot en volledig tegenstrijdig. Je hebt altijd die ellendige ex-voetballers rondlopen die hun vinger in de pap willen, omdat ze vroeger op het veld goed gepresteerd hebben. Zoals houthakker zegt kunnen voetballers alleen niet een grote N.V. als Ajax runnen. Ajax is allang niet meer alleen een voetbalclub en dat zal het ook nooit meer worden, het is een groot bedrijf met meerdere bedrijfstakken.

Voornamelijk Cruijf wil dat op de één of andere manier niet inzien, met zijn staf van honderd ex-voetballers en adviescommisies. Het is niet vreemd dat mensen als Guus Hiddink zich niet wagen aan dit bijennest. In het belang van Ajax zouden zowel Ten Have en consorten, als Cruijf hun biezen moeten pakken en hun nooit meer met het beleid van Ajax bemoeien. Laat Cruijf lekker advies geven vanuit Barcelona en laat het beleid maken over aan een directie en RVC die door één deur kunnen en die niet al hun plannen door andermans strot proberen te duwen.
 
Ik vind het wel mooi die teringzooi bij Ajax :D
Hoe zit het nu met Bergkamp en Jonk? Die waren toch van kamp Cruijff?
 
De chaos bij Ajax is compleet.

Ajax zal nooit een fatsoenlijk beleid kunnen voeren. De belangen zijn te groot en volledig tegenstrijdig. Je hebt altijd die ellendige ex-voetballers rondlopen die hun vinger in de pap willen, omdat ze vroeger op het veld goed gepresteerd hebben. Zoals houthakker zegt kunnen voetballers alleen niet een grote N.V. als Ajax runnen. Ajax is allang niet meer alleen een voetbalclub en dat zal het ook nooit meer worden, het is een groot bedrijf met meerdere bedrijfstakken.

Voornamelijk Cruijf wil dat op de één of andere manier niet inzien, met zijn staf van honderd ex-voetballers en adviescommisies. Het is niet vreemd dat mensen als Guus Hiddink zich niet wagen aan dit bijennest. In het belang van Ajax zouden zowel Ten Have en consorten, als Cruijf hun biezen moeten pakken en hun nooit meer met het beleid van Ajax bemoeien. Laat Cruijf lekker advies geven vanuit Barcelona en laat het beleid maken over aan een directie en RVC die door één deur kunnen en die niet al hun plannen door andermans strot proberen te duwen.

Voetballers kunnen geen voetbalclub runnen? Waarom kan dat dan wel bij Bayern en bij Barça? Waarom heeft Ten Have dan Van Gaal en Blind directeur gemaakt achter de rug van Cruijff om? Dat zijn toch voetbalmensen? Die kan Ten Have toch helemaal niet beoordelen als buitenstaander? En waarom nu al aanstellen als Van Gaal pas in Juli kan beginnen?

Laat de Ledenraad die RvC gewoon voor eens en voor altijd afschaffen. Ten Have claimt dit hebben gedaan als een noodroep van de ondernemingsraad en sponsors. Waar liggen dan in gods naam je prioriteiten? Ajax is en blijft in eerste instantie een voetbalclub.
 
Kijk egt uit naar vi nu. Wel jammer dat van der gijp er nu niet zit had hem ook wel effe er over willen horen spreken maar komt vast nog wel als die terug is.

Komt die kerel ooit weer terug? Van zijn inzinking? Die gast is gewoon een kluizenaar, die sociaal totaal gehandicapt lijkt te zijn. Ook al zou je dat totaal niet zeggen, wanneer je hem op tv ziet. Maar het lachen verbloemt dat.
 
Komt die kerel ooit weer terug? Van zijn inzinking? Die gast is gewoon een kluizenaar, die sociaal totaal gehandicapt lijkt te zijn. Ook al zou je dat totaal niet zeggen, wanneer je hem op tv ziet. Maar het lachen verbloemt dat.
Ik denk dat hij licht autistich is. Hij komt wel terug gebeurt wel vaker dat dat soort mensen zich dan een poos 400% geven en dan weer moeten herstellen. In een recent interview zij hij ook dat hij er geen seconde over na heeft gedacht om te stoppen. Rene moet gewoon nog even zijn rust pakken.
 
HAHAHa duurde eigenlijk nog lang voordat de BOM gelegd werd..........
Ik ben ANTI Cruiff die kerel heeft NU wel genoeg om zeep geholpen !

Kom maar van gaal LOL.......
 
Laatst bewerkt:
Veel Cruijff voorstanders hier. Ik was dat ook maar begin me steeds meer aan hem te ergeren. Hij blijft maar in Barcelona vertoeven ipv dat ie echt iets doet. Het enige dat ie gedaan heeft is zeiken over dat Ling geen voorzitter mag worden. Ling mocht niet komen omdat die club in Slowakije gedegradeerd is en 40% minder inkomsten heeft gegenereerd en dan vindt ie het gek dat ze hem niet willen.

Vervolgens heeft ie 4 maanden de tijd om een nieuw gezicht te zoeken, en als ze hem weer polsen zegt ie doodleuk weer Ling. Donder toch op man...
 
Rijkaard was gedegradeerd bij Sparta en heeft toen ontslag genomen voor Cruijff hem naar Barcelona haalde. Als Laporta (toenmalig voorzitten van Barça) net zo weinig vertrouwen had in het oordeel van Cruijff als deze 4 Judassen in de RvC dan waren Valencia en Real Madrid nog steeds de top 2 van Spanje.

Wie zijn die gasten in de RvC uberhaupt om te oordelen over het aanstellen van een voetbalman zoals Van Gaal/Ling/Blind/Duivenbode etc. ?
 
Veel Cruijff voorstanders hier. Ik was dat ook maar begin me steeds meer aan hem te ergeren. Hij blijft maar in Barcelona vertoeven ipv dat ie echt iets doet. Het enige dat ie gedaan heeft is zeiken over dat Ling geen voorzitter mag worden. Ling mocht niet komen omdat die club in Slowakije gedegradeerd is en 40% minder inkomsten heeft gegenereerd en dan vindt ie het gek dat ze hem niet willen.

Vervolgens heeft ie 4 maanden de tijd om een nieuw gezicht te zoeken, en als ze hem weer polsen zegt ie doodleuk weer Ling. Donder toch op man...
Jij kent duidelijk maar 1 kant...
 
Ik vind het wel mooi die teringzooi bij Ajax :D
Hoe zit het nu met Bergkamp en Jonk? Die waren toch van kamp Cruijff?

Jep die zijn zeker ook verbolgen over de gang van zaken maar niemand weet echt wat er nu zal gaan gebeuren/wat er MOET gebeuren. Afwachten op de ledenraad, wat die vinden van de gang van zaken.
 
BIj barca lopen genoeg mensen rond die verstand hebben van de randzaken zodat cruijf zich alleen maar voetbaltechnische shit bezig hoeft te houden, hij moet zich niet bemoeien met het aanstellen van een algemeen directeur, al zie ik het van gaal ook niet doen.
 
Back
Naar boven