XXL Nutrition

Ps3 error? Word er gek van!

Bezoekers in dit topic

motivation

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2008
Berichten
1.019
Waardering
20
Lengte
1m51
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Guys al 4 uurtjes kan ik niet connecten met mw3 of mw2 of blackops.
als ik by playstation network wil connecten zegt hy : momenteel vind onderhoud op dit service WTF? ik ga er helemaal gek van worden heb van alles geprobeerd upnp open gegooit ports geforward gewoon echt alles..
maar nog steeds kan ik het niet spelen..
Weet iemand wat er aan de hand is?
 
Ik heb ook problemen gehad gisteren om MW3 op te starten maar niet op PS3 maar op de COMP, als je op google searched dan vind je zeker wel oplossingen! Er moet misschien iets geupdate worden :)
 
Verslaafd? :D

Gaat vanzelf wel over.
 
Ik heb gelezen dat er vanavond onderhoud zou zijn aan PSN, dus dat lijkt me de reden.
 
:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:
 
:roflol::roflol::roflol:
Omg

Ik ga strijk hier
 
Guys al 4 uurtjes kan ik niet connecten met mw3 of mw2 of blackops.
als ik by playstation network wil connecten zegt hy : momenteel vind onderhoud op dit service WTF? ik ga er helemaal gek van worden heb van alles geprobeerd upnp open gegooit ports geforward gewoon echt alles..
maar nog steeds kan ik het niet spelen..
Weet iemand wat er aan de hand is?


ik snap er ook geen zak van, MW3 kan ik niet online, terwijl bij blackops alles perfect werkt.. Fack..
 
lees dit: http://nl.playstation.com/ps3/news/...ion-Network-donderdag-17-11-2011-vanaf-17-00/

ja **** dat ben al mijn levels kwijt k*t psn kunnen ze niet melden met een berichtje ofzo dat er werkzaamheden gaan gebeuren ben ik al me levels KWIJTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Epiekselfownage.com

Ik speel geen mw3 omdat je alles moet levelen en verzamelen door in no-life mode 24/7 te spelen omdat je anders achter loopt op de rest en jij moet opnieuw beginnen i wish u the best of luck son.
 
waarom kunnen al mn maten dan wel MW3 spelen en ik niet? WTF... ??
 
waarom kunnen al mn maten dan wel MW3 spelen en ik niet? WTF... ??

Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 17:00 op donderdag 17 november 2011 bij PSN aan.
 
Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 17:00 op donderdag 17 november 2011 bij PSN aan.

wij zijn allemaal pas klaar om 16.45 of 18.00 met werk/stage, dus nooit online om 17uur.. ???
 
xbox live all the way
 
wij zijn allemaal pas klaar om 16.45 of 18.00 met werk/stage, dus nooit online om 17uur.. ???

Misschien moet je dat even aan Sony doorgeven :roflol: Kunnen ze er rekening mee houden ;)
 
Back
Naar boven