Fitness Seller

avondje uit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

metalfreack

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2010
Berichten
1.987
Waardering
46
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
7%
Nu zit ik al paar maand op kot en ik ben begonnen met een voedingsschemadat al voor veel vordering heeft gezorgd. Maar ik vroeg mij af wat jullie doen als je bevoorbeeld plots om 5uur met vrienden weg gaat en als gevolg ben je dus niet thuis om te eten. Je wist dit niet op voorhand dus je hebt je daar niet op kunnen voorbereiden kwa goed te kunnen eten. Nu een avond heeft als gevolg dat ik of amper iets eet want we gaan iets eten of niet genoeg omdat we vlug eventjes ergens iets kleins gaan eten.
Stel dat jullie zoiets overkomt wat doen jullie dan om toch nog de nodige kcal binnen te krijgen? Je kan zeggen dat zo 1 avondje toch best niet veel uit maakt, maar toch zou ik het liever kunnen vermijden.

Een optie is natuurlijk bijvoorbeeld 2broodjes van... kopen. Maar dat kost me een fortuin en zou liever een minder dure oplossing te weten komen;)

kom maar op met die ideetjes:D!
 
Stel dat ik om 17:00 opeens weg moet en pas laat weer terug kom dan pak ik bijv een shake met 60 gr whey + 60 gr brinta + 400 ml melk en bijv een handje pinda's... Dan kan je lichaam er weer even tegenaan ;)
 
Eten als ik weer thuis kom.

Maar je zou snel een pot kwark naar binnen kunnen werken. En wat noten of pindas voor de kcals.
 
Doen alsof je gsm gaat, doen alsof iemand tegen je zegt even snel langs te komen; vervolgens naar je kot lopen. 500ml melk/200gr havermout/1 banaan/20gr whey/50gr pindakaas in de blender. Rustig opdrinken (10 minuten) en dan naar je vrienden teruggaan en zeggen dat alles in orde is. Met zo'n maaltijd kan je der wel een nachtje tegen me dunkt. Maar als je terug thuis komt nog ééntje wegdrinken he. ;)
 
waar maak je je druk om voor die tijd? Je gaat neem ik aan weg om plezier te hebben. Ik ga niet zo vaak zo lang weg maar als ik het doe vreet ik me van te voren gewoon vol (met wat ik binnen moet krijgen die dag), en kwark voordat we weggaan. En onderweg of waar je ook bent gewoon eten wat je tegenkomt. Zoals eerder al gezegd is er niks mis met af en toe KFC, MC, BurgerKing etc.
 
Zoals eerder gezegd: eventueel Shake voor stappen en kwark als je thuis komt, zo deed ik het ook, in de tussentijd gewoon wat snaaien :)

Kan beter andersom, kwark=casseine, langezame opname. Shake is snel
 
Ik vind kwark voor het stappen niet echt lekker op de maag liggen (is persoonlijk). Als je bij je whey shake een handje nootjes/ pinda's neemt en brinta (+ melk) dan kan je er ook echt wel even tegenaan :)
 
Ik vind kwark voor het stappen niet echt lekker op de maag liggen (is persoonlijk). Als je bij je whey shake een handje nootjes/ pinda's neemt en brinta (+ melk) dan kan je er ook echt wel even tegenaan :)

Er zijn ook cassaine shakes te koop.

Maarja het boeit allemaal toch niet zoveel.
 
Ik zou eerder gaan voor de complexe carbs en vetten dan bv. een shake. Heb me ook eens laten vertellen dat je lichaam wil herstellen, o.a. met de eiwitten die je hebt binnengekregen. Maar bij het innemen van alcohol wil je lichaam dit weer afbreken en maakt hier prioriteit van waardoor het 'vergeet' te herstellen en de eiwitten opslaat als vet.

Iemand die hier meer over weet?
 
Zorgen dat je allemaal voedselpakketjes voor dit soort gelegenheden hebt klaarliggen.... die neem je dan mee...

Wat maak het uit, je kunt toch zo naast je biertje je boterhamzakje leeg eten onder het stappen ? :rolleyes:
 
Zit ook op kot, heb mn doosje cashews, banaantje/appeltje en shakeje (eventueel met havermout in) volkoren sneetjes in no-time mee.. :)
 
Wat ik meestal wel doe als ik uit ga, en ik vind het echt een lekkere combo:

Voor het uitgaan:
500gr kwark
halve NOS Ether shake
2 vezelpillen
goed eten

Tijdens het uitgaan
Zuipen
Eten

Na het Uitgaan
Eiwitshake 500ml melk + 60gr poeder
halve NOS Ether shake
2 vezeltabs
multivit
vit C
2 visolie tabs
heeeeeel veeel water of melk

Sochtends bijna nooit last van een kater. Alleen als ik het heel bond heb gemaakt. Meestal wel droge lippen en mond.
 
thx voor de tips^^!
 
Wat ik meestal wel doe als ik uit ga, en ik vind het echt een lekkere combo:

Voor het uitgaan:
500gr kwark
halve NOS Ether shake
2 vezelpillen
goed eten

Tijdens het uitgaan
Zuipen
Eten

Na het Uitgaan
Eiwitshake 500ml melk + 60gr poeder
halve NOS Ether shake
2 vezeltabs
multivit
vit C
2 visolie tabs
heeeeeel veeel water of melk


Sochtends bijna nooit last van een kater. Alleen als ik het heel bond heb gemaakt. Meestal wel droge lippen en mond.

Dat krijg ik niet meer binnen als ik het bond heb gemaakt :p
 
Back
Naar boven