AndroidHealthClinic

Laat killy ook eens wat winnen :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

geliked ;)
 
geliked, nu staat wel iedereen van dbb er als je kijkt wie geliked heeft :roflol:

Had je groter verwacht in het filmpje.
 
Geeft oma nou gelijk commentaar als je klaar bent of zie ik dat verkeerd?
 
Precies, jongens, stem ook even op de écht sterke gasten die er ook bij staan en wat serieuze gewichten verzetten. waaronder ik
Even je topic kapen Lilly.

done !
 
**** off papzakken!!! Jullie hebben niks aan whey, jullie eten kebab!!!

Ik moet er nog van groeien!!!!! :mad:




:(
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dat heeft jou geliked. Can't stop staring at them
 
Het ging toch om impressive lifts?
Als jij op deze manier vrij makkelijk aan je eiwitzen wil komen met een vrij pathetic 180 dl, dan gaan wij pl'ers daar natuurlijk wel even op in ;)
En dan maken we ook wel even reclame ervoor in dit topic :D
 
Wtf :O,

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 13:27 ----------

Wat die deadlift betreft.. je zet hem iets te laag op (het is een deadlift, geen squat), maar wanneer je begint schiet je kont ineens omhoog nog voordat het gewicht een millimeter omhoog gaat (shooting the hips) en maak je er bijna een stiff legged deadlift van om vervolgens achterover te gaan hangen (niet doen)

Verder een nette deadlift :)

hij zet niet te laag in, het diepe zakken zorgt o.a ook voor een soort voorspanning in de quads en het maximale halen uit je hefboom.

Zoals je hier ook wel ziet.

http://www.youtube.com/watch?v=6_ShHqLADwk
 
Het ging toch om impressive lifts?
Als jij op deze manier vrij makkelijk aan je eiwitzen wil komen met een vrij pathetic 180 dl, dan gaan wij pl'ers daar natuurlijk wel even op in ;)
En dan maken we ook wel even reclame ervoor in dit topic :D

Wat is impressive?
Een dikke pler die voor kracht traind, of een mager mannentje die zweerd bij isolatie oefeningen? :trollface:
 
Wtf :O,

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 13:27 ----------



hij zet niet te laag in, het diepe zakken zorgt o.a ook voor een soort voorspanning in de quads en het maximale halen uit je hefboom.

Zoals je hier ook wel ziet.

http://www.youtube.com/watch?v=6_ShHqLADwk

Correct, maar dit is toch net even iets anders dan wat Killy doet. (en zolang je je bewust bent wat je doet zit ik er niet mee hoor).
 
Laatst bewerkt:
Correct, maar dit is toch net even iets anders dan wat Skinny doet. (en zolang je je bewust bent wat je doet zit ik er niet mee hoor).

ik deadlift niet, zwakke rug.... en armen, en benen en alles eigenlijk...:(
 
Back
Naar boven