AndroidHealthClinic

Shocking News Hockey speler dodelijk geraakt door een puck! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat moeten we hiermee?
 
Wat moeten we hiermee?
Voor de ijshockey liefhebbers is dit een tragisch gebeuren!

Moest er morgen een voetballen doodvallen door één of ander voorval, zou het hier ook gepost worden...
 
Lijkt me echt geen pretje om met zo'n snelheid een puck op je te krijgen.. echt ernstig.
 
Bizar.. Als je ziet hoevaak spelers voor de puk glijden en dat dat dan wel goed afloopt.
 
Reported voor misbruiken tags. Ik ga ook geen topic openen voor een bakker die doodgaat of een fietser die valt en doodgaat.

:trollface:
 
Icehockey bro! Niet dat laffe veld hockey.
Blijft nog steeds een soort "knikkeren voor mensen die niet willen bukken" ,

maar goed gaat er wel wat harder aan toe :cool:
 
Blijft nog steeds een soort "knikkeren voor mensen die niet willen bukken" ,

maar goed gaat er wel wat harder aan toe :cool:

Dat kun je dan van alle bal/puck sporten zeggen... :rolleyes:
 
Reported voor misbruiken tags. Ik ga ook geen topic openen voor een bakker die doodgaat of een fietser die valt en doodgaat.

:trollface:
Waarom reported?

Waarom mag er dan wel een topic gestart worden toen 'Super Sic' om het leven is gekomen door z'n crash? :)

Bij mijn weten is het hier nog altijd 'Sport Algemeen'...
 
Tja en dan te bedenken dat 's winters op veel recreatieve ijsbanen jongeren in volle overgave een potje hockey spelen. Dat moet vroeg of laat ook wel een keer fout gaan, omdat ze vaak geen enkele vorm van protectie dragen.
 
Tja en dan te bedenken dat 's winters op veel recreatieve ijsbanen jongeren in volle overgave een potje hockey spelen. Dat moet vroeg of laat ook wel een keer fout gaan, omdat ze vaak geen enkele vorm van protectie dragen.

Dit ligt eraan of dit gereguleerd gebeurd... Wanneer je bv in de ijshal in Tilburg wilt hockeyen wordt je verplicht van boven tot onder ingepakt.

Ik geef je gelijk wanneer men, inclusief ik, op een bevroren vijver gaan hockeyen. Dan is er 0,0 bescherming. :P
 
Dit ligt eraan of dit gereguleerd gebeurd... Wanneer je bv in de ijshal in Tilburg wilt hockeyen wordt je verplicht van boven tot onder ingepakt.

Ik geef je gelijk wanneer men, inclusief ik, op een bevroren vijver gaan hockeyen. Dan is er 0,0 bescherming. :P
Maar geef nu ook even toe, als je op een bevroren vijver gaat hockeyen, ga je echt geen shot blocken, zeker niet als je geen bescherming aan hebt! :p
 
Echt wel k*t dit, nog je eigen hobby dat je het leven kost, en dan nog wel zo'n prachtsport als icehockey...
 
Maar geef nu ook even toe, als je op een bevroren vijver gaat hockeyen, ga je echt geen shot blocken, zeker niet als je geen bescherming aan hebt! :p

Hell no..:D:gek: Maar een deflected puck kun je altijd hebben ;)
 
Echt wel k*t dit, nog je eigen hobby dat je het leven kost, en dan nog wel zo'n prachtsport als icehockey...
Inderdaad! Ik kan het weten, heb zo al veel lichaamsdelen geofferd om een puck te stoppen!
gebroken enkel, gebroken pols, gekneusde ribben,... But I'm lovin' it! :D

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 15:50 ----------

Hell no..:D:gek: Maar een deflected puck kun je altijd hebben ;)
Deflections zijn echt k*t! :)
 
Back
Naar boven