MuscleMeat

Welk schema is geschikt voor mij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1994

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2010
Berichten
371
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
77kg
hey,

ik heb al de stickies gelezen over welk trainingschema bij mij zou passen maar ik zou niet weten welk schema ik moet pakken.
ik heb nu een jaar split schema gedaan meestal 3x per week ( soms 4) en ben goed vooruitgegaan. ik ben inmiddels begonnen aan een vooropleiding (veva) voor het leger. en ben 1 week in de maand weg. en tijdens de opleiding op school fitniss ik 2x op machines tot failure. maar ik wil evengoed thuis nog in de sportschool blijven trainen om te groeien. ik ben meestal rond tussen 6-8 thuis van school. en ik heb dus 2x in de week al gefitnist op school. dus is het moeilijk om nog 3 dagen vrij te maken om te trainen ( ik moet ook geen blessures of overbelast raken) dus ben ik nu eigelijk een beetje blijven hangen met trainen. kan iemand mij helpen welk schema ik het beste aankanhouden of iets?? , ik was trouwens ook net bezig met gezond/veel te eten. ik heb steeds 3/4 sets aangehouden van 6-10 reps. mijn doel is spiermassa ik ben nu best gespierd geworden maar ik wil meer massa kweken.

hoort het wel:)

tnx , groet bart
 
Rippetoe schema iets voor jou ?
 
Rippetoe schema iets voor jou ?

hmm,.. mischien wel. heb jij daar geen mooi schema van?

p.s. de trainingen zijn dan toch niet zwaar meer je doet soms maar 1 oefening borst of biceps,.. ??/
 
rippetoe is zwaarder dan elke bicep curl programma
 
rippetoe is zwaarder dan elke bicep curl programma


hmm heb jij een goed rippetoe schema voor me ? en het is toch meestal maar max 5 reps met rippetoe?
 
met een rippetoe schema pakje nouwelijks biceps,triceps???

Die pak je wel genoeg, met compounds. Isolatie oefeningen zijn voor beginners eigenlijk geeneens nodig, je kan ze overigens wel toevoegen als je wilt.
 
Die pak je wel genoeg, met compounds. Isolatie oefeningen zijn voor beginners eigenlijk geeneens nodig, je kan ze overigens wel toevoegen als je wilt.

ah zo, ja ik ben eigelijk geen beginner meer heb een jaar split schema gedaan en ben iets gegroeid maar wil meer massa pakken. heb je geen aangepast ribbetoe schema?
 
ah zo, ja ik ben eigelijk geen beginner meer heb een jaar split schema gedaan en ben iets gegroeid maar wil meer massa pakken. heb je geen aangepast ribbetoe schema?

Ik zou gewoon het gewone rippetoe schema aanhouden, je stats zijn nog niet heel indrukwekkend dus eerst wat massa en kracht erbij dan kan je later altijd nog terug naar een split.
 
Ik zou gewoon het gewone rippetoe schema aanhouden, je stats zijn nog niet heel indrukwekkend dus eerst wat massa en kracht erbij dan kan je later altijd nog terug naar een split.

mja mischien, maar ik vind het zo weinig oefeningen b.v bij een split schema doe je steeds 3 oefeningen voor biceps bij een rippetoe doe je geen een. je groeit toch sneller van een split schema neem ik aan , mja heb het al een jaar gedaan ben gegroeid maar wil meer massa pakken
 
kan iemand mij helpen??
toch door gaan met split of voor een rippetoe gaan?
ik kan nog maar 2-3x in de week gaan ( + 2x op school ) op machines tot failure. doel is meer spiermassa !?
 
Back
Naar boven