AndroidHealthClinic

hallo allemaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kwintenius

Novice
Lid geworden
15 nov 2011
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

ben helemaal nieuw met forums , echt nog nooit gedaan dus ga me best doen. Zal snel een paar foto´s proberen te posten om te laten zien hoe ik er nu uitzie. verder ben ik 25 183cm en weeg ik 90,5 kg. Ben nu lekker aan het bulken nu het koud word. Mijn vetpercentage weet ik echt zal het snel laten meten op de sportschool. ( wat denken jullie ? )
Heb nog nooit een kuur genomen maar wil hier in januari voor het eerst mee gaan testen. Ik train nu zon 5 jaar echt met schema´s en let goed op mijn voeding. heb daarvoor ook al wat jaartjes getraind maar ja school jong je kent het wel. Was benieuwd of jullie aanraders hadden op het gebied van een kuur nemen. ik heb zelf natuurlijk ook al aardig zitten lezen en spitten op internet en zag een kuur primobolan sustanon staan die zorgt voor droge spiermassa en weinig bijwerkingen heeft en dus mooir is als eerste kuur. graag jullie mening.
 
Laatst bewerkt:
Welkom! Neus eens lekker rond in de AAS-sectie zou ik zo zeggen, daar valt een hoop info weg te halen :)
 
..

..
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit voor zover ik kan zien, heb je ook rug/benen foto's misschien?

misschien lichtjes cutten voordat je aan je kuur begint. als eerste kuur zal ik het gewoon bij 500 mg test/pw houden, kijken hoe je daar op reageerd. Als dat goed bevalt kun je altijd nog stacken.
 
@noxcez thanx man , ik zal binnekort even fotos van maken van benen en rug.

ja idd ga na de feestdagen even een cut inlassen en dan half januari ongeveer beginnen.
Hoezo geen sust + primo ??? ga even kijken wat ik kan vinden over wat jij aanraad.
mooie van die primobolan is dat het puur voor droge spiermassa is , wil namelijk niet meteen helemaal uit elkaar klappen rustig aan opbouwen.
 
test only is een goede manier om je lichaam kennis te laten maken met AAS, als eerste kuur niet te zwaar gaan. je haalt toch wel resultaat. Met test only ga je zeker wel een paar mooie kg's VVM pakken, stacken van meerdere AAS is nog niet nodig :) kan altijd nog
 
Mooie tattoo op je arm man:)
 
ok duidelijk verhaal , ik ga me hier sowieso zelf ook nog verder in verdiepen.
bedankt voor je reactie in ieder geval.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 12:00 ----------

@maryton thanx man ben er zelf ook erg tevreden over.
(over die tattoo dan he :p)
 
je hebt een goede basis, zou idd nog wat cutte voor je begint!

en idd coole tattoo's man!
 
Succes met je doelen man !
 
5 jaar trainen , ik vind het resultaat eigenlijk heel matig , je bent 1,84 en 90 kg dat is al weinig en je hebt een behoorlijk vp . kortom je kan veel meer naturel eruit halen want in mijn ogen ben je totaal niet toe aan kuren. maarja wie ben ik? je hebt beetje vormen maar voor de rest matig fysiek , no offence.
wil je gaan kuren ga dan maar eerst cutten tot een degelijk vp want met dit vp ga je nog vetter worden en zal je geen enkel definitie zien , wat nu al moeilijk te zien is.

succes
 
5 jaar trainen , ik vind het resultaat eigenlijk heel matig , je bent 1,84 en 90 kg dat is al weinig en je hebt een behoorlijk vp . kortom je kan veel meer naturel eruit halen want in mijn ogen ben je totaal niet toe aan kuren. maarja wie ben ik? je hebt beetje vormen maar voor de rest matig fysiek , no offence.
wil je gaan kuren ga dan maar eerst cutten tot een degelijk vp want met dit vp ga je nog vetter worden en zal je geen enkel definitie zien , wat nu al moeilijk te zien is.

succes

dit
 
@nawras92 nou nou nou dat is me nogal wat zeg. Zoals je weet is de zomer geweest zit nu ongeveer 1.5 maand aan de weight gainer en ja idd die doet ze werk wel ja. Natuurlijk zou ik voor ik een kuur zou doen nog gaan cutten maar in dit topic vroeg ik naar een mooie beginners kuur. Dus bedankt voor je negatieve reactie die niets met het topic te maken heeft man.
 
Laatst bewerkt:
ff wat betere foto's maken, ziet er zo niet slecht uit. vind je tattoo's iig wel vet bij je fysiek
 
ff wat betere foto's maken, ziet er zo niet slecht uit. vind je tattoo's iig wel vet bij je fysiek

thanx man en ja ik weet het zal morgen even kijken of ik wat betere fotos kan maken met telefoon schiet niet op.
 
@nawras92 nou nou nou dat is me nogal wat zeg. Zoals je weet is de zomer geweest zit nu ongeveer 1.5 maand aan de weight gainer en ja idd die doet ze werk wel ja. Natuurlijk zou ik voor ik een kuur zou doen nog gaan cutten maar in dit topic vroeg ik naar een mooie beginners kuur. Dus bedankt voor je negatieve reactie die niets met het topic te maken heeft man.

Ik geef geen negatieve reacties , het s gewoon mijn mening hoe ik erover denk
Ik weet dat je natuurlijk liever hoort van goed fysiek je kan n kuurtje doen.
Maar dit is een forum he , als j een topic plaatst met foto's
Dan kan je reacties verwachten van alle kanten. Kritiek en feedback dat is wat ik geef. Ik vind 5 jaar trainen en jouw fysiek gewoon matig sorry.heb j before pics? Ik vind dat j naturel veeel meer kunt uithalen op het moment hoe j er nu voor staat . Ik weet zeker dat meer hier mee eens zullen zijn. Oja en over de gainer jaa is allemaal erg leuk als je goed bijkomt maar meeste ervan is vet dat weet ik wel zeker. Kijk meeste kijken naar de weegschaal ze willen grote getallen zien dat is fout , je verliest en dat kan ik je garanderen. Ga cutten , serieus
 
Laatst bewerkt:
ik geef geen negatieve reacties , het s gewoon mijn mening hoe ik erover denk
ik weet dat je natuurlijk liever hoort van goed fysiek je kan n kuurtje doen.
Maar dit is een forum he , als j een topic plaatst met foto's
dan kan je reacties verwachten van alle kanten. Kritiek en feedback dat is wat ik geef. Ik vind 5 jaar trainen en jouw fysiek gewoon matig sorry.heb j before pics? Ik vind dat j naturel veeel meer kunt uithalen op het moment hoe j er nu voor staat . Ik weet zeker dat meer hier mee eens zullen zijn. Oja en over de gainer jaa is allemaal erg leuk als je goed bijkomt maar meeste ervan is vet dat weet ik wel zeker. Kijk meeste kijken naar de weegschaal ze willen grote getallen zien dat is fout , je verliest en dat kan ik je garanderen. Ga cutten , serieus

+1
 
zou wel opletten met die bulk dat je niet veel hoger in VP gaat kerel, miss eens proberen hoe het gaat als je iets minder kcal binnen krijgt.

Verder best netjes, trainingstijd zegt niet altijd alles imo.
 
Zou eerst een paar jaar naturel trainen voordat je aan kuren begint, valt nog heel veel uit te halen. Dit had je in 2/2,5 jaar ook kunnen bereiken (zonder AAS)!
 
oh dat is nog veel 2,5 jaar , 6 maanden hard trainen en goed eten hoe het moet dan is het zo te doen. bovendien heeft TS een hoog vp waardoor zelfs de eventueel gewonnen massa moeilijk zichtbaar is. en dat al met 90 kg in 5 jaar!!
valt veeeel meer uit te halen maar begin te cutten tot een vp 10/12 . en stop met die gainer want je wint vet , weet ik zeker op deze manier. je word forser je kleren gaan strakker zitten maar het is vet. en veel bb streven voor het gevoel van kleren strak om al het lijf , en eenmaal aan de cut merken ze dat alles losjes zit , dan keren ze terug naar de bulk want ze willen niet ''small'' zijn. en dat is de verkeerde zet die je neemt. je faalt en keihard.
 
Back
Naar boven