XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Is het een aanrader om m'n volgende run voor magic te gaan?

Ben overigens nog lang niet klaar met archer hoor - dat wordt steeds leuker :)
 
Ik was klaar met Black Star Q (beter laat als nooit hihi) Toen zag ik een drakenteken op me minimap. Dus ik daar heen en ff de draak killen met paar fireballs. Nieuwe shout beleerd en toen zag ik ruines teken op me map staan. Ik daar heen en bleek Falmer/Dwemer plek te zijn VOL geladen met jewelry en dure shizzlehizzle. Ben nu net klaar :D
 
Populariteit is geen garantie voor kwaliteit in wereld.

Ik snap trouwens niet waarom mensen dit spel vaker zouden willen spelen dan 1 keer. Voor je mannetje maakt het niet uit want je kan alles tegelijkertijd zijn, sneaky archer, heavy armor ridder of mage.
Het verhaal verandert niet, je hebt namelijk nergens een keuze in het spel. Er is ook weinig sprake van uberhaupt een verhaal voor zover ik heb gezien.
En de volgorde van de quests maakt ook niet uit want of je het nou doet terwijl je level 4 bent of level 40, de bandits in de cave zijn toch wel bijna precies even lastig.
 
Iemand die ook problemen heeft met het curen van die weerwolf shit? Die leider van die companions is nu gekilled, en ik heb die heksenhoofden nog in mn inventory, echter kan ik met niemand praten om verder te gaan met die quests, revenche etc. waarna ik die weerwolf shit kan curen, ik heb die hoofden ik weet waar ik heen moet maar ook dat helpt niet.

HELP volgens mij heb ik een mega glitch te pakken :mad:
 
Wil deze mss ook wel gaan halen.
Enige dat met tegenhoudt is het WOW-achtige nerd-taaltje dat erbij lijkt te horen :(
 
Wil deze mss ook wel gaan halen.
Enige dat met tegenhoudt is het WOW-achtige nerd-taaltje dat erbij lijkt te horen :(
Ik hoor het op school ook steeds. :roflol:

Heb er nog geen 1 woord over gezegd en het spel zelf bevalt me prima.
 
Populariteit is geen garantie voor kwaliteit in wereld.
het is een feit dat de meeste dingen toch populair worden door een goede reden, of je het kwaliteit wilt noemen of whatever maakt niet uit.

Ik snap trouwens niet waarom mensen dit spel vaker zouden willen spelen dan 1 keer. Voor je mannetje maakt het niet uit want je kan alles tegelijkertijd zijn, sneaky archer, heavy armor ridder of mage.
Het verhaal verandert niet, je hebt namelijk nergens een keuze in het spel. Er is ook weinig sprake van uberhaupt een verhaal voor zover ik heb gezien.
En de volgorde van de quests maakt ook niet uit want of je het nou doet terwijl je level 4 bent of level 40, de bandits in de cave zijn toch wel bijna precies even lastig.

ik denk dat je een kernpunt van het spel mist of anderzijds gewoon minder belangrijk vind, dat kan ook.
 
Ik vind die reden waarom iets populair is toch wel degelijk belangrijk. Anders zou ik wel naar Bieber en Gaga luisteren, fan zijn van Harry Potter en COD doodspelen.

Ik begrijp wat het kernpunt is van de game, doelloos rondlopen in een grote zandbak. Ik zeg alleen dat het niets nieuws brengt wanneer je het nog een keer doet.
 
Ik vind die reden waarom iets populair is toch wel degelijk belangrijk. Anders zou ik wel naar Bieber en Gaga luisteren, fan zijn van Harry Potter en COD doodspelen.

Ik begrijp wat het kernpunt is van de game, doelloos rondlopen in een grote zandbak. Ik zeg alleen dat het niets nieuws brengt wanneer je het nog een keer doet.

Doelloos rondlopen in een zandbak, lol, ga lekker CoD of Fifa spelen ofzo, wat een gelul.
 
Wat is het doel dan?
 
Ik vind die reden waarom iets populair is toch wel degelijk belangrijk. Anders zou ik wel naar Bieber en Gaga luisteren, fan zijn van Harry Potter en COD doodspelen.

Ik begrijp wat het kernpunt is van de game, doelloos rondlopen in een grote zandbak. Ik zeg alleen dat het niets nieuws brengt wanneer je het nog een keer doet.

Er is niet echt genoeg XP te verdienen, zonder de 300 uur vol te maken, om in alle facetten van de game goed te worden. Je kunt in een playtrough dus niet een hele goede archer zijn en tegelijkertijd een super magier, dief en warrior zijn. Iemand zou de game dus opnieuw kunnen uitspelen, om uit te blinken in die andere elementen.

En het doel? De sidemissions zorgen er bij mij voor dat ik de wereld van Skyrim beter leer kennen, verschillende missies voor Gold en XP uitvoer (zodat je weer betere wapens/armor/whatever fixt), waarna ik als een badass de main story line ga uitspelen.
 
Wat is het doel dan?

Plezier beleven, steeds weer nieuwe dingen ontdekken, je character levelen, etc.

Een uitgebreider spel is er bijna niet, dus beetje een kromme vraag.
 
Er is niet echt genoeg XP te verdienen, zonder de 300 uur vol te maken, om in alle facetten van de game goed te worden. Je kunt in een playtrough dus niet een hele goede archer zijn en tegelijkertijd een super magier, dief en warrior zijn. Iemand zou de game dus opnieuw kunnen uitspelen, om uit te blinken in die andere elementen.

En het doel? De sidemissions zorgen er bij mij voor dat ik de wereld van Skyrim beter leer kennen, verschillende missies voor Gold en XP uitvoer (zodat je weer betere wapens/armor/whatever fixt), waarna ik als een badass de main story line ga uitspelen.

Er is geen xp in de vorm van quests of kills he, je kunt gewoon een low level bandit disarmen en dan je blockskill tot honderd skillen, duurt wel even maar het werkt wel.
 
Er is geen xp in de vorm van quests of kills he, je kunt gewoon een low level bandit disarmen en dan je blockskill tot honderd skillen, duurt wel even maar het werkt wel.

Hahaha, ja weet ik. Maar daar ga ik niet aan beginnen. Ik ga liever verschillende missies doen om vanzelf te levellen.
 
Ik vind die reden waarom iets populair is toch wel degelijk belangrijk. Anders zou ik wel naar Bieber en Gaga luisteren, fan zijn van Harry Potter en COD doodspelen.

Ik begrijp wat het kernpunt is van de game, doelloos rondlopen in een grote zandbak. Ik zeg alleen dat het niets nieuws brengt wanneer je het nog een keer doet.

beetje bekrompen mening. bieber en gaga vind ik ook 10x niks. maar je kunt niet ontkennen dat ze goed zijn in hetgene wat ze willen bereiken met wat ze doen.
doelgroepen en doelgroepen....kan niet iedereen blij maken. het zal ze dus ook worst zijn dat 'nobodys' als jij of ik hun muziek niet diggen zolang ze miljoenen anderen er wel mee bereiken.

daarnaast mis je het feit dat bijna niemand alle content/quests/items en noem maar op zal ontdekken in 1 playthrough. dat is gewoon 1 van de charmes van het spel.
de speler krijgt zoveel keuzes en mogelijkheden maar hoeft er slechts enkelen te kiezen om het spel succesvol te kunnen spelen.

keuze aan de spelers, vooral in dit genre, is een zeer belangrijk punt voor designers omdat dit voor een groot deel het succes van het spel bepaald. daarin kun je ook niet ontkennen dat oblivion en skyrim dit heel goed deden.
verkoopcijfers en algemene opinie liegen er ook niet om, behalve het selecte groepje nay-sayers dat op de forums rondhangt en daardoor groter lijkt dan het daadwerkelijk is.
 
Laatst bewerkt:
ga er anders eens serieus op in ook.
 
Plezier beleven, steeds weer nieuwe dingen ontdekken, je character levelen, etc.

Een uitgebreider spel is er bijna niet, dus beetje een kromme vraag.

Welke nieuwe dingen kan je beleven als je het spel voor de tweede keer speelt? Hoe is de tweede keer je character levelen anders dan de eerste keer? Alleen wat betreft perks is het anders en misschien wat andere random items.

Tuurlijk, het spel is gigantisch, maar niets verandert dus is er geen herspeelbaarheidswaarde.
 
Welke nieuwe dingen kan je beleven als je het spel voor de tweede keer speelt? Hoe is de tweede keer je character levelen anders dan de eerste keer? Alleen wat betreft perks is het anders en misschien wat andere random items.

Tuurlijk, het spel is gigantisch, maar niets verandert dus is er geen herspeelbaarheidswaarde.

andere speelstijl, andere quests(tenzij je elke quest de eerste keer doet), andere gear,...

je speelt zoals je wil. RPing helpt.
 
de staart van mn kattensoldaat staat de hele tijd zo stijf als een piemol.

is dit normaal of een bug? want ik speel nu geen 3rd person meer omdat het er so dom uitziet.
 
Back
Naar boven