AndroidHealthClinic

6 mnd, HGH + AAS (stapje verder)

Bezoekers in dit topic

inderdaad als je op je voeding let valt dit reuze mee !
 
Gewoon veel water drinken, is belangrijker.
Eet op het monment 1kg kwark op een dag, en zit ook aan de dbol 30mg per dag(met test en deca).
Hou niet heel veel vocht vast, alleen toen ik 1 week wat minder water dronk kreeg ik gelijk een dikke plof kop.
 
hey allemaal update,

kwa training gaat alles prima nog steeds die super pomp etc,

ben niet meer heel veel aangekomen want ik heb besloten om mijn eerste wedstrijd te gaan doen in maart/april dus ben nu al lichtjes op dieet.

wel hou ik mijn gewicht aardig vast en zie goed resultaat in de spiegel.

mijn gewicht is nu 90,5 en hoop dat ik voor de wedstrijd niet onder de 80 kom.

Mijn dieet is nu als volgt.

10:00 water met whey en brinta.
12:00 noodless met 10 ei-witten en een eetlepel walnoot olie.
15:00 rijst met tartaar en groente
18:00 rijst met kip en ananas.
21:00 witvis.
23:00 water met cassein (proteine).

als ik echt honger heb tussendoor eet ik 1 snee bruinbrood met pindakaas.

op dit dieet zal ik zon 3 maanden kijken wat het doet.

mijn kuurtje gaat ook nog steeds lekker want ik zie alles al goed vormen.
ik zit nu op 500 test + 400 primo en wat diana.
dit zal ik tot janauarie volhouden.

groeten,
 
Ik denk dat je op een gegeven moment wel een van die rijst momenten eruit moet gooien als ik het goed heb.
 
ja de laatste 10 weken gaat bijna alles eruit en zal dit bijna alleen nog maar kip met rijst en ananas worden :(
pas de allerlaatste weken zal de rijst eruit gaan en ga ik mischien alleen nog op de vis tot het opladen !

maar voorlopig gaat het goed zo, weeg nog steeds hetzelfde.

kwa kuur is dit echt een aanrader, zit nu op 500 sust-400 primo en wat diana.
echt gaat super alles vormd en wordt rond.
denk dat dit een van mijn beste kuurtjes is.
heb ook 400 bold gebruikt maar primo is 10 x beter , het is 2x zo duur maar heb ook 2x zoveel resultaat.

groeten, R.
 
hallo allemaal,

ben nu 2 weekjes geleden ook met diana begonnen, maar heb deze er vanaf vandaag weer uit geflikkerd.

vanaf dat ik gestart ben met diana ben ik wat depresiever als gewoon , ook blaas ik op (ook al ben ik op dieet) en ik kan niet slapen, zit tot 3.00 snachts op de bank te fluiten haha zwaar klote dus.
voor de rest gaat het nog steeds naar wens, de spiegel blijft verbeteren.

ik ga dus nu gewoon weer verder op 500 sust en 400 primo.

zit wel te twijfelen om hier iets van para bij te doen ? of me test of primo te verhogen ? ik hoef zeker geen middeltjes als deca of diana meer, ik heb duidelijk aanleg om vocht vast te houden
groetjes.
 
waarom toch die drang om er wat bij te moeten doen? Je ging hier toch lekker op........... less is more imo
 
En als je de sides van diana al merkt, dan zou ik je hart maar vasthouden voor die van para...

Heb zelf diana gebruikt en nergens last van gehad, tren, bold, test-e etc.
Eigenlijk nergens last van gehad, maar toen ik para ging zetten was het een ander verhaal.

Maximaal opgefokt, soms gewoon na een tukkie wakker worden en pistoff zijn etc. Zou het lekker zo laten dus;)
 
oke, ben ik het eigenlijk ook wel mee eens !
we houden het lekker hierbij.

super bedankt weer voor het mee denken jongens.
groeten
 
Hoe gaat het hier? Nog bezig rico of inmiddels klaar? HGH nog aangeraakt?
 
ja ben nog bezig ahha, heb mijn gewicht goed vast weten te houden maar ben de laatste 3 weken niet echt meer vooruit gegaan dus ga vanaf nu maar ff op onderhoud ( 250 test +100 primo per week) tot januarie zodat als ik in januarie weer begin ik er lekker op kan knallen.
hoop dat het lukt om knetterhard te worden want dit is niet mijn beste kant, het droog worden gaat traag.

hgh: denk dat ik hier in januarie ook mee begin.

kuur in januarie t/m maart zal er zo uit zien.

test prop met npp in het begin (6 weken)
mast prop met winny aan het eind (5weken)

evt hgh ?

groeten.
 
Welke gh ben je bezig en hoeveel ?

Onderhoud 250mg test en 100mg primo.. Niet een beetje veel voor onderhoud? haha
 
ja ben nog bezig ahha, heb mijn gewicht goed vast weten te houden maar ben de laatste 3 weken niet echt meer vooruit gegaan dus ga vanaf nu maar ff op onderhoud ( 250 test +100 primo per week) tot januarie zodat als ik in januarie weer begin ik er lekker op kan knallen.
hoop dat het lukt om knetterhard te worden want dit is niet mijn beste kant, het droog worden gaat traag.

hgh: denk dat ik hier in januarie ook mee begin.

kuur in januarie t/m maart zal er zo uit zien.

test prop met npp in het begin (6 weken)
mast prop met winny aan het eind (5weken)

evt hgh ?

groeten.

dude 125 mg test is meer dan zat als bridge, vind je echter wel lang bridgen tot januarie raad ik je niet aan. Doe 4 weken bridge van 125 mg test en dan weer knallen.

je had sust dus stap over op test e bij met tren.

suc 6
 
Ok... Dit na 2 jaar trainen en ZONDER gebruik van AAS!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mss nog niet spectaculair kwa massa, maar met alle respect na 2 jaar moet ik zeker niet onder doen voor jou met 10 jaar training en 5 kuurtjes in je kloten met weet dat je nu aan de groeihormenen wil gaan zitten!!

Naja salonbodybuilders noemen we dat!!
 
Wel grappig dat je geregistreerd bent in 2007, en pas 2 jaar traint.
 
Ok... Dit na 2 jaar trainen en ZONDER gebruik van AAS!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mss nog niet spectaculair kwa massa, maar met alle respect na 2 jaar moet ik zeker niet onder doen voor jou met 10 jaar training en 5 kuurtjes in je kloten met weet dat je nu aan de groeihormenen wil gaan zitten!!Naja salonbodybuilders noemen we dat!!

Met alle respect zeg je....yeah right:rolleyes:
Onbeschoft zeg ik en jouw post heeft totaal geen toegevoegde waarde.
 
Wel grappig dat je geregistreerd bent in 2007, en pas 2 jaar traint.

Leuk dat je dat allemaal bekijkt... Moet je ook eens kijken wanneer de laatste post was voor ik nu weer terug online ben gekomen ;)
Was toen in die tijd op me eentje bezig met wa cardio en klooien me gewicht maar na paar maand gestopt...
Nu sinds 2 jaar begonnen met een coach!! Toen 90 kilo 25% Nu 90 kilo 13%
Op de foto 82 kilo 8%
 
Maak dan eigen topic aan
 
Back
Naar boven