AndroidHealthClinic

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

en ik krijg dan weer een stijfe piemul van mijn sluwe tijgerin-assassin met tieten...
 
Laatst bewerkt:
de staart van mn kattensoldaat staat de hele tijd zo stijf als een piemol.

is dit normaal of een bug? want ik speel nu geen 3rd person meer omdat het er so dom uitziet.

Is afgesteld op de speler denk ik...
 
Ik snap het probleem niet helemaal, jullie zijn niet verplicht het spel te spelen als je het niet leuk vindt dus wat is het probleem..?
 
Net toch maar voor een Deadric armor gegaan. Die is tenminste echt vet. Dat Dragon Armor zag er toch eigenlijk niet uit ook. Zit nu op 180. Enig idee hoe ik die nog omhoog kan krijgen? Waarschijnlijk door enchanten, maar die zit pas op 60 :o

Potverdomme, net twee giants moeiteloos afgeslacht. Dezelfde giants waardoor ik een paar dagen geleden nog half Skyrim werd doorgeslagen.
 
Laatst bewerkt:
Net toch maar voor een Deadric armor gegaan. Die is tenminste echt vet. Dat Dragon Armor zag er toch eigenlijk niet uit ook. Zit nu op 180. Enig idee hoe ik die nog omhoog kan krijgen? Waarschijnlijk door enchanten, maar die zit pas op 60 :o

Potverdomme, net twee giants moeiteloos afgeslacht. Dezelfde giants waardoor ik een paar dagen geleden nog half Skyrim werd doorgeslagen.
Om enchantment te trainen zou ik iron daggers(als je nog smithing moet trainen) of anders leathers bracers maken, die enchanten met petty soul gems(gekocht in de mages guild in Winterhold), en vervolgens terug verkopen.
Dus eerst iets van 200 braces maken, dan in de mages guild bij iedereen cheapy soul gems kopen en dan alles enchanten en trug verkopen. Zit je zo op lvl 75+ zonder al te veel geld verlies.

Het beste is eerst bepaalde enchantment, alchemy en deadric smithing perks krijgen. Dan een alchemy+ potion maken en drinken om vervolgens wat enchantment+ en smithing+ potions te maken. Vervolgens die enchantment+ potion drinken om een necklace, ring,boots,helm,armour en gloves met enchantment+ te maken. Hierna enchantment+ gear dragen, enchantment potion drinken, en wat cheapy gear enchanten naar smithing+. En dan met die smithing+ gear je armour maken en upgraden en dan die gear met je enchantment+ potion en enchantment+ gear gaan enchanten voor nog betere effecten.
Om het meeste uit je perfecte deadric heavy armour te krijgen gewoon alle heavy armour skills perks halen.

Ben nu zelfs lvl 40 met 90 conjuration en 100 smithing. Ondanks dat npc's met je meelevelen kill ik(of laat ik alles killen door me dremora lords :D) met gemak. Ik stop al me perks in smithing, enchanting, alchemy, conjuration, destruction, single handed, blocking en heavy armour. De perks die ik overhoudt verspreid ik over leuke maar zinlose skills(sneak bijv,).

Maak op die manier de meest perfecte deadric armour en je beat alles. Is leuk om te doen maar als je het eenmaal gedaan zal het spel waarschijnlijk te makkelijk zijn en zal je je gaan vervelen omdat er geen uitdagingen meer zijn.
 
Laatst bewerkt:
heb net de zaligste cameo van de vorige games tegengekomen

M'aiq the Liar
 
Zijn er al leuke mods gespot?
En dan bedoel ik vooral die die de graphics of de fps verbeteren.
 
Ik hoop dat snel die PS3 patch uit komt, de haperen wordt steeds erger
 
Ik hoop dat snel die PS3 patch uit komt, de haperen wordt steeds erger

idd. Maar dat doet hij alleen in Whiterun of als ik in een andere stad in combat ben. heel irritant
 
idd. Maar dat doet hij alleen in Whiterun of als ik in een andere stad in combat ben. heel irritant

Hij hoort gewoon overal soepel te lopen, is een save file probleem, ze zijn ermee bezig iig.
 
heeft iemand de quest forbidden legend al gedaan ?
 
Die difficulty is echt klote, adept is te makkelijk maar zodra ik hem op expert zet word ik echt door sommige enemies genadeloos afgeslacht. Niet afgeslacht in de zin van ''drink een paar potions en je kan 'm wel aan'' maar gewoon 70% van je HP die weggesnoept wordt door een simpele ice attack van een ice dragon terwijl ik Nord ben.
 
Ik heb hem op Novice staan:trollface:




Speech 100 btw. in 15 mins gedaan terwijl ik sliep. mooie glitch :)
 
Ik heb hem op Novice staan:trollface:




Speech 100 btw. in 15 mins gedaan terwijl ik sliep. mooie glitch :)

Hoe heb je dat gedaan dan me supah jelly ?
 
Hoe heb je dat gedaan dan me supah jelly ?

Blackmiar meadery in Riften. Daar staat een elf achter de bar die heet Ugrien. Als je daar mee praat dan krijg je een [Persuade] optie. die gewoon spammen door op X (ps3) te drukken en dan heb je het zeu :)
 
Zo kan je ook Muffle spammen voor illusion en Equilibrium + Healing voor restoration.
 
  • Like
Waarderingen: Vipo
Back
Naar boven