Fitness Seller

Stelling Wat vinden jullie ervan?

Bezoekers in dit topic

hrn

Novice
Lid geworden
19 nov 2011
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
64kg
Hallo,

Ik ben Harun en ik ben 15 jaar oud ( ja echt 15) volgende maand word ik 16, dat betekend dus dat ik kan beginnen met fitniss.
Hoewel ik nog niet mag fitnissen train ik thuis best vaak, ik doe veel push-ups en sit-ups, en dit is het resultaat:
wat vinden jullie ervan? ben ik goed bezig of moetik een paar dingen aanpassen?
Ik weeg momenteel 64 kg en ben 1,72m.

* wijziging, ik heb nog een foto van de voorkant

7637955ebe5ea3a413ca42b295fdf970.jpg


edf2f09c5be02c3db00ad46d06dd2740.jpg
 
Laatst bewerkt:
beetje moeilijk oordelen op zo'n kleine foto :p
 
Als het goed is, is die nou wel gelukt :P
 
Voor t aankloten waar je mee bezig bent is t.best aardig.

Ga je inlezen op t forum, stickies en vragen van anderen.
Maak n voeding/trainingschema en ga beulen!
 
voor wat opdrukken enz. thuis sta je er bets goed bij, maar zodra je begint me "fitnissen" bedenk dan goed of je t bij fitnissen wilt houdne of BB gericht gaat trainen.
voedingsschema en trainingsschema is zeer belangrijk en vraagt ook veel aandacht. zoals ik al had gelezen verwijs ook ik ej naar de sticky's
 
voor 15 ziet het er netjes uit. Maar ik weet natuurlijk niet van hoever je komt.
 
Goed begin, voor wat bodyweight oefeningen is dit zeker niet slecht. Verder misschien is wat duidelijkere pics posten. Zo van af de zijkant is het wat moeilijk te beoordelen verder.
 
Heel erg bedankt voor jullie reacties, ik zal zeker julie advies opvolgen!
Ook zal ik nog duidelijkere foto's plaatsen en foto's van voordat ik begon met ''trainen''
 
Keep it up man gaat goed komen.:cool:
 
ziet er goed uit jongen, alleen wil je niet je benen vergeten

veel beginners kweken wat knaps boven de riem en hebben dan baby kuiten, dat kan echt niet
 
waar zit die 64 kg ergens? toch succes met je doelen
 
Succes met je doelen , lekker eten trainen en rusten , kom je er wel...
 
Was ook zo 2j geleden op 15,
kan niet meer zeggen dan goed trainen en blijven eten! :)
 
ik begon 9 maanden geleden met 69kg bij 1 meter 83, dus je begint al beter.
Was ik maar begonnen op 15/16 jaar.. oh well.
 
Jullie reacties motiveren mij enorm, thx!:)
@EddyWally ik snap het niet precies:P
 
WOOWOW hoeveel kuurtjes heb jij welniet gehad?
 
Hallo,

Ik ben Harun en ik ben 15 jaar oud ( ja echt 15) volgende maand word ik 16, dat betekend dus dat ik kan beginnen met fitniss.
Hoewel ik nog niet mag fitnissen train ik thuis best vaak, ik doe veel push-ups en sit-ups, en dit is het resultaat:
wat vinden jullie ervan? ben ik goed bezig of moetik een paar dingen aanpassen?
Ik weeg momenteel 64 kg en ben 1,72m.

* wijziging, ik heb nog een foto van de voorkant

Moet ik een paar dingen aanpassen? haha, je kan nog niet echt veel thuis doen he, dus er valt ook niet veel aan te passen.
Gewoon met een rippetoe schema beginnen, veel eten, trainen en rusten en je komt er ook wel ;)
 
Jullie reacties motiveren mij enorm, thx!:)
@EddyWally ik snap het niet precies:P

ben ook zo begonnen, thuis sit ups, pompen (of voor de nlers opdrukken) en wat met losse gewichten werken. Ik ben evengroot, zag er ook zo uit toen maar woog slechts ~53kg. Nu weeg ik 64 en ik zie er toch veel breder uit dan jij op je foto ;).

inb4 spoonpic
 
@EddyWally, aha nou snap ik het, maar je bent tog wel wat ouder dan mij he, laten we dat niet vergeten!
En @Fransie96, ik heb nog nooit kuurtjes gehad of wat dan ook, niet eens gefitnist met apparatuur. Dit heb ik zelf gedaan met pushups en situps etc. En veel en goed eten
 
Back
Naar boven