XXL Nutrition

Aradev's langzame weg naar verbetering (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

She's back! Apart dieet zeg... dat zou ik al helemaal niet volhouden. :p

Ik ga je weer volgen.. succes!
 
Jeetje dat is vervelend:o kan je het nog steeds makkelijk volhouden?
 
Doe mee meid, gezellig!!! Waarom niet we hebben niks te verliezen! Het is al uitverkocht, dus 450 man in de zaal!!
 
She's back! Apart dieet zeg... dat zou ik al helemaal niet volhouden. :p

Ik ga je weer volgen.. succes!

Jeetje dat is vervelend:o kan je het nog steeds makkelijk volhouden?

Doe mee meid, gezellig!!! Waarom niet we hebben niks te verliezen! Het is al uitverkocht, dus 450 man in de zaal!!

Zoooo,ben ik eindelijk eens super tevreden over mijn bb fysiek, was ik stiekem al aan het dromen over een wedstrijd, krijg ik een enorme kaakomsteking en een ontsteking in mijn voet:(:(..typisch gevalletje van geen weerstand meer.
Na een weekje op pijnstillers te hebben geleefd, voel ik me vandaag eindelijk weer een beetje normaal. Na weken met een allergie hoofd te hebben gelopen vond ik die dikke kaak gelukkig niet ecth verschrikkelijk:D..

Grappig,nou ja eigenlijk helemaal niet grappig is dat ik wel gelijk 2 kilo ben afgevallen maar dat ook miin abs verdwenen zijn. Lijkt wel of die zijn opgebruikt.

Dat histamine dieet heb ik trouwens wel in een geblenderde vorm volgehouden en ik moet eerlijk zeggen dat dat in ieder geval helpt. Wel merk ik nu ik al een week :eek::eek: niet meer heb getraind, mijn discipline om 100% clean te eten langzaam minder wordt. Hoewel het me super veel moeite kost ga ik voorlopig niet trainen(helaas wel een stemmetje dat zegt: gaaaaa:o). Ehh maandag begin ik weer! Heb ook eindelijk mijn prijs van B&F gekregen:D:D..kon alleen nog niet de motivatie krijgen om te bedenken hoe, hoeveel en wanneer ik iets ga nemen:o..
 
je moet wel een weerstand houden hoor A
af en toe eens lekker vitamines opdoen
op dat schateiland van je - keep it easy
 
je moet wel een weerstand houden hoor A
af en toe eens lekker vitamines opdoen
op dat schateiland van je - keep it easy

Thanks Ove!

Ja was wel even onvoorziene tegenvaller:o.. Eigenlijk leef en eet ik heel gezond, alleen is bodybuilding toch een beetje heftiger dan verwacht. Vorig jaar had ik om deze tijd ook een enorme terugval...???

Vrijdag en zaterdag heb ik toch al heel voorzichtignop halve kracht getraind. Super lichte fullbody training, meer voor de fun. Vandaag is eigenlijk pas de eerste dag dat ik me weer helemaal fit voel. Aankomende week blijf ik nog voorzichtig doen. Mijn gewicht is helaas tot onder de 55 kilo gezakt:(..
 
55 kg? dan ben jij een mooie trainingspartner voor mij.
hou jij je heel stijf en dan kan ik en aantal reps met je doen ;)
 
55 kg? dan ben jij een mooie trainingspartner voor mij.
hou jij je heel stijf en dan kan ik en aantal reps met je doen ;)

mill press met aradev - dat zou kunnen met zo'n gewicht :D
 
Update:):),!!

De afgelopen weken ben ik langzaam opgekrabbeld uit mijn malaise;)..ik kon het natuurlijk niet laten en heb toch heel veel getraind. Wel alles op 60/70% van mijn volume en kracht. Vooral omdat ik zonder trainen het heel moelijk vond om wel clean te blijven eten:o
Deze week train ik nog voorzichtig, wel weer op kracht maar niet tot het uiterste wat ik anders wel altijd doe:D..
Mijn gewicht gaat ook langzaam weer wat omhoog, maar helaas ben ik wel veel kracht verloren:(..aangezien ik nu heel wat supplementen heb om uit te proberen, hoop ik ook dat ze werken en mijn spiermassa weer vlot terug is.
Vorige week ben ik begonnen met een potje agmatine van B&F..de aanbevolen dosis van 2 capsules was veel te heftig voor me. Mega aders op mijn onderarmen die ook pijn deden. Ik heb zelf mijn training moeten stoppen. Nu neem ik voor het trainen 1 capsule..Tot nu toe ben ik er tevreden over. Spieren zien er mooi vol uit. Voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen. Ook neem ik nu 10 gr Magic EAA tijdens het trainen. De smaak was errug :eek: wennen, maar net als havermout word het steeds ietsjes lekkerder..hoewel ik iets minder intensief train heb ik wel het vermoeden dat ik me door de EAA iets fitter na het trainen voel. Vooral het honger gevoel (wat ik altijd extreem heb) na een training heb ik nu niet:)... Ben erg benieuwd wat het doet na een echt hardcore training.
 
Nounik ben benieuwd hoe die A- HD je gaat bevallen. Ik lees er wel veel positieve berichten over!
Omdat ik eigenlijk nooit supplementen heb genomen, en hetbeigenlijk tegen mijn principe is, is het best leuk om wat te proberen. En als het nu ook nog gaat werken:rolleyes::D
Ga je nog loggen?
 
Leuk om die dingen gratis uit te kunnen proberen zeg.
Extra zetje kan je op dit moment ook wel gebruiken. Hoe gaat verder met je gezondheid?

Waarvoor wordt agmatine gebruikt?
 
de uitleg is die ze geven over de agmatine is veelbelovend - voor mij is het niks
ik ga zoiets vergeten denk ik
keep it up A
 
Nounik ben benieuwd hoe die A- HD je gaat bevallen. Ik lees er wel veel positieve berichten over!
Omdat ik eigenlijk nooit supplementen heb genomen, en hetbeigenlijk tegen mijn principe is, is het best leuk om wat te proberen. En als het nu ook nog gaat werken:rolleyes::D
Ga je nog loggen?

nee vind het zelf loggen erg teleurstellend.
Op mijn laatste log wordt door niemand een reactie geplaatst.
Nu geef ik toe dat ik de laatste tijd kwakkel met mijn lichaam dus dat is niet leuk om te lezen maar daar zullen juist meer mensen last van hebben dacht ik.
Blijkbaar zitten er hier op het forum alleen hele sterke jonge mensen die nooit lichamelijk klachten hebben.
Tja verhalen over ouwe mannen zoals ik daar zit niemand meer op te wachten :)
Mooie dames zoals jij die krijgen wel de aandacht die ze verdienen :) vandaar dat ik ook hier af en toe langs kom.
 
Leuk om die dingen gratis uit te kunnen proberen zeg.
Extra zetje kan je op dit moment ook wel gebruiken. Hoe gaat verder met je gezondheid?

Waarvoor wordt agmatine gebruikt?

Ja het is zeker wel leuk om af en toe wat uit te proberen:) agmatine wordt voornamelijk gebruikt voor beter spierherstel. Maar vooral voor vollere spieren:D. Hoewel hetb effect alleen tijdens en een paar uur na de training zichtbaar is, geeft het mij wel voldoening.

Mijn gezondheid is nog niet helemaal. 100%, maar wel steeds iets beter:)

de uitleg is die ze geven over de agmatine is veelbelovend - voor mij is het niks
ik ga zoiets vergeten denk ik
keep it up A
Ik heb gewoon busje capsules in mijn tas. Neem ze ook alleen voor de training. Op het potje staat wel 2 x per dag en ook op rust dagen, maar niemand heeft mij nog kunnen vertellen wat hiervan de toegevoegde waarde is. Dus doe ik het lekker niet:). En tot nu toe vind ik resultaat nog steeds voldoende.
nee vind het zelf loggen erg teleurstellend.
Op mijn laatste log wordt door niemand een reactie geplaatst.
Nu geef ik toe dat ik de laatste tijd kwakkel met mijn lichaam dus dat is niet leuk om te lezen maar daar zullen juist meer mensen last van hebben dacht ik.
Blijkbaar zitten er hier op het forum alleen hele sterke jonge mensen die nooit lichamelijk klachten hebben.
Tja verhalen over ouwe mannen zoals ik daar zit niemand meer op te wachten :)
Mooie dames zoals jij die krijgen wel de aandacht die ze verdienen :) vandaar dat ik ook hier af en toe langs kom.
Misschien moet je je log hier in de dames sectie plaatsen;)..bij de mannen zijn er gewoon teveel logs. Het is jammer dat de. 35 + afdeling onder het tienerhoekje is geplaatst. Onzichtbaar dus, en hlemaal voor nieuwe leden.
 
Update:
Na een aantal weken getraind te hebben met setjes van 8 herhalingen, wordt het langzaam tijd om eindelijk te beslissen of ik op kracht ga trainen of toch meer bodybuilding style.. Op dit moment ben ik eigenlijk wel tevreden over mij lichaam: nog steeds heel droog en nog nooit zo mooie spierdefinitie gehad. Alleen kracht is om te huilen. Squat gaat elke week achteruit:(..dus dat is wel erg frusterend.
Kracht stats op dit moment alles wel met 5 of 6 herhalingen:
Squat: 65 kilo
Benchpress: 50 kilo
Deadlift: 70 kilo
MP : 30 kilo

Tweede probleem is dat het mij niet lukt om alles te trainen in 4 dagen ipv 5. Aparte armen dag moet ik nu verdelen bij rug en borst, wat niet echt goed gaat. Of geen kracht meer of geen concentratie meer om ze echt goed te trainen. Moet ik ook nog over denken dus.
Motivatie om trainingen te posten heb ik nog niet, maar ik zal wel een weekovericht geven:)
 
Of schouders verdelen over rug en borst dag. Heb je dat wel eens geprobeerd?

Redt het zelf nu maar twee of drie keer per week, dus ga mooi nog even door met fullbody. Masr kan niet wachten om weer een split te gaan doen. Zijn zoveel leuke oefeningen :D
 
kan je niet een schemaatje vinden van een maandje volume - maandje kracht
aan de andere kant als je tevreden bent
 
Ik zweer toch bij
Borst en triceps / Rug en Biceps / Schouders / Benen (laatste zijn zelfs te combineren)
Dat kan je echt in 3 dagen of 4 dagen
Die armen pak je toch al behoorlijk mee met de rug en borst training dus als je daarna nog een paar oefeningen voor de armen er achteraan doet dan zijn ze echt wel vol
 
Ik heb lang nagedacht over een nieuw schema:)..Voor mijn werkt het gewoon niet om na een grote spiergroep nog een kleinen spiergroep te trainen. Mijn kracht en vooral ook concentratie is dan helemaal weg. En om dan maar snel op de automatische piloot 2 armen oefeningen te doen maakt mij ongelukkig. Dus ik doe toch gewoon 5 daags splitschema maar wel met om de 2 dagen een rust dag. Dus dit komt dan neer op 4,5 x trainen per week..
Verder ga ik deadlift, squat, benchpress en military press op kracht trainen ( wat meer setjes met weinig herhalingen en veel rust tussen de reps...opbouw 8/5/5/5/3/3/3 ) en de rest van de oefeningen op volume (5x8 of 4 x 10).

Afgelopen week wel lekker getraind, maar wel teleurgesteld over mij nog steeds niet toenemende kracht:(. Maar verder helemaal niets te klagen:D
 
Back
Naar boven