Fitness Seller

"Fitness model" kuren

Bezoekers in dit topic

Goed droog, goeie armen. Heb je ook stats van die kerel?
 
och joh, de illusie van hoe droger je bent, hoe groter je lijkt gaat hier toch ook weer op :-)
Natuurlijk zit ieders lichaam er anders uit..ben 1m80, 78-79kg maar zie er zo toch niet uit (ben ook een pak vetter natuurlijk ;-))
 
Daar ziet ie er een pak minder breed uit dan op die foto's :-)
idd wat een filmpje, maar je moet jezelf verkopen zeker :-p
 
Daar ziet ie er een pak minder breed uit dan op die foto's :-)
idd wat een filmpje, maar je moet jezelf verkopen zeker :-p

Dat bedoel ik.

Volgens mij kun je ongeveer dit wel hanteren : lengte in cm - 5. En dan op ongeveer 8 a 10%

In jou geval dus 75 kilo op 8% ofzo.
 
hmm men einddoel was ong. 84kg te wegen met 8 a 10% :p. Dan moet er 6kg bij en 3 a 4% af pffffffff haha
Maar 75kg is iig al haalbaar, ben ik al bij om :D
 
Anavar lijkt me toch echt het geschikte middel als fitness model, winstrol idem en clean natuurlijk ook wel.
 

Hij heeft in een principe een prima fysiek om chicks mee te versieren. De spiermassa is het probleem niet, wat mij nooit lukt is om die onderste abs goed zichtbaar te maken, dat geeft toch net een beetje die droge look. En ook moeilijk om heel het jaar zo droog te blijven staan als je ook nog spiermassa wilt winnen.
 
Anavar lijkt me toch echt het geschikte middel als fitness model, winstrol idem en clean natuurlijk ook wel.

Inderdaad, eerst zelf wat massa bouwen naturel voor een jaar(of 2), dan een jaar met een kuurtje winstrol voor iets meer spiermassa/harder en droger plus na een tijdje nog een kuur met bijvoorbeeld clen en anavar om te cutten en waar je misschien nog een klein beetje spiermassa mee wint en je bent in principe wel klaar.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Hier een beter/buffer voorbeeld, greg sampaio die lang op dbb actief was.

Daar is toch ook een kuurtje of 6 ingegaan geloof ik...
 
Hier een beter/buffer voorbeeld, greg sampaio die lang op dbb actief was.

Daar is toch ook een kuurtje of 6 ingegaan geloof ik...

over wat voorn kuurtjes hebben we het hier? orals of test?
 
Interessant topic
 
Dat bedoel ik.

Volgens mij kun je ongeveer dit wel hanteren : lengte in cm - 5. En dan op ongeveer 8 a 10%

In jou geval dus 75 kilo op 8% ofzo.

3 kg te gaan :cool:
 
Back
Naar boven