Fitness Seller

PS3 halen moeite nog waard? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enige verschil is dat de behuizing minder luxe is, de hardware prestaties zijn hetzelfde voor zover ik weet.

Edit: zit ook goedkopere GK in die minder heet wordt, daardoor hebben ze kunnen besparen op koelblok.
 
Is het dan voor mij eventueel een goed idee om een eerste generatie via marktplaats te kopen? Of kun je dan beter voor de slim gaan. Dit alleen vanuit het oogpunt op betere hardware ik heb het geld gewoon om een nieuwe te kopen.
 
Heb al 1,5j eentje van de nieuwe generatie en gebruik hem elke dag (standaard harde schijf voor series en films op aangesloten) en nog nooooit problemen gehad. Voor de rest cod mw3, GTA IV en GT 5. Skyrim wil ik doodgraag maar dan komt het niet goed met school :(
 
Is het dan voor mij eventueel een goed idee om een eerste generatie via marktplaats te kopen? Of kun je dan beter voor de slim gaan. Dit alleen vanuit het oogpunt op betere hardware ik heb het geld gewoon om een nieuwe te kopen.

Gewoon een nieuwe kopen... Zo slecht is die slim nou ook weer niet hij doet wat ie moet doen.. Je kan eventueel kijken of je ergens wat extra garantie kan krijgen ipv een jaar

Die vriend van mij had er al 4 versleten en deed er niks geks mee.. Zette hem na het spelen altijd netjes uit maar telkens gingen die dingen stuk en net buiten de garantie. Dat ouwe ding van mij is staat soms dagen achter elkaar aan..ding weegt ook iets van 10 kilo ofzo :D
 
Gewoon een nieuwe kopen... Zo slecht is die slim nou ook weer niet hij doet wat ie moet doen.. Je kan eventueel kijken of je ergens wat extra garantie kan krijgen ipv een jaar

Die vriend van mij had er al 4 versleten en deed er niks geks mee.. Zette hem na het spelen altijd netjes uit maar telkens gingen die dingen stuk en net buiten de garantie. Dat ouwe ding van mij is staat soms dagen achter elkaar aan..ding weegt ook iets van 10 kilo ofzo :D

de slim is nog geen 4 jaar op de markt dus ik vind het knap dat hij er dan 4 buiten de garantie versleten heeft......
 
ik wil ook ps3 halen ik heb nu een xbox maar vind geen fuk aan
al me matties hebben ps3 dus ben fa op de xbox :fa:

hoeveel gb ps3 moet ik halen bois?
 
boeit wienig imo, als het internet maar goed is.
 
de slim is nog geen 4 jaar op de markt dus ik vind het knap dat hij er dan 4 buiten de garantie versleten heeft......
klopt zijn eerste was ook dezelfde die ik ook had... Zijn flatscreen zat verkeerd gemonteerd en viel daarop.. Stuk :D daarna steeds een nieuwe gekocht en allemaal stuk gegaan... Zal heus niet bij ieder gebeuren maar uit ervaring zeg ik gewoon dat de eerste modellen ps3 beter zijn.. En ik ben daar niet alleen in... Moet je alleen al eens goed naar die slim luisteren als je mw3 speelt ofzo dat ding maakt een kabaal en tikt als een gek.. Zal wel horen maar dat ding heeft echt moeite lijkt wel soms
 
klopt zijn eerste was ook dezelfde die ik ook had... Zijn flatscreen zat verkeerd gemonteerd en viel daarop.. Stuk :D daarna steeds een nieuwe gekocht en allemaal stuk gegaan... Zal heus niet bij ieder gebeuren maar uit ervaring zeg ik gewoon dat de eerste modellen ps3 beter zijn.. En ik ben daar niet alleen in... Moet je alleen al eens goed naar die slim luisteren als je mw3 speelt ofzo dat ding maakt een kabaal en tikt als een gek.. Zal wel horen maar dat ding heeft echt moeite lijkt wel soms

ok, dan snap ik niet wat de garantie er mee te maken heeft maar goed.....
ik had ook een 1st gen ps3, is kapot gegaan en laten repararen dus(in garantieperiode). daarna kreeg ik ylod, wederom in garantie periode.

Heb hem later verkocht aan mn bro en zelf een slim gekocht vanaf de release, nooit problemen gehad. het kabaal van mw3 vind ik ook reuze meevallen en valt niet eens op als je het geluid al een beetje aan hebt staan.

hij maakt idd iets meer geluid als de 1st gen(die ook te horen is) maar dat zegt niet perse wat over de kwaliteit, daarnaast is hij ook zuiniger en kleiner in tegenstelling tot.....

al met al zijn ervaringen subjectief...
 
Sony had ergens gezegd dat de console minstens 10j op de markt blijft, dus voor 2015 zal er geen PS4 komen. Gewoon halen dus.

Sony zegt zoveel, zoals dat de ps3 2 schermen kan aansturen op 1080p met een fps van 120, nu mogen we al blij zijn met 1 scherm op 1080p met 30 fps. :)

Als de MS en Nintendo begin 2013 met een console op de markt komt dan kan de PS3 natuurlijk niet achterblijven. Ze zijn deze generatie van alleenheerser met de ps2 naar de middenmoot gegaan qua sales, komt door late release met hoog prijskaartje. Gameontwikkelaars gaan natuurlijk niet wachten op 2015, ze gaan dan gewoon lekker games ontwikkelen voor de consoles die al uit zijn.
 
Tuurlijk blijft het onvoorspelbaar, maar op dit moment geen reden om te wachten, kan je nog lang wachten...
 
kzeg zowieso niet datie moet w8en. Valt genoeg te beleven met de ps3.
 
Haal gewoon de slim. Er zijn problemen met beide , maat van mij had zo'n 'fat ps3' en die ging kapot door onbekende reden. Haalde hij een nieuwe en nu lukt het soms niet om hem op te starten. De reden dat ps3 slims zogezegd verhitten is omdat ze effectiever de warme lucht langs de achterkant blazen.
 
Ik heb mijn ps3 na 6 maand verkocht. Ik koop binnenkort de xbox; dat is goedkoper dankzij...
 
xbox live is 10x beter dan psn
 
zeker nog moeite waard om te kopen. Wat kost dat ding tegenwoordig 250 euro. Koop je modern warfare erbij. Ben je 300 euro kwijt. Als je verder al niets meer gaat kopen was het je geld al waard aangezien je met het multiplayer mode van dat spel qua tijd al aan zo'n 50 uur kan zitten in half jaar (en dan ben je pas een reguliere gamer). Neem je nog paar tweedehands games of nieuwe games die tegenwoordig echt geen zak meer kosten zoals: metalgear solid, singularity, motorstorm pacific racer etc. Ben je een keer 400 euro verder en heb je honderden uren aan game plezier. Als je dat omrekend in uur plezier:geld ratio zit je toch wel erg gunstig.
 
wees blij dat je de eerste generatie ps3 hebt die van 600 euro die heb ik namelijk ook... die dingen zijn oersterk en zijn kwalitatief veel beter dan die je nu krijgt... een vriend van mij heeft er al 4 versleten ofzo...ze overhitten vaak en dat soor bullshit

dus tip aan TS ps3 is echt top maar bewaar je aankoopbon goed

Nice.

Die Slim ps3's zijn juist gemaakt omdat de oude vaak stuk gingen dmv oververhitting, ze hebben er een kleinere chip in gegooit met als gevolg dat je dus geen ps2 spellen er meer op kan spelen. Iedereen die ik ken die de ps3 al vanaf het begin had heeft nu de nieuwe omdat de oude stuk is gegaan.

Het enige mindere aan de nieuwe ps3 is dus dat je geen ps2 spellen erop kan spelen en dat hij er minder mooi uit ziet (de ps3 zelf dus). Maar verder is hij een stuk stabieler en koelt hij beter dan de oude.
 
Back
Naar boven