XXL Nutrition

Roadtrip oost Europa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1992_3

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
5.262
Waardering
513
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
1%
Ik zoek voor mooie plekjes om op mijn lijstje toe te voegen? iemand tips/suggestis.

Iemand die al eens een roadtrip gemaakt heeft ?
 
verkapt hoe-krijg-ik-mijn-illegale-wapens-uit-oost-europa-over-de-grens-topic
 
Transfagarasan

Transfagarasan-Road.jpg
 
verkapt hoe-krijg-ik-mijn-illegale-wapens-uit-oost-europa-over-de-grens-topic
pfoe wat had je dat snel door...
helaas heb ik die niet nodig, srs
 
transnistrie: lekkere en gewillige chicks, chille inwoners en qua natuurpracht het paradijs op aarde.
 
Krakau in Polen schijnt bruut te zijn. Is een grote studentenstad waar je redelijk goedkoop hard kan feesten.
 
Ik moet altijd aan de film Hostel denken als ik denk aan Oost-Europa + feesten + lekkere wijven
 
Krakau in Polen schijnt bruut te zijn. Is een grote studentenstad waar je redelijk goedkoop hard kan feesten.

Niet alleen in Krakau is het goed stappen, de kustplaatsen in het noorden zoals Gdansk, Sopot en Gdynia zijn zeker in de zomer de moeite waard.
 
De Krim en Odessa

Odessa + 1 en Krim ga ik volgend jaar heen. Tip: voor Krim Kazantip in de zomervakantie. Nog niet geweest dus maar vele goede verhalen gehoord. Zie dit en google verder zelf maar.

Verder vond ik L'viv super, Brasov (Roemenie) Sofia, Boedapest, Belgrado, Krakow, Warschau....

Ik ging vliegen met Wizzair en heb verder alles per trein gedaan.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 08:01 ----------

transnistrie: lekkere en gewillige chicks, chille inwoners en qua natuurpracht het paradijs op aarde.

Chisinau ben ik wel geweest maar op doorreis naar Odessa. Is niet een land voor newbee's in Oost Europa want een chaos en mijn indruk was dat er nauwelijks iets van een rechtstaat is. Je bent daar op jezelf en als je daar met autoriteiten oid problemen zit dan zit je goed verkeerd. Ik zou bijvoorbeeld Russisch willen kunnen voor ik daar heen zou gaan.
 
Verder vond ik L'viv super, Brasov (Roemenie) Sofia, Boedapest, Belgrado, Krakow, Warschau....

Kijk maar uit daar in Brasov als je 's avonds op straat loopt. Is daar namelijk een berenplaag.

Zelf nog nooit in De Krim of Odessa geweest. Wel veel over gelezen. Prachtige vrouwen ook daar! Kazantip lijkt me tof!
 
Laatst bewerkt:
is met de trein naar polen duur?

Met Deutsche Reichbahn was het vroeger gratis, maar waarom zou je dat willen? Je kan voor nog geen honderd Euro al een retourtje boeken als je het goed doet, heb zelfs prijzen van €40,- voorbij zien komen
 
Lekker geile wijvies batsen zonder moeite ervoor te hoeven doen, ow yeah.

Pas alleen wel op, mensen hebben daar net iets meer schijt dan we gewend zijn.
 
Praag vond ik een erg mooie stad!
 
Praag vond ik een erg mooie stad!

Mwah ik vond het maar kitscherig.
Mensen zijn er ook totaal niet vriendleijk, en de wcdeuren gaan nergens op slot (trololol)
 
Ik vond Praag zeer geslaagd.
 
Back
Naar boven