AndroidHealthClinic

Callcenter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Callcenter lijkt mij ook mooi easy money, studeer sinds kort in Groningen. Iemand die daar nog een goed/leuk callcenter weet?
 
Callcenter lijkt mij ook mooi easy money, studeer sinds kort in Groningen. Iemand die daar nog een goed/leuk callcenter weet?
Kijk op internet er staan er genoeg.

Ik heb sinds donderdag lopen zoeken en kan morgen al beginnen dus zo moeilijk is het niet :D
 
Geen idee, nooit gedaan. Ik zou er helemaal gek van worden, al die zeikende mensen..

Weet alleen dat het bij veel commerciële banen een pluspunt kan zijn, als je als student een callcenter baantje hebt gehad.
 
Kijk op internet er staan er genoeg.

Ik heb sinds donderdag lopen zoeken en kan morgen al beginnen dus zo moeilijk is het niet :D

tuurlijk is het niet moeilijk om er binnen te raken, iedereens stapt binnen de paar dagen op.

Veel succes
 
tuurlijk is het niet moeilijk om er binnen te raken, iedereens stapt binnen de paar dagen op.

Veel succes

Ja omdat veel mongolen het niet kunnen volhouden en maar lui zijn:)

Wat wil je nou liever lekker vakkenvullen voor 3,50 of shit via de telefoon verkopen voor 7 euro per uur + bonussen
 
ja callcenter dat zijn die klootzakken die je altijd rond etenstijd komen bellen om je lastig te vallen met shit die je niet wil kopen
 
Gedaan, financiele dienstverlening. Niks mis mee, alleen hou het bij max een halve dag per keer.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 15:15 ----------

ja callcenter dat zijn die klootzakken die je altijd rond etenstijd komen bellen om je lastig te vallen met shit die je niet wil kopen

Tja, mensen vallen je altijd lastig met zulk werk, en 80% wil er ook niks van weten, het gaat om de 20% die je wel over de streep kan halen.
 
Ja omdat veel mongolen het niet kunnen volhouden en maar lui zijn:)

Wat wil je nou liever lekker vakkenvullen voor 3,50 of shit via de telefoon verkopen voor 7 euro per uur + bonussen

:) lmao, jouw zit nog een verrassing te wachten. vakkenvullen is 100x leuker dan mensen volgens een script bellen en constant NEE horen.
Albert Heijn betaald trouwens het meest, vergeleken met vakantiegeld en allerlei extra's (je krijgt die namelijk IN je loon inbegrepen).

En die bonussen van callcenters stellen geen ruk voor :thumbup:
 
:) lmao, jouw zit nog een verrassing te wachten. vakkenvullen is 100x leuker dan mensen volgens een script bellen en constant NEE horen.
Albert Heijn betaald trouwens het meest, vergeleken met vakantiegeld en allerlei extra's (je krijgt die namelijk IN je loon inbegrepen).

En die bonussen van callcenters stellen geen ruk voor :thumbup:

Het ligt er dan ook aan wat je verkoopt, tussen krasloten en leningen zit een groot verschil. Ik doe fysiek altijd het liefst zo min mogelijk, dus voor mij zou de keuze makkelijk zijn, en bij een callcenter kan je echt wel een babbeltje maken hoor onder elkaar ;)

De AH betaald gewoon volgens leeftijd jou het minimum en als je 18 bent is dit dus heel weinig. Callcenters betalen vaak gewoon het minimum en dan vaak ook nog wat erbovenop van een 23 jarige, ongeacht je leeftijd.
 
Back
Naar boven