MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zoals altijd weer sterk
 
Lekker PR op je DL. Was dit de bedoeling of was 3x5x135 de bedoeling. Hoe dan ook je gaat lekker heurrr.:)
 
kijk is mooi pr man!
 
zoals altijd weer sterk

Thnx gokhann

ben nog zoekende in dit schema, maar denk dat ik eind van de week wel ongeveer weet wat het definitieve gaat worden.

Lekker PR op je DL. Was dit de bedoeling of was 3x5x135 de bedoeling. Hoe dan ook je gaat lekker heurrr.:)

Thnx mate

Het was wel de bedoeling om 3x5x135 te draaien, maar het zat er duidelijk niet in, dus zoals op vorige pagina al aangegeven zal ik pas weer in januari serieuze pogingen gaan doen om weer PR 's te draaien op de compounds.

kijk is mooi pr man!

Thnx hendrie,

Ondanks dat het er geen 3x5x135 was toch een redelijk goed gevoel over voortgang van m'n DL


Fatty's got back ;)


Vanavond aan m'n tweede UB, kijken hoe dat gaat :)
 
UB1

- incline barbell press

10x40
8x50
2x6x50
10x40

- overhead press

3x10x30
1x8x30

- chins

3x5xBW
1x3xBW

- skull crushers

3x10x20
1x8x20

- concentration curls

3x8x14

- v-bar pull down

1x10x55
2x10x65
1x10x55

- cable fly's (Rob S. style)

2x12x18
2x10x23

Note:

Al een hele tijd geen incline barbell press gedaan en weet nu ook weer waarom dat was.
Gebruikte meer schouders dan borst om te drukken ook al probeerde ik echt de connectie te vinden met m'n borst.

Doordat ik al redelijk veel schouder verbruikt had tijdens m'n eerste oefening koos ik er voor om laag te gaan met de overhead press.
Na twee setjes all een dikke pomp/branden in de schouders, dus de twee laatste sets was het de tanden op mekaar.

De rest van de training ging wel, maar motivatie ontbrak een beetje mede ook doordat het behoorlijk stil was in de sportschool.
Dus vanavond maar weer mp3-speler mee om toch een beetje sound te hebben om op te knallen.

Gewicht: 94,9 kg :) (lekker stabiel)
 
Laatst bewerkt:
bw gaat lekker man! en training ziet er goed uit!
 
Ziet er degelijk uit. Mss staat de incline bij jullie op meer als 30 graden; dan komen je schouders er idd te veel bijkijken.:)
 
bw gaat lekker man! en training ziet er goed uit!

nice concentration curls & chins! keep it up man


Ziet er degelijk uit. Mss staat de incline bij jullie op meer als 30 graden; dan komen je schouders er idd te veel bijkijken.:)

Thnx people

Klopt Dumba, bij ons staat deze op denk ik tussen de 45-60 graden dus vandaar dat de schouders merendeel gepakt wordt.
 
LB1

- front squat

10x20
10x30
10x40
10x50

- squat

10x60
10x70

- barbell lunges (per been)

4x6x40

- sumo deadlift

10x40
10x60
8x80
8x80

- seated calf raises

4x15x30

- lying hamstring curls

10x55
8x55
8x55
10x45

- cable side bends (per zijde)

4x10x50

- kneeling crunches (per zijde)

2x10x50
2x10x60

Note:

De eerste keer front squat was ff onwennig, maar heb deze eerste keer gekozen voor de crossed arms versie omdat die het beste aanvoelde.
Serie afgesloten met twee setjes van de vertrouwde "normale" squat :)

Daarna meteen de lunges er achteraan gedaan en toen nog een nieuwe oefening meteen daarna (sumo deadlift)
Deze ook weer voorzichtig opgebouwd en wou eigenlijk afsluiten met "normale"deadlift maar had een dikke pomp in m'n onderrug dus toch maar niet gedaan :D

Side bends was een tijdje geleden en kneeling crunches was ook nieuw voor mij.
Heb daar een beetje eigen versie van gemaakt door niet door te buigen in het midden maar links en rechts van het touw door te buigen.
Voel m'n obliques sinds gisteren behoorlijk goed en dat is een understatement :p

Gewicht: 95,2 kg :)

Vandaag nog ff op de hometrainer i.p.v. buiten lopen en aankomende week m'n oldskool homegym uitproberen (zal binnenkort ff fotootje schieten)
 
Probeerde laatst eens die houding voor front squat zeg maar... Was niet niets :roflol:
Begrijp niet hoe mensen dat doen met 100+ kg :mad:

Ben benieuwd naar foto :o
Wat is je bf?
 
Zware training hoor. Petje af.
 
nice sqaut gozer!
 
Je hebt je benen flink aangepakt. Top.:)
 
Nice chins idd. Weeg je wel consistent s'ochtends op de nuchtere maag? Verschilt nogal wat met die 94kg. Binnenkort ook eens die cross-armed frontsquat proberen, lijkt me een goeie prikkel. Tips? :D
 
Probeerde laatst eens die houding voor front squat zeg maar... Was niet niets :roflol:
Begrijp niet hoe mensen dat doen met 100+ kg :mad:

Ben benieuwd naar foto :o
Wat is je bf?

Haha ik bedoelde een foto van m'n homegym :p
Ik denk dat ik nu op de 17% zit, maar das natuurlijk spiegelwerk.

front squat rulez :hedbang:

Zware training hoor. Petje af.

Thnx babe ;)

nice sqaut gozer!

Thnx man

Weer es wat anders, zou het jou ook aanraden om naast de "gewone" squat te doen (al is het maar 2 setjes ofzo)

Je hebt je benen flink aangepakt. Top.:)

Thnx mate,

Lunges waren heavy na de squatsessie

Nice chins idd. Weeg je wel consistent s'ochtends op de nuchtere maag? Verschilt nogal wat met die 94kg. Binnenkort ook eens die cross-armed frontsquat proberen, lijkt me een goeie prikkel. Tips? :D

Thnx T. :p

Ik weeg altijd op de nuchtere maag en na het plassen :o
Alleen de ene keer hou ik meer vocht vast als de andere keer.

Ik zou het gewoon uitproberen als ik jouw was, nadruk ligt toch net anders dan bij de "gewone" squat.
Vooral omdat je als eerste bezig bent om de barbell niet kwijt te raken. :D
 
nice training :) hoe bevalt de sumo deadlift?

Nice chins idd. Weeg je wel consistent s'ochtends op de nuchtere maag? Verschilt nogal wat met die 94kg. Binnenkort ook eens die cross-armed frontsquat proberen, lijkt me een goeie prikkel. Tips?

Ik doe die ook al tijdje, heel fijn maar pas op als je diep gaat dan heb je de neiging om voorover te vallen (gebeurd mij vaak) dus dan rolt die barbell vaak weg. Chest up, head up and elbows high!
 
nice training :) hoe bevalt de sumo deadlift?



Ik doe die ook al tijdje, heel fijn maar pas op als je diep gaat dan heb je de neiging om voorover te vallen (gebeurd mij vaak) dus dan rolt die barbell vaak weg. Chest up, head up and elbows high!

Het was ff wennen omdat ik een hogere beginpositie moest aannemen en het smaller pakken van de stang is ook ff aanpassen.
Bij de sumo voel ik wel veel meer hamstring en aan het eind van elke set kwam daar de onderrug bij.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven