XXL Nutrition

Rippetoe

Bezoekers in dit topic

Ano_1994

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2010
Berichten
371
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
77kg
na een jaar 3day split schema gedaan te hebben. zoek ik iets anders om spiermassa te kweken: (p.s.) op de opleiding fitniss ik 2x +dit..

Maandag : Borst - schouders - triceps
Borst :
incline barbell press - Fly's - cable crossover met lage pulley
Schouders : front press - upright row (brede greep)
Triceps : revers grip bakdrukken - frech press
Beginnen met een voelset dan 4sets 8-10 hh en dan een 5de set met 50% van het gewicht

Dinsdag : rug - achterkant schouders - biceps
rug : deadlift - pull down onderhands- pull down bovenhands - dumbbell row
achterkant schouders : bent over raise
biceps : dumbbell curl - barbell curl
zelfde princiepe als de maandag i.v.m. sets en reps

donderdag : benen + kuiten
leg extension - squat - legg press



p.s. dit is geen rippetoe maar een pull&push. is dit niet te veel met nog 2x keer fitnisse op de opleiding? is wel maar alleen op machines
 
Laatst bewerkt:
gewoon op je opleiding chillen en rustig aan doen
 
Waarom kun je deze oefeningen niet tijdens de 'fitniss' op school doen?
 
Waarom kun je deze oefeningen niet tijdens de 'fitniss' op school doen?


omdat wij op school gezamelijk moeten fitnisse op de machines.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 21:39 ----------

gewoon op je opleiding chillen en rustig aan doen


ja idd, maar hoe is het schema?..., op de opleiding doen wij soms ook nog rennen, maar dat valt wel mee gewoon ook af en toe rust pakken 's avonds na het sporten nog. optijd naar bed gaan.
 
doe je veiligheid en vakmanschap ofzo
 
jaa idd. in eindhoven. maar wat zeg je ervan?;)

ja ik zit daar in eindhoven op de school voor het geuniformeerde beroep waar de meeste van jullie niet gek veel affiniteit mee hebben ;)
 
ja ik zit daar in eindhoven op de school voor het geuniformeerde beroep waar de meeste van jullie niet gek veel affiniteit mee hebben ;)


beveiliging?
 
politie school? maar nu ef commentaar op het schema aub

Ziet er redelijk goed uit hoor, alleen waarom incline bench, zou gewoon normale doen.
ik zou gewoon rippetoe aanhouden daar gain je zeker weten op.
 
collega? gezien je nick ? of gewoon fan van robocop ?

collega;)
Mijn nick was gewoon het eerste wat me te binnenschoot op het moment dat ik account aanmaakte :rolleyes:
 
Ziet er redelijk goed uit hoor, alleen waarom incline bench, zou gewoon normale doen.
ik zou gewoon rippetoe aanhouden daar gain je zeker weten op.


gewoon het standaard rippetoe? zou je hem even kunnen posten?
 
ja ik zit daar in eindhoven op de school voor het geuniformeerde beroep waar de meeste van jullie niet gek veel affiniteit mee hebben ;)

parkeerwachter dus (zeg maar) maar dan op de fiets , scooter , of auto.
Lekker flitsen, of achter een boompje staan "die had geen gordel om!" ...

Politie is gewoon een soort extra belastingsdienst geworden. Heb echt totaal geen respect meer voor ze lol

Waarom wil je in godsnaam parkeerwachter worden !?

sry voor off topic, het is vroeg en moest er ff uit . Flamen maar !
 
Laatst bewerkt:
parkeerwachter dus (zeg maar) maar dan op de fiets , scooter , of auto.
Lekker flitsen, of achter een boompje staan "die had geen gordel om!" ...

Politie is gewoon een soort extra belastingsdienst geworden. Heb echt totaal geen respect meer voor ze lol

Waarom wil je in godsnaam parkeerwachter worden !?

sry voor off topic, het is vroeg en moest er ff uit . Flamen maar !

care wat je ervan vind, meeste van ons schrijven liever geen bonnen. achja deze discussie ga ik geeneens aan
 
care wat je ervan vind, meeste van ons schrijven liever geen bonnen. achja deze discussie ga ik geeneens aan

Vooral niet doen man.
De mensen die het hardste zagen kennen meestal het verschil nog niet tussen de verschillende politiediensten.
En jij weet even goed als ik welke personen het hardste wenen als ze je nodig hebben ;)
 
Meeste strafbare feiten zijn bekeuringen
Misdrijven vormen zo’n 2 procent van de strafbare feiten die de politie oplost. Overtredingen vormen de overige 98 procent. In 2009 constateerde de politie 12,2 miljoen overtredingen. Ruim drie kwart van de overtredingen zijn snelheidsovertredingen; in een op de tien gevallen gaat het om foutparkeren of door rood licht rijden. Bij dit soort overtredingen valt constateren samen met oplossen. De bekeuringen stuurt de politie vervolgens door naar het Centraal Justitieel Incasso Bureau, dat zorgt voor de inning van de opgelegde boetes.

Tsja ... Dus voor 85% zijn ze bezig met bonnen schrijven snelheidsovertredingen, parkeerboetes , en door rood rijden.

De andere 13% zullen ongetwijfeld ook voor het grootste deel verkeersovertredingen zijn (dingen waar ze een bekeuring voor geven dus, geen richting aangeven, over de doorgetrokken streep,...enz enz.. onze helden LOL )
Tsja wat is een politie agent nou eigenlijk in realiteit ?
Wat is dus eigenlijk de taakverdeling van een politie agent ? 98% bonnen schrijven, 2% nuttig werk.

Link CBS http://www.cbs.nl/nl-nl/menu/themas...aties/artikelen/archief/2011/2011-3350-wm.htm

oh en het is FITNESS ... komaan man . :sad:

En wat is je vraag nou eigenlijk topic starter ??
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven