MuscleMeat

Roadtrip oost Europa (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zijn jullie ook naar die discotheek met 7 verdiepingen gegaan?
Daar heb ik wel een vet feestje beleefd :)

Wel naar een hele grote iig, volgens mij de grootste die daar was dus het zal wel dezelfde zijn. Waren goede feesten idd daar :)
 
bedankt voor de reacties alvast! Hier heb ik vrij veel aan
 
Zijn jullie ook naar die discotheek met 7 verdiepingen gegaan?
Daar heb ik wel een vet feestje beleefd :)
Ja die was echt keizer.
Redelijk makkelijk gehosseld daar!
Sowieso heb ik het idee dat oevral ter wereld je makkelijker wijve kunt regelen dan 020 :P
 
Niet alleen in Krakau is het goed stappen, de kustplaatsen in het noorden zoals Gdansk, Sopot en Gdynia zijn zeker in de zomer de moeite waard.

Dit, plus Milno en zakopane
 
Praag is leuk in hartje winter, de sfeer is daar op sommige plekken echt sprookjesachtig, o.a. de oude Joodse wijk.

Let wel op voor roofzigeunertjes, ze kunnen echt sneaky zijn.
 
Ik snap niet hoe mensen zoveel mensen gezakkenrolt kunnen worden. Ik heb het gevoel dat zij erg dom of naïef zijn. Zelf toch ook in de grotere Europese steden geweest en nog nooit is er wat bij mij gestolen. Ik ga dan ook niet met een rugtas rondlopen maar toch.

Aan de andere kant lijkt een roadtrip door Oost-Europa mij niet helemaal koosjer. Is het met uitgaan/chicks niet zo dat je daar vaak wordt opgelicht en of leeggeroofd door 1 of andere pimp, of is dit gewoon een beeld wat ik heb door gekke films of programma's?
 
Wij twijfelen als vriendengroep tussen oost europa / west europa. Ik mag de oostkant uitwerken
 
Ben zelf in praag geweest was top.
 
De hoertjes zijn echt super jong daar heb ik gehoord :eek:
 
De hoertjes zijn echt super jong daar heb ik gehoord :eek:
Klopt

Ik was ook naar een strip/hoeren tent geweest, maar ze vroegen voor een massage 30 euro ofzo. voor 60 mocht je over al aanzitten en voor 90 euro nken. Ik vond dat vrij duur; 90 euro om zo een ostblok sneetje te stiften.

Mssn dat andere hoeretenten goedkoper zijn?
 
Daarvoor hebben ze condooms uitgevonden
 
Daarvoor hebben ze condooms uitgevonden

die zijn toch om te schuren?

Praag, Krakau, Budapest zijn idd mooi en leuk. Zoals al iemand zei in de zomer, gdynia, gdansk, sopot (noorden van polen aan de kust, liggen naast elkaar) Boulevard met allemaal clubs, kroegen en poolse chicks)

Servië is ook wel enorm vet, vooral exitfestival. Belgrado kan je ook leuk stappen, studenten kroegjes zijn easy score. Silicon Valley komen echt de lekkerste wijven die je je voor kan stellen, maar die hebben het over het algemeen ook al iets beter en zijn dus lastiger :p
 
Heel Kroatië is prachtig .
Istrië in het Noorden is het meest toeristische . Binnenland heb je prachtige nationale parken . Kustlijn volgen toit in Dubrovnik is prachtig . Onderwege kom je een paar werelderfgoedstadjes tegen zoals Trogir , Zadar en Split . De eilanden zijn extreem vet . Hvar en Rab zijn mijn favoriet maar de andere zijn ook zeker de moeite .

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 17:45 ----------

Ik snap niet hoe mensen zoveel mensen gezakkenrolt kunnen worden. Ik heb het gevoel dat zij erg dom of naïef zijn. Zelf toch ook in de grotere Europese steden geweest en nog nooit is er wat bij mij gestolen. Ik ga dan ook niet met een rugtas rondlopen maar toch.

Aan de andere kant lijkt een roadtrip door Oost-Europa mij niet helemaal koosjer. Is het met uitgaan/chicks niet zo dat je daar vaak wordt opgelicht en of leeggeroofd door 1 of andere pimp, of is dit gewoon een beeld wat ik heb door gekke films of programma's?

Gebeurt wel vaker . Je mag niet vergeten dat al die Oostbloklanden ex-communistisch zijn . Maw het zit er nog ingebakken . Gewoon opletten en als je iets vreemd vind , niet doen of op ingaan etc .
 
Ben er iets van 20x geweest voor familie, in polen dan. Het is mss nét iets meer oppassen dan hier als je dronken over straat hobbelt snachts, maar over het algemeen is het gewoon veilig daar hoor. Mensen doen soms net alsof het daar nog jaren 80 is.

Gewoon je nuchtere verstand gebruiken, net als wanneer je als toerist in amsterdam zou komen, en dan ben je net zo veilig.

Alle vette plekjes zijn al genoemd zie ik. Als je nog wat cultuur wilt opsnuiven dan Auswitch, 1,1 miljoen mensen omgekomen, heftig maar maakt wel indruk. En de zoutmijnen van Wieliczka zijn ook heel vet. Daar is een hele ondergrondse stad uitgehakt tientallen meters onder de grond. Met balzaal en alles. Net alsof je in de lord of the rings zit in de mijnen van moria :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wieliczka-zoutmijn

800px-Wieliczka.jpg
 
Laatst bewerkt:
thanks voor alle reacties again!
 
moet er ook nog steeds heen, maar bewaar deze roadtrip om een keer met motor te doen.
 
Met de motor naar daar?
Denk niet dat dat een geod idee is, banen zijn er onveilig denk ik dan.
Met de auto zou ik het wel eens willen proberen, gewoon alleen.

Maar dat klinkt zo raar als je tegen je ouders zegt dat je alleen met de auto naar daar gaat hé :D
 
Back
Naar boven