AndroidHealthClinic

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
De smaak is geweldig:zuip: Dat kun je hier ook wel terug lezen, krijgen we veel complimenten over:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 21:13 ----------



Dank je, keep us posted:)

Hiermee kan ik alleen maar 100% eens zijn. Geweldige smaak echt stukken beter dan NoxiPro die al echt super was. :D
 
Persoonlijk vind ik het wat vergelijkbaar met NoxiPro, enkel iets minder energie maar veel betere pomp. En geen crash. :D.

Dus ik vind hem persoonlijk beter dan Noxi. :D

Hard!:1e: is voor veel mensen inderdaad vergelijkbaar met Noxipro, fijner is de betere pomp en zeker ook geen crash inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 21:16 ----------

morgen uitproberen ben benieuwd :D

Super!:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 21:17 ----------

Ik merk zelf idd ook vrij weinig van 1 scoop, 2 scoops gebruikt en ging al beter.. Pomp was zeer aanwezig!

Ik ga binnenkort ook maar eens 2 a 3 scoops proberen!

Dank je, de POMP met Hard! is echt verbazend lekker, heb het vanmiddag ook weer gemerkt:D
 
Ik merk zelf idd ook vrij weinig van 1 scoop, 2 scoops gebruikt en ging al beter.. Pomp was zeer aanwezig!

Ik ga binnenkort ook maar eens 2 a 3 scoops proberen!

Heb vanavond 2 scoops geprobeerd ging erg lekker. Maar heb het idee dat het nog wat harder kan(vergelijking met noxipro/jack3d) dus 3 scoops morgen maar eens proberen
 
hey

morgen krijg ik ook mijn pot Hard binnen had ik zondag besteld :) ik ben erg benieuwd ik ga om half 6 trainen savonds en zal dus daarna even laten weten hoe het was, ik train nu met no explode

me verwachtingen zijn hoog als ik dit zo allemaal lees

leon
 
Heb vanavond 2 scoops geprobeerd ging erg lekker. Maar heb het idee dat het nog wat harder kan(vergelijking met noxipro/jack3d) dus 3 scoops morgen maar eens proberen

OK:D Hou ons maar op de hoogte!:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 09:00 ----------

hey

morgen krijg ik ook mijn pot Hard binnen had ik zondag besteld :) ik ben erg benieuwd ik ga om half 6 trainen savonds en zal dus daarna even laten weten hoe het was, ik train nu met no explode

me verwachtingen zijn hoog als ik dit zo allemaal lees

leon

Dank je, voor de bestelling!:) Succes met trainen.
 
Hoe komt dat men hier geen "crash" op heeft en op noxi wel? ze bevatten toch allebei DMAA?
 
Hoe komt dat men hier geen "crash" op heeft en op noxi wel? ze bevatten toch allebei DMAA?

Het is de combinatie van ingredienten en de afstemming ervan. Jack3d geeft ook geen of veel minder crash. Hard! is een combinatie van Jack3D en Yok3D + COP.:)
Onze producent is ook behoorlijk lang bezig geweest met de ontwikkeling van Hard!, net zolang tot het helemaal perfect was in hun ogen. Het resultaat mag er zijn!:)
 
Laatst bewerkt:
Even een korte update. Gisteren na het avondmaal 1 scoop Hard genomen. De focus en energie was slecht iets minder dan de inname op nuchtere maag. Dus dit is een zeer groot pluspunt.

Heb het ingenomen tegen 19u30 en heb totaal geen last gehad van slapeloosheid. :D.

Zalige pomp en goede kracht. :D.
 
Even een korte update. Gisteren na het avondmaal 1 scoop Hard genomen. De focus en energie was slecht iets minder dan de inname op nuchtere maag. Dus dit is een zeer groot pluspunt.

Heb het ingenomen tegen 19u30 en heb totaal geen last gehad van slapeloosheid. :D.

Zalige pomp en goede kracht. :D.

Dank je, voor de update!:)
 
Het is de combinatie van ingredienten en de afstemming ervan. Jack3d geeft ook geen of veel minder crash. Hard! is een combinatie van Jack3D en Yok3D + COP.:)
Onze producent is ook behoorlijk lang bezig geweest met de ontwikkeling van Hard!, net zolang tot het helemaal perfect was in hun ogen. Het resultaat mag er zijn!:)

Top ! dankjewel voor de reply,ga hem volgende week ook meebestellen:D
 
vandaag zou ik gaan trainen om half 6 met hard maar het pakketje was nog niet afgeleverd :( heb dus getraind met no xplode
toen ik terug kwam van fitness kwam tnt het pakket afleveren , hard ruikt super lekker en heb er ook al een likje van genomen morgen ga ik
HARD trainen met hard

kijk er nu al naar uit

tot morgen
 
Hij is zeker goed te doen. Als de prijs nou ook zo blijft dan is dit misschien nog wel een blijvertje
 
blijft ie ;) is al toegezegd
 
Top ! dankjewel voor de reply,ga hem volgende week ook meebestellen:D

Graag gedaan:) Super!!

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 08:46 ----------

blijft ie ;) is al toegezegd

Ja:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 08:48 ----------

Hij is zeker goed te doen. Als de prijs nou ook zo blijft dan is dit misschien nog wel een blijvertje

Dank je, voor het compliment en de prijs voor Hard! blijft zo mooi!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!




---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 08:49 ----------

vandaag zou ik gaan trainen om half 6 met hard maar het pakketje was nog niet afgeleverd heb dus getraind met no xplode
toen ik terug kwam van fitness kwam tnt het pakket afleveren , hard ruikt super lekker en heb er ook al een likje van genomen morgen ga ik
HARD trainen met hard

kijk er nu al naar uit

tot morgen

Super!:) Fijne training!
 
Als die prijs niet omhoog gaat naar 45 euro zal dit zeker mijn volgende PWO worden (mits ik er iets van voel natuurlijk, maar dat zal wel goed komen :))
 
Als die prijs niet omhoog gaat naar 45 euro zal dit zeker mijn volgende PWO worden (mits ik er iets van voel natuurlijk, maar dat zal wel goed komen :))

:thumb: Dank je! De prijs houden we zou. Dat is mijn belofte:)
 
Goed om te horen dat de prijs gewoon zo blijft!
 
Back
Naar boven