Fitness Seller

Het Battlefield topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SV98 + Straight pull bolt + Red dot of Iron sight + demper = fun

Wel op objectives afgaan natuurlijk anders is het lame, maar aparte manier van spelen :D En zeer effectief met de T-ugs ^^ Voor het eerst dat ik de recon klasse leuk vind spelen. Je kan close range pwnen, maar ook op afstand. Leuke is dat het een bolt action rifle is waardoor je echt goed moet schieten anders leg je het af :P

Hoop dat ze die IRNV scope eruit gooien. Word nu erg frustrerend, als ik word gekilled is het 9/10 iemand met een IRNV scope. Triest k*tding.
 
lol die nieuwe update is dus ook weer lekker.. "black screen fix". ik krijg nu juist elke keer black screen. :(
 
Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it

Awesome :D

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 12:23 ----------

Whut, handguns geboost: Increased the range of all .45cal and 9mm weapons.
 
Nice mcm! ben je online? ik ga die recon shit proberen van rockx. Deed dat namelijk ook al met de Gol Sniper Magnun in bc2
 
Nee man, zit op de fiets :roflol:
 
Ik vond handguns al redelijk goed, worden ze nog beter :D
Gisteren nog iemand gekilled over range met men pistool en hij maar scheef schieten met een hmg :p

Ik zit op een k/d van 1,89 bijna 5000kills nu.
Score +-400/min
Alle classes gelijk gelvled, alle 4 op weg naar service star 2.
Ik blijf wel erg sucken in het vliegen :p
gelukkig vliegt mijn maat graag, dus ik assisteer hem meestal als gunner, hij heeft niet liever dat ik bij hem zit, meeste randoms die joinen heb je geen flikker aan.

Geld voor mezelf ook met tanks, speel liever alleen in een tank dan met een random, meeste sukkels blijven maar schieten en als ze dan iets moeten doen, doen ze niks of moeten ze herladen. Vaak ook enigeneer mee die weigert te repairen. Dan doe ik het liever alleen.
 
Ik vond handguns al redelijk goed, worden ze nog beter :D
Gisteren nog iemand gekilled over range met men pistool en hij maar scheef schieten met een hmg :p

Ik zit op een k/d van 1,89 bijna 5000kills nu.
Score +-400/min
Alle classes gelijk gelvled, alle 4 op weg naar service star 2.
Ik blijf wel erg sucken in het vliegen :p
gelukkig vliegt mijn maat graag, dus ik assisteer hem meestal als gunner, hij heeft niet liever dat ik bij hem zit, meeste randoms die joinen heb je geen flikker aan.

Geld voor mezelf ook met tanks, speel liever alleen in een tank dan met een random, meeste sukkels blijven maar schieten en als ze dan iets moeten doen, doen ze niks of moeten ze herladen. Vaak ook enigeneer mee die weigert te repairen. Dan doe ik het liever alleen.

Heb ik ook met die tanks.
Vooral als je metgezel niet wil repairen, jij dus maar uitstapt, en ie dan op jouw plaats gaat zitten in de tank..

Fuu.png
 
tip voor de jets:
Houdt de snelheid zo laag mogelijk. En probeer naar links en rechts te sturen door middel van de linker joystick, in plaats van de jet te kantelen en naar boven te sturen. Hierdoor blijft het ook veel overzichtelijker. En stuur je uiteindelijk naar links en rechts met de linker joystick. En omhoog en omlaag met de rechter joystick. Voor de rest alleen lichtjes corrigeren tijdens de aanloop naar een andere jet toe of een helicopter. Dan lukt het al een stuk beter :) En zo lang je op niemand schiet, in 3rd person modus vliegen!

Net een potje met de SV + iron sight + silencer: Nice! :D face to face win je alleen vaak niet tegen een sprayer tenzij je mooi in één keer raak schiet. Het was uiteindelijk 28 - 3 in Seine Crossing of zoiets.
 
Dat is toch een lekkere score hoor ^^ Is even oefenen idd voor CQB maar daarvoor kan je ook nog (gedempt) pistooltje pakken.

Tegen campers met IRNV.. tja. :(
 
Ik was bij bfbc2 totaal een rush player, maar hier doe ik eigenlijk veel liever conquest (vond het in het begin wat saai, maar ik herzie mijn mening).
 
Whut, ik heb nog niet eens 3000 kills, k/d 1,5-1,6 en ben lvl 39 ??? 362 SPM. Hoeveel vehicles hebben jullie gesloopt? Ik 361+80 assists. Grappig hoe onze speelstijlen blijkbaar verschillen.
 
Na de patch kan ik geen enkele server meer starten> black screen :mad:
 
Whut, ik heb nog niet eens 3000 kills, k/d 1,5-1,6 en ben lvl 39 ??? 362 SPM. Hoeveel vehicles hebben jullie gesloopt? Ik 361+80 assists. Grappig hoe onze speelstijlen blijkbaar verschillen.

Als ik naar mijn vrienden kijk, sta je net onder mezelf met alle ratings :)
Ik heb nog een Duitser boven me staan, die ik heb leren kennen in MW2 (lang geleden dus), die gast heeft al +6dagen gespeeld :p
Is met hem dat ik al wat lekker potjes heb gespeeld, alleen heeft hij geen headset, erg lastig.
 
Whut, ik heb nog niet eens 3000 kills, k/d 1,5-1,6 en ben lvl 39 ??? 362 SPM. Hoeveel vehicles hebben jullie gesloopt? Ik 361+80 assists. Grappig hoe onze speelstijlen blijkbaar verschillen.

Rank 45

Kills: 3 947
Deaths: 1 952
K/D Ratio: 2.022
Kill assists: 821
Score/Min: 397
Vehicles Destroyed: 426

Speel alle kits, alle wapens, maar net waar ik zin in heb :) vnml met red dot of ironsights. 1 potje IRNV gedaan, nooit meer. Vind er geen k*t aan met zo'n cheat.

Overigens ben ik ontzettend teleurgesteld in de mapdesign en de minimap+audiospot op Hardcore :( Er zijn te veel chokepoints en de vrijheid die ik gewend ben uit BC1 en een klein deeltje BC2 zijn verdwenen. Lijkt wel alsof ze je in BF3 in 'battlefield moments' willen forceren. Jammer dat dit het epic grote battlefield gevoel bijna helemaal wegneemt. Ook in de destruction ben ik teleurgesteld. Was veel beter in BC2.

Zal BF3 daarom niet zoveel spelen als BC1/BC2. Maar misschien is dat eigenlijk wel beter :P

BC1 stats:

Kills 39779
Deaths 17645
Kill/Death Ratio 2.254
Time Played 25d, 3hr, 42min, 3sec <-- niet normaal eigenlijk

BC2 stats:

Kills: 28,765
Deaths: 14,342
K/D Ratio: 2.01
Time: 447h 39m <-- ook niet normaal. lol
 
Laatst bewerkt:
bedoel je je stats? battlelog naturlich
 
Kills 1 923
Deaths 783
K/D Ratio 2.456
Kill assists 441
Score/Min 322
Quits 10%
Skill: 503

Bam :D Level 31.. Al 2 weken niet gespeeld ivm Skyrim en mon disease.
 
:fuu:

Kills 916
Deaths 2 054
K/D Ratio 0.446
Kill assists 489
Score/Min 249
Quits 10%
 
Back
Naar boven