Fitness Seller

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers in dit topic

Interessant topic, even alles doorlezen.
 
kuren is voor homo's, punt
 
Gezond verstand TS, gezond verstand.
 
kuren is voor homo's, punt
Idd, althans in 99% van de gevallen. Maar ik ben vrij zeker dat je ook verantwoord kan kuren als je nog niet lang traint, waardoor je veel meer progressie kan maken dan naturel, zonder veel nadelen. Heeft eer te maken met wat je doelen zijn.
 
Ik wil alles uit me lichaam kunnen halen wat er van nature uit te halen is. Tevens sport ik voornamelijk voor me gezondheid en zou het voor mij dus tegenstrijdig zijn om dan te gaan juicen.

Dan kun je tot je 45e naturel gaan trainen brah. misschien wel langer en dan nog juicen?
 
Mss doe ik nog wel een keer een oral om te experimenteren.
Of zo'n potje halodrol uit de UK als ik niet aan AAS kan komen.


Maar ik weet zeker dat de voldoening die ik uit de sport haal komt door hard werken en dan zien dat je vooruit bent gegaan. Het blijft leuk dat ik sterker ben dan vrijwel iedereen in de gym en mijn droomfysiek kan ik ook zonder AAS halen.
 
Jammer genoeg zijn er niet veel naturel Bbers, ze houden zich zelf voor de gek.
dikke kuur ruim voor een wedstrijd en dan zeggen dat ze naturel zijn.
 
Jammer genoeg zijn er niet veel naturel Bbers, ze houden zich zelf voor de gek.
dikke kuur ruim voor een wedstrijd en dan zeggen dat ze naturel zijn.

Maar voor een wedstrijd heb je een ander doel als wanneer je puur voor jezelf traint. Ik snap dat wel dat als je wedstrijden draait je veel eerder aan de AAS gaat.

Maar puur voor mezelf zou ik het niet doen. Ik weet niet of dat hout snijd, maar voor mij iig wel :)
 
Maar voor een wedstrijd heb je een ander doel als wanneer je puur voor jezelf traint. Ik snap dat wel dat als je wedstrijden draait je veel eerder aan de AAS gaat.

Maar puur voor mezelf zou ik het niet doen. Ik weet niet of dat hout snijd, maar voor mij iig wel :)

Je kunt met jouw lengte wel 95kg naturel halen met een respectabel vetp.
 
kuren is voor homo's, punt

Wat een failpost man.
images?q=tbn:ANd9GcRHH4jzmrAmJ0q6RfYYM_JeqhOnbqeZc_RRE09uWvgUWwhKcJezG8M0Rg.png


Edit: En dan nog die sig, ga dammen ofzo.
 
kuren is spieren kopen, en dat kan iedere mongol
 
risico's icm baan kwijt
 
Nog lange geen behoefte aan, ben 20 jaar, nu ruim 70 kilo bij 1,73. Als ik de 85 raak ofzo ga ik er heel misschien mogelijk eens over nadenken, maar met gezond eten en af en toe wat supps kan ik nog genoeg halen. Als je bekijkt dat ik december vorig jaar nog 59 kilo woog zit de vooruitgang en toch goed in :P
 
Nog lange geen behoefte aan, ben 20 jaar, nu ruim 70 kilo bij 1,73. Als ik de 85 raak ofzo ga ik er heel misschien mogelijk eens over nadenken, maar met gezond eten en af en toe wat supps kan ik nog genoeg halen. Als je bekijkt dat ik december vorig jaar nog 59 kilo woog zit de vooruitgang en toch goed in :P

Jij hebt inderdaad nog een lange weg te gaan. Jij (en zelfs ik) zijn naar mijn mening nog veel te jong om aan de AAS te gaan. Onze eieren functioneren nog prima.

Sommige dingen moet men gewoon naturel proberen te halen en als er bijvoorbeeld een dalende lijn in zit(voorbeeld: ouderdom), dan pas eens gaan informeren naar dit soort zaken. Hierbij laat ik dan ziektes e.d. buiten beeld, dat is weer een heel ander punt.
 
Back
Naar boven