Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is er ook een snellere manier om tussen spells te wisselen? De enige manier die mij momenteel lukt is op tab duwen, dan magic te kiezen en dan de spell... wellicht is er een snellere manier?
 
Is er ook een snellere manier om tussen spells te wisselen? De enige manier die mij momenteel lukt is op tab duwen, dan magic te kiezen en dan de spell... wellicht is er een snellere manier?

Favourite... Kun je met Q sneller wisselen.
 
Je moet je spells favoriten. Dan kan je onder Q je favorites een hotkey geven van 1 t/m 8. Ja, inderdaad, het is misschien wel de slechtste user interface aller tijden.

Welke spell het beste is afhankelijk van de tegenstander.
 
Oké, dan nog een laatste vraagje :D sorry, speel niet zo veel RPGS. Ik ben nu dus een destruction mage, Dark elf. Is het nu de bedoeling dat ik enkel magic gebruik, of kan ik mijn melee ook nog gebruiken?
 
Je bent vrij om te gebruiken wat je wil.
 
Zo ver stond ik al ja :D maar is het ook aan te raden? In World of Warcraft kan je als mage ook melee gebruiken, maar of dat verstandig is.. ;)
Je zal in het begin dan flink wat tekort schieten aan perks en skills e.d. Mijn mening is dat je je beter kan richten op 1 specifieke klasse, vooral de eerste playthrough. Een hybrid kan je natuurlijk altijd nog proberen.
 
Zo ver stond ik al ja :D maar is het ook aan te raden? In World of Warcraft kan je als mage ook melee gebruiken, maar of dat verstandig is.. ;)

haha. Ik pwnde iedereen met me Wand, they hatin':p
 
Zo ver stond ik al ja :D maar is het ook aan te raden? In World of Warcraft kan je als mage ook melee gebruiken, maar of dat verstandig is.. ;)

Is totaal niet zoals in WoW. Ik ben net een destruction mage begonnen met een spell in 1 hand en een conjured zwaard in het andere en het werkt zeer goed. Eerst wat knallen vanop afstand en dan afmaken als ze dichterbij komen :)
 
Waar kan ik veel daedra hearts vinden? Ik heb op youtube dat armor gezien en het is zooooooooooooo ****ing nice dat ik het beslist moet hebben, maar ik heb geen idee waar die dingen zijn en ik heb ze ook nog nooit gezien ???

Any help on this, please?
 
Mijn broer ligt momenteel te knorren in de zetel, met Skyrim op en de xbox controller nog in zn handen :roflol:

Waar kan ik veel daedra hearts vinden? Ik heb op youtube dat armor gezien en het is zooooooooooooo ****ing nice dat ik het beslist moet hebben, maar ik heb geen idee waar die dingen zijn en ik heb ze ook nog nooit gezien ???

Any help on this, please?

In de meeste quests die met de Daedra te maken hebben kan je er looten. Azura's star questchain laatste quest kon ik er 3 looten. Verder liggen ze soms op plaatsen waar een alchemy lab staat.
In Jorrvaskr of hoe noemt het, in Whiterun, ligt er ook eentje ergens in de kelder.
 
Laatst bewerkt:
Die bugs rijzen wel de pan uit, volgens mij is mn Imperial quest nu gelocked, de questtab staan beiden als complete maar ze staan nog in het uncompleted gedeelte, ik heb geen idee waar General Tullius is, ditzelfde met mijn companions quest line, en ook zit ik al weken met een staf in mn inventory wat een quest item blijkt te zijn, nu denk ik dat dat de staff is die ik aan Enthir moet geven, want ook die quest staat bij mij nog open, echter heeft Enthir het er verder totaal niet over en ik kan 't ook niet aan em geven.

Verder dat schijttyfustering gehaper op de PS3 begint me mn strot uit te hangen, hoe langer dat ding aan staat hoe onspeelbaarder het wordt op groot veld of steden, die patch had allang uit moeten zijn, wanneer gaan ze er een x mee komen, als iedereen em uitgespeeld heeft?
 
lol die thiefguild quests zijn easy. Net eerste gedaan op dat eiland met die bijen en die kluis. Eerst moeilijk lopen doen met sluipen en rustig lopen. Blijkt dat ik gewoon alsnog iedereen kan afslachten
 
lol die thiefguild quests zijn easy. Net eerste gedaan op dat eiland met die bijen en die kluis. Eerst moeilijk lopen doen met sluipen en rustig lopen. Blijkt dat ik gewoon alsnog iedereen kan afslachten

Zit 1 redelijk uitdagende quest bij, maar voor de rest vrij easy idd.
 
Mijn broer ligt momenteel te knorren in de zetel, met Skyrim op en de xbox controller nog in zn handen :roflol:



In de meeste quests die met de Daedra te maken hebben kan je er looten. Azura's star questchain laatste quest kon ik er 3 looten. Verder liggen ze soms op plaatsen waar een alchemy lab staat.
In Jorrvaskr of hoe noemt het, in Whiterun, ligt er ook eentje ergens in de kelder.

Oh, nice om te weten :D
 
stormcloaks finished. Ook maar matige questchain. Op het einde heeft het een WoW-gevoel, grinden.

Enkel nog mages guild en main quest afwerken, en dan kan de game geshelved worden.
 
neemt niemand aanstoot aan de gevechten met meer onconventionele vijanden? zeker als je het 3D perspectief aanneemt bij vb mammoeten raken ze je niet wanneer ze je schijnbaar raken, doet ferm afbreuk aan het realisme imo.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 02:33 ----------

voorbeeldje:

http://www.youtube.com/watch?v=fhlR7XbphQc
 
Welk level zijn jullie ondertussen al? Ik heb er al zo'n 60 uur inzitten en zit nu op level 39. Main quest moet ik nog beginnen aan "The throat of the world". Geen idee of ik ver ben in de main quest :roflol:
 
Back
Naar boven