AndroidHealthClinic

Hard! - Body en Fitshop Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dankjewel voor de reactie, is 3 schepjes niet slecht voor de gezondheid/spiermassa of iets? Ben in de (clean)bulk en niet dat een 3 x te hoge aanbevolen dossering als extreme vet verbrander werkt oid

Er zijn meer mensen die van Jack3D, Hard! of noxipro 3 scoops nemen. Toleratie is en blijft iets heel persoonlijks. Misschien een rare vergelijking maar een voorbeeld dat echt iedereen kent is alcohol. Je hebt een gemiddelde, je hebt mensen die na 2 glazen echt al omvallen en je hebt mensen die bij wijzen van spreken na een krat bier nog een wedstrijd kunnen voetballen. Het heeft natuurlijk een heel ander effect maar je begrijpt de strekking van mijn verhaal.:cool: Tolenrantie is en blijft persoonlijk. Mijn persoonlijke mening is dat 3 scoops teveel is. (gezondheid)
 
Er zijn meer mensen die van Jack3D, Hard! of noxipro 3 scoops nemen. Toleratie is en blijft iets heel persoonlijks. Misschien een rare vergelijking maar een voorbeeld dat echt iedereen kent is alcohol. Je hebt een gemiddelde, je hebt mensen die na 2 glazen echt al omvallen en je hebt mensen die bij wijzen van spreken na een krat bier nog een wedstrijd kunnen voetballen. Het heeft natuurlijk een heel ander effect maar je begrijpt de strekking van mijn verhaal.:cool: Tolenrantie is en blijft persoonlijk. Mijn persoonlijke mening is dat 3 scoops teveel is. (gezondheid)

Mee eens,
Als je ziet dat 3 scoops (maximale dosis van Hard!) niet het gewenste effect geven dan is dat een signaal om te stoppen met alle stimulanten (caffeine, coffee, en zelfs cola) voor een paar weken om het weer te voelen.

Je hersenen voelen het misschien niet bij hogere dosissen, maar je hart voelt het wel.
 
Had eerste keer 1 schepje en merkte niks. Vanavond 3 genomen en heb de aderen over mijn armen lopen en enorme pomp. :D

Moet zeggen dat ik me nu erg onrustig voel en wat tintelingen heb. Volgende keer 2 scheppen en dan denk ik dat ik de juiste dosering heb. :)
 
Had eerste keer 1 schepje en merkte niks. Vanavond 3 genomen en heb de aderen over mijn armen lopen en enorme pomp. :D

Moet zeggen dat ik me nu erg onrustig voel en wat tintelingen heb. Volgende keer 2 scheppen en dan denk ik dat ik de juiste dosering heb. :)

3 is voor mij idd ook teveel, bij 2 voelde ik me goed en de pomp was duidelijk aanwezig.
 
3 is voor mij idd ook teveel, bij 2 voelde ik me goed en de pomp was duidelijk aanwezig.

Ben nu doodmoe, das wel lekker want normaal heb ik niet zo'n slaap. Ga zo mijn bed in om te groeien. :D
 
Had eerste keer 1 schepje en merkte niks. Vanavond 3 genomen en heb de aderen over mijn armen lopen en enorme pomp. :D

Moet zeggen dat ik me nu erg onrustig voel en wat tintelingen heb. Volgende keer 2 scheppen en dan denk ik dat ik de juiste dosering heb. :)

Super! 2 zou dan de ideale dosering voor je zijn. Heb gisteren ook weer met Hard! mogen trainen. De pomp blijft verbazingwekkend ook tegenover andere toppre-workouts:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 09:49 ----------

Ben nu doodmoe, das wel lekker want normaal heb ik niet zo'n slaap. Ga zo mijn bed in om te groeien. :D

Slapen is en blijft belangrijk:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 09:50 ----------

3 is voor mij idd ook teveel, bij 2 voelde ik me goed en de pomp was duidelijk aanwezig.

Ok. Klinkt goed!:)
 
Ging wel elkker vorige keer op 1 scoop, vanavond eens iets hogere dosering proberen wie weet geeft het een nog beter effect.
 
Ging wel elkker vorige keer op 1 scoop, vanavond eens iets hogere dosering proberen wie weet geeft het een nog beter effect.

Super!:) Klinkt weer goed!!
 
zonet ook maar besteld naar alle reactie's hier. Nog nooit PWO gehad, dus ben benieuwd:)
 
Hoe zit het met de zogenoemde crash van dit product?
 
Begint erop te lijken dat heel Bodybuildend Nederland/België aan de amfi's is haha, al die producten met geranamine. Seriously though,ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat het in Nederland als harddrug bestempelt gaat worden, op de dopinglijsten staat het al.

Crash is heel persoonlijk Sergeant, de ene crashed erop en de ander heeft nergens last van. Als je er benieuwd naar bent, gewoon eens proberen. Ikzelf vind producten met geranamine niks, but who am I? Kan me best voorstellen dat anderen er heerlijk op kunnen trainen. Heb het wel een paar keer in producten die ik kocht gehad omdat ik de moeite niet had genomen de hele ingredientenlijst door te nemen, iets wat ik sindsdien wel goed doe.
 
heee ik had een vraag ik wou graag hard gaan kopen maar is die smaak het zelfde als die van noxi pro krijg het niet meer door men strot ben er goed ziek van geweest gelijk de eerste dag 2 scoop in plaats van 1 scoop :P
 
Is ook niet voor kinderen maar voor 18 jaar en ouder. :cool:
 
zonet ook maar besteld naar alle reactie's hier. Nog nooit PWO gehad, dus ben benieuwd:)

Dank je, voor de bestelling! Met maximaal 1 scoopje beginnen als je er geen/weinig ervaring mee hebt:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 16:48 ----------

Hoe zit het met de zogenoemde crash van dit product?

Veel mensen berichten in tegenstelling tot sommige andere pre-workouts met Hard! weinig tot geen crash. Mooi dus:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 16:49 ----------

heee ik had een vraag ik wou graag hard gaan kopen maar is die smaak het zelfde als die van noxi pro krijg het niet meer door men strot ben er goed ziek van geweest gelijk de eerste dag 2 scoop in plaats van 1 scoop :P

De smaak van Hard! is echt heel goed. Check de reviews maar even!:)
 
okee mooi hoop niet dat hetzelfde smaakje eraan zit anders kan het gelijk bij het afval :)
 
Back
Naar boven