XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Welk level zijn jullie ondertussen al? Ik heb er al zo'n 60 uur inzitten en zit nu op level 39. Main quest moet ik nog beginnen aan "The throat of the world". Geen idee of ik ver ben in de main quest :roflol:

Ben nu lvl 33, heb quests gedaan in whiterun, ivarstead en ben nu in Riften bezig, heb daar net een huis gekocht en 1ste quest van thief guild gedaan :)

Valt voor mij nog genoeg te beleven in Skyrim
 
enige actieve thread op een weekdag om dit uur :roflol:
 
enige actieve thread op een weekdag om dit uur :roflol:

:roflol:

k*tte is dat ik gewoon niet kan slapen, stop meestal al rond 00:00 met Skyrim en toch ben ik tot 4-5 uur wakker de afgelopen 2 weken.
 
Ben ff gestopt, werd te makkelijk.

Ben level 40 en kill alles met gemak.
 
mmmm heb al bijna een week niet meer gespeeld. Meestal doe ik 's middags even maar als ik eenmaal lig op de bank met een kussen en deken dan val ik inslaap :o wordt ik vervolgens wakker omdat de controller in me aars prikt en dan is het alweer etenstijd Fuuu :p
 
Ben ff gestopt, werd te makkelijk.

Ben level 40 en kill alles met gemak.

Dat is ook wat mij er van weerhoudt om Skyrim te gaan spelen. In Oblivion had ik op een gegeven moment een karakter dat Atronach's kon summonen en het was een koud kunstje om een dungeon in te gaan en die Atronach alvast het meeste werk te laten doen. Eenmaal een uberkarakter gebouwd is de uitdaging uit het spel en al naar gelang hoe je het aanpakt kan je redelijk snel zo'n uber karakter hebben. Zal in Skyrim waarschijnlijk anders zijn maar in Oblivion had ik 10 a 15 uur wel een karakter dat steeds meer onverslaanbaar werd. Na 25 a 30 uur was je dan echt onverslaanbaar.
 
Welk level zijn jullie ondertussen al? Ik heb er al zo'n 60 uur inzitten en zit nu op level 39. Main quest moet ik nog beginnen aan "The throat of the world". Geen idee of ik ver ben in de main quest :roflol:

Ik ben level 50.

Heb het idee dat je vanaf level 50 dus gewoon level up gaat door enemies slachten, ik keek ineens naar mn exp bar en die was gestegen, terwijl ik qua skills nog helemaal niks omhoog was gegaan (of ik heb het gewoon over 't hoofd gezien)

@ Calyptus, wat kreeg jij als beloning voor de Stormcloaks questline? Ik had voor the Imperial Legion gekozen en ik kreeg een daedric sword met health absorb abilities.

Heb er nu ongeveer 80 uur opzitten.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 09:48 ----------

Dat is ook wat mij er van weerhoudt om Skyrim te gaan spelen. In Oblivion had ik op een gegeven moment een karakter dat Atronach's kon summonen en het was een koud kunstje om een dungeon in te gaan en die Atronach alvast het meeste werk te laten doen. Eenmaal een uberkarakter gebouwd is de uitdaging uit het spel en al naar gelang hoe je het aanpakt kan je redelijk snel zo'n uber karakter hebben. Zal in Skyrim waarschijnlijk anders zijn maar in Oblivion had ik 10 a 15 uur wel een karakter dat steeds meer onverslaanbaar werd. Na 25 a 30 uur was je dan echt onverslaanbaar.

Ik hoor van iedereen dat Skyrim way better is, niet te vergelijken met Oblivion. Je kan je difficulty hoger zetten, dus ik snap het probleem niet.
 
@ Calyptus, wat kreeg jij als beloning voor de Stormcloaks questline? Ik had voor the Imperial Legion gekozen en ik kreeg een daedric sword met health absorb abilities.

een elven sword of the blaze.

random quest rewards, zeker low levels zuigt het. lvl 12 gecomplete(nieuw char gemaakt).
 
een elven sword of the blaze.

random quest rewards, zeker low levels zuigt het. lvl 12 gecomplete(nieuw char gemaakt).

Lol dat is indd minder ja, ik ken iemand die kreeg een steel sword, zonder dingetjes erbij.
 
ga terug nieuw char maken om die mages college te doen. Assassin is te uber met die imba sneak, hork ook(heavy orc met shield), dual wield nord barbarian is gewoon een buttonmash, en mn dunmer mage/archer was enkel in distruction goed.

breton mage coming up. En anders is die morrowind 2011 er ook nog.
 
ga terug nieuw char maken om die mages college te doen. Assassin is te uber met die imba sneak, hork ook(heavy orc met shield), dual wield nord barbarian is gewoon een buttonmash, en mn dunmer mage/archer was enkel in distruction goed.

breton mage coming up. En anders is die morrowind 2011 er ook nog.

Morrowind 2011?

Ik heb expres voor Imperial gekozen zodat ik de magic en het melee gebeuren kon ervaren, zeker geen spijt van. Mn health/magicka/stamina zijn mooi gebalanceerd zodat ik nu sneak/archery erbij kan gaan doen. Mocht ik een orc of dergelijke gemaakt hebben dan zou ik geen magic erbij kunnen doen ivm magicka nood.
 
Was Morrowind beter dan Skyrim?
 
qua storyline ms. Maar de combat was echt reteslecht gedaan. En de cliff racers...

http://www.youtube.com/watch?v=YgMgUehD1Tw

Maar Morrowind was mijn eerste tes, dus ben ik beetje biased.

But luckily there easy to kill :roflol:

Nice English.

Ach, bij Skyrim word ik ook leip van die draken, kan je weer niet fast travelen, en die beesten zijn ook zo k*t aan de grond te krijgen ook al heb je die shout.
 
But luckily there easy to kill :roflol:

Nice English.

Ach, bij Skyrim word ik ook leip van die draken, kan je weer niet fast travelen, en die beesten zijn ook zo k*t aan de grond te krijgen ook al heb je die shout.

draken zijn niet met die cliffracers te vergelijken. cliffracers kom je echt elke 2 minuten tegen, je heb geen reet door waar ze zijn, en je moet altijd recht omhoog facen om ze te kunnen raken.
 
ps:

ebony ores...
ebony whores...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb gisteren mijn schoen leeg gehaald, en je raad nooit wat er in zat : Skyrim !! (voordeel als je zelf de cadeuatjes koopt voor je dochtertje, krijgt papa zelf ook wat :))

Nu ben ik helemaal een maagd betreft het Elder Scrolls universum.
Ik heb zo'n zwarte elf gemaakt die kan sneaken stond er... wat is het wijste om mee te vechten?

- Spells? (lijkt me niet, maar hij kent er wel al een paar)
- Dual wield? (lijkt me het vetste)
- 2 Hander? (ook wel ok)
- Archer? (mwah...)
- zwaard en schild ? (lijkt me nix...)
- 1H met andere hand spell ? (vind ik gay)

Heb me er nog niet heel erg in verdiept, ben ook wel erg benieuwd hoe het met die talent tree achtige shit gaat werken... kan je dit steeds reskillen als je wilt?

Eerste indruk van het spel was wel erg vet !
 
Back
Naar boven