AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Zijn er mensen hier die met een matige pc dit spel spelen? Werkt dat een beetje? Heb er zelf normaal gesproken een hekel aan met een matige pc maar heb wel zin om even te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je pc specs en op welke resolutie ga je spelen ?
 
Ik sta versteld van mijn kaart... GT 560 hawk... draai nu rond de 60/70 fps op ultra..
 
Ja goed kaartje he HB :)
 
Wat zijn je pc specs en op welke resolutie ga je spelen ?

copy/paste

Processor:
Core 2 Duo E6700
Memory:
G.E.I.L. DDR2 2GB (missch even 2GB erbij nemen)
Hard Drive:
WD Raptor (10000rpm)
Video Card:
EVGA Geforce GTX 460 (1GB) Overclocked
Monitor:
DELL 24 inch 2407WFPHC dus liefst op 1920x1280
Sound Card:
Creative SB X-FI Fatal1ty
Operating System:
Windows 7 64-bit
Motherboard:
MSI P6N SLI Platinum
 
Laatst bewerkt:
2gb ram is wat weinig .. Maak er 4/6 gb van maar dan word het mss ook nog krap aan op die resolutie en Low

Draai hem zelf namenlijk op med/high met 2x gtx460 in sli en 8gb ram

1280x1024 en je kan hem wel spelen denk ik met 4gb ram
 
moet nog 2 dingen unlocken voor co-op. even kijken of dat laatste wapen een beetje fijn is

Laat ff weten hoe de M39 in multiplayer is :D

WTF die usas 12 met frag rounds is zo hard haha, ziek op kleine maps.

Mmmm wil ik! Level 41 nu en skyrim aan t spelen. Werd gister door een heel dorp uitgemoord omdat ik de verkeerde kip een mep had gegeven, man ik wou dat ik toen een USAS had :mad:

Teveel unlocks lol, ik speel dit 2 keer in de week en als ik zo door ga dan ben ik nog een jaar aan het unlocken.

Is toch vet, vond bc2 best een stuk saaier toen ik alles had geunlocked. Al zal ik waarschijnlijk nooit alles van recon vrijspelen :p
 
Dit weekend ga ik er weer tegen aan :D
 
Ik ga hem volgende week halen :cheer:
Dat unlocken, is dat online of door single player te spelen? (ik ben een noob)
 
online naturel, en met co-op
 
thanks gasten.
 
godver!! ik probeer verder te komen met jets maar elke keer na het opstijgen word ik zowat neergeschoten. het is ook ontzettend ****ed up om met dat kanon iets te raken.....
 
godver!! ik probeer verder te komen met jets maar elke keer na het opstijgen word ik zowat neergeschoten. het is ook ontzettend ****ed up om met dat kanon iets te raken.....
Probeer even ground targets te raken en als het even mee zit zuigende piloten. Na een paar kills krijg je heatseakers en kan je beginnen met het luchtruim te domineren.
 
Laat ff weten hoe de M39 in multiplayer is :D
geen idee. :P

vind de infantry aspect van het spel ook eigenlijk niet veel aan. Zit meer in de vehicles (heli / vliegtuig). De sg335 oid is wel fijn voor de rest, heb er even op metro mee gespeeld. m39 heb ik geen idee van.
 
Zal eens die russische kopen, scheelt weer wat centen :p

geen idee. :P

vind de infantry aspect van het spel ook eigenlijk niet veel aan. Zit meer in de vehicles (heli / vliegtuig). De sg335 oid is wel fijn voor de rest, heb er even op metro mee gespeeld. m39 heb ik geen idee van.

In alle battlefield reeksen was ik ook meer te vinden in helis en yets, het meest leuke en bijna niemand die me te pakken kreeg :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven