Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nieuwe pic van 'chest' brah.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij dealt in anabolen, zou hem niet gauw op zijn woord geloven ;)
 
Hij dealt in anabolen, zou hem niet gauw op zijn woord geloven ;)

Ja, daarvoor werd die toch gepakt? En door de dood van zijn broer had hij de kwalijke gevolgen van AAS volgens hem ingezien en zou hierna niet meer handelen/gebruiken (dit had ik ergens via zijn fb gelezen).
 
Ja, daarvoor werd die toch gepakt? En door de dood van zijn broer had hij de kwalijke gevolgen van AAS volgens hem ingezien en zou hierna niet meer handelen/gebruiken (dit had ik ergens via zijn fb gelezen).

Had hij dat echt gezegd? Dan heeft hij daarmee toch mooi toegegeven dat de dood van zyzz idd te wijten is aan de anabolica. (wat iedereen ook al wel dacht)
Maar dan nog vind ik chestbrah een erg criminele vibe afgeven dus ik zal er maar niet van op aan gaan.
 
Klinkt zeer onwaarschijnlijk dat ie zo'n grote bron van inkomsten kan opgeven, laat staat iedereen die van hem koop ene briefje sturen met; **** you guys i QUIT.

Also, kan je link sturen waar hij zegt dat ie stopt met steroide-gebruik?
 
Had hij dat echt gezegd? Dan heeft hij daarmee toch mooi toegegeven dat de dood van zyzz idd te wijten is aan de anabolica. (wat iedereen ook al wel dacht)
Maar dan nog vind ik chestbrah een erg criminele vibe afgeven dus ik zal er maar niet van op aan gaan.

Als ik me goed herinner wel. Ergens in dit topic was dat gepost, kan het helaas niet zo snel vinden :(
 
2mrfz1w.jpg
 
Chestbrah staat er ziek bij.
 
hahah wat een baas :roflol:
 
Back
Naar boven