AndroidHealthClinic

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als jij speelt wil Arydan wel ernaast gaan staan met een Zyzz dansje. Opzich wel leuke act voor X-Factor of Holland got Talent


:roflol:

geweldig idee, maar met z'n drieën is beter anders lijken we net een circus act :D

Kan iemand dat keyboard jatten.... dank u!

Mooie training weer kerel, best sterke rug:)

bedankt! haha ach ja het is een tijdelijke rush over enkele dagen is de pret dr wel weer van af.

Machete over 5 jaar:

(check stukje vanaf 2:50)
http://www.youtube.com/watch?v=GIf9aJ6hm-o

lolled @ types die hij aantrekt

kerel heeft wel skillz
 
Borst en Biceps

Flat Bench Press
12x50 (wu)
6x60 (wu)

6x70
6x78
6x84 PR

Laatste set heeft spotter wel wat meegeholpen.

Incline DB Press
10x26
10x28
4x30
7x24

Pff blijf haken op die 4 reps, waarschijnlijk komt dat omdat ik daarvoor tot failure ging.

DB Fly's - strikt
12x12
12x14
12x16

Chin ups (small, supinated)
12xBW
7xBW
4xBW

Dumbbell curl
12x18
12x20
6x22

Concentration curl
12x14
8x16
5x16

------- ABS ---------

Frog kicks
12xBW
12xBW
12xBW+2kg

Swissbal crunches
12xBW
12xBW+7kg
12xBW+10kg

Hehe, na halfjaar eindelijk keer abs getrained. Conclusie --> saai :D

Opmerkingen
Was lekker intensieve training, jammer niet meer PR's.
Moet iets meer eten denk ik.
Ik woog met kleding aan in de gym 83kg.
 
db inchline press, pak hem 2 weken wat hoger 4x8 op 26 of 28, daarna lukt 30-32 ja 6x minimaal.

tippp van mr rijstwaffelllll

toch nette training heur
 
Dan zijn het geen 6 reps, pussy!


Mooie training :D
 
db inchline press, pak hem 2 weken wat hoger 4x8 op 26 of 28, daarna lukt 30-32 ja 6x minimaal.

tippp van mr rijstwaffelllll

toch nette training heur

Thx man, dus 4x8x28 doen?

Dan zijn het geen 6 reps, pussy!


Mooie training :D

LOL! Je hebt gelijk, tweede rep deed die 50% hulp (snap niet waarom?!) en laatste 1,5rep hielp die.
 
ja 4x8 28kg idd. Is wel te doen toch voor je. Als de 1e week 4x8 lukt, dan zou je op kunnen schroeven na 4x10 en daarna voor die 6/8x 30 gaan.

Komt wel goed :D
 
ja 4x8 28kg idd. Is wel te doen toch voor je. Als de 1e week 4x8 lukt, dan zou je op kunnen schroeven na 4x10 en daarna voor die 6/8x 30 gaan.

Komt wel goed :D

Thanks bra! Ja, ben meer van de pyramide vorm trainen. Maar afwisseling is nooit verkeerd. Ga dit volgende week proberen!
 
Hoe gaat het trouwens met je puntjes?? Ik heb nu bakkenbaarden laten groeien doe ik trimmen met ontdeuse (gelijke lengte als zijkant haar), ziet er best vet uit :p
 
Nice training brah! wel die abs blijven trainen voor DBB zyzz gang.

Kan je niet met incline db zo doen:

10x26
- x30
- x28-30
- x26-28

weet niet of van 26 naar 30 te grote stap is om in ene te doen.
Als 2de set met 30 lekker gaat ook 3de met 30 anders 3de set met 28 en ook 4de set met 28.
 
Hoe gaat het trouwens met je puntjes?? Ik heb nu bakkenbaarden laten groeien doe ik trimmen met ontdeuse (gelijke lengte als zijkant haar), ziet er best vet uit :p

Oww weer laten bijgroeien, vond niet zo netjes hehe. Ik heb gewoon rechte bakkebaarden als usual ongeveer op oorhoogte en afgelopen zaterdag haren gemillimeterd staat epic fuark :D

Ja je moet wel vaak bijtrimmen, anders krijg je van die dikke bakkebaarden niet zo mooi. Je hebt ook heel kort haar herinner ik me, nice man.

Nice training brah! wel die abs blijven trainen voor DBB zyzz gang.

Kan je niet met incline db zo doen:

10x26
- x30
- x28-30
- x26-28

weet niet of van 26 naar 30 te grote stap is om in ene te doen.
Als 2de set met 30 lekker gaat ook 3de met 30 anders 3de set met 28 en ook 4de set met 28.

Thx bro! Haha echt he, probeer gewoon elke maandag wat abs te pakken zit toch in de bulk laat ze ook maar mooi groeien. Die frog kicks zijn heerlijk, die houd ik zeker erin.

Bedankt voor je advies man, maar denk dat dat te zwaar is nu.
Ga het wel op den duur proberen als ik weer op een plateau geraak.
 
Foto's zijn ****ing groot kun je ze wat kleiner maken?

Moeilijk vergelijken zo.
 
Zit duidelijk progressie in! lekker hoor..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven