MuscleMeat

Mooi dik en groot

Bezoekers in dit topic

Heel gelukkig leven, alleen wel als je zo dik bent dat je nooit ouder dan 50 wordt.
Ja echt dikke respect heb ik dan.
 
zalig topic dit :roflol:
 
bedankt voor de lolz iedereen :roflol: zeker 5x in de lach geschoten om dit topic. doet een mens toch goed
 
:roflol: fersure, sws als je dit moet vragen op 1.88 116kg 19% dan kloppen jouw statts niet
In januarie komen de eerste fotows :) ja geloof het ofniet goos ben van 134 kilo zware dikzak naar nu gegaan, maar zodra ik me fotos erop zet zal je wel anders denken :)
 
Ken me best indenken dat hij dit wilt want iedereen heeft een ander ideaalbeeld dusja... alleen twijfel kan je een V-vorm krijgen als je nogal zwaarlijvig bent?
Tering grote bovenrug ontwikkelen. Duurt wel beetje lang... :rolleyes:
 
Ja dat het lang duurt heb ik door :p kben nouw eenmaal endo dus dan duurt ut lang voordat je echt vorm ziet :(
Ik moest gelijk denken aan een foto van skinnie:

[Link niet meer beschikbaar]

Succes! ;)
 
Ja dat het lang duurt heb ik door :p kben nouw eenmaal endo dus dan duurt ut lang voordat je echt vorm ziet :(

Onzin, somatotype is niet te koppelen aan hoe je eruit ziet.
Het is je leefwijze die ervoor zorgt hoe je eruit ziet zoals je eruit ziet..

Ik wou dat mensen eens ophielden met het gebruiken van somatotypes...
 
^ ik ben ook geen voorstander van het 'genetics is alles' verhaal, zeker niet, maar ik geloof toch wel in de beginselen van de somatotypering :) neem 10 verschillende mannelijke baby's, voed ze op zonder enige vorm van fysiologische variabelen (voeding, beweging) en je zult op volwassen leeftijd 10 verschillende fysieken voor je hebben, de ene mss dik, de andere graatmager, en de ene stevig gebouwd.

Maar ja het is nogal oudbollig om zo in hokjes te denken, met de kennis en mogelijkheden van vandaag kan iedereen een mooi fysiek opbouwen als ze er voor werken :)
 
^ ik ben ook geen voorstander van het 'genetics is alles' verhaal, zeker niet, maar ik geloof toch wel in de beginselen van de somatotypering :) neem 10 verschillende mannelijke baby's, voed ze op zonder enige vorm van fysiologische variabelen (voeding, beweging) en je zult op volwassen leeftijd 10 verschillende fysieken voor je hebben, de ene mss dik, de andere graatmager, en de ene stevig gebouwd.

Maar ja het is nogal oudbollig om zo in hokjes te denken, met de kennis en mogelijkheden van vandaag kan iedereen een mooi fysiek opbouwen als ze er voor werken :)

Mijn punt! :)
Er zijn gewoon nog teveel mensen die somatotype beschouwen als het wel of niet kunnen aankomen, of hebben van een goed fysiek..

Een ecto die zich helemaal rot vreet en er onwijs gespierd uitziet, is ook niet meteen een meso.. :)
 
Onzin, somatotype is niet te koppelen aan hoe je eruit ziet.
Het is je leefwijze die ervoor zorgt hoe je eruit ziet zoals je eruit ziet..

Ik wou dat mensen eens ophielden met het gebruiken van somatotypes...
Twas eigenlijk meer om aan te geven dat ik nogsteeds me randjes heb ;) kweet dat als je een doel hebt en je ur voor gaat dat het dan werkt.
Net zoals dat voorbeeld met die ecto die veel eet en ineens meso is idd klopt niet :) maar kzeg liever dak endo ben dan dat ik zeg dak nog beetje buikie heb snappiej ;)
 
In januarie komen de eerste fotows :) ja geloof het ofniet goos ben van 134 kilo zware dikzak naar nu gegaan, maar zodra ik me fotos erop zet zal je wel anders denken :)

Je begrijpt niet wat ik bedoel volgensmij. Als je nog geen v-vorm hebt met die statts dan gaat er iets goed verkeert
 
Twas eigenlijk meer om aan te geven dat ik nogsteeds me randjes heb ;) kweet dat als je een doel hebt en je ur voor gaat dat het dan werkt.
Net zoals dat voorbeeld met die ecto die veel eet en ineens meso is idd klopt niet :) maar kzeg liever dak endo ben dan dat ik zeg dak nog beetje buikie heb snappiej ;)

Ja snap ik wel, ik snap dat je dat bedoelde :)

Het enige wat ik er irritant aan vind, is dat jij wel snapt hoe het in elkaar zit, maar omdat je dat gebruikt ''om maar aan te geven hoe je erbij staat'' anderen het niet weten en dat als ''feiten'' gaan gebruiken :)

Precies de reden waarom het beter niet gebruikt kan worden :P hehehe..
+ karma.
 
Je begrijpt niet wat ik bedoel volgensmij. Als je nog geen v-vorm hebt met die statts dan gaat er iets goed verkeert
of ik ben een dikkerd die eerst 134 woog ( ja had daarvoor ookal wat getrainend ) en nu keihard aant beuken ben ;) dus volgens MIJ snap JIJ MIJN situatie niet ;) niet iedereen boven de 100 kilo heeft een V-vorm maat ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 05:02 ----------

Ja snap ik wel, ik snap dat je dat bedoelde :)

Het enige wat ik er irritant aan vind, is dat jij wel snapt hoe het in elkaar zit, maar omdat je dat gebruikt ''om maar aan te geven hoe je erbij staat'' anderen het niet weten en dat als ''feiten'' gaan gebruiken :)

Precies de reden waarom het beter niet gebruikt kan worden :P hehehe..
+ karma.
thx brah en karma back ofcourse :)
 
ik zal meer broordjes met kipfilet eten + aantal broodjes pinda kaas
en wat brinta en een broodje met ei
 
ik zal meer broordjes met kipfilet eten + aantal broodjes pinda kaas
en wat brinta en een broodje met ei

teveel brood is ook niet goed..

Als je broodjes kipfilet eet + Broodjes pindakaas, denk dan meteen aan 8 boterhammen..
En ''een'' broodje met ei, mag je er 2 of 3 van maken.
Alsnog zou ik het met brinta doen en daar een paar scheppen whey en rozijnen bij gooien ;) Dat doet the trick ook wel!
 
teveel brood is ook niet goed..

Als je broodjes kipfilet eet + Broodjes pindakaas, denk dan meteen aan 8 boterhammen..
En ''een'' broodje met ei, mag je er 2 of 3 van maken.
Alsnog zou ik het met brinta doen en daar een paar scheppen whey en rozijnen bij gooien ;) Dat doet the trick ook wel!

:shrug: ik heb hem net gezegd dat je op 62kg prima
8x bruinbrood per dag kan eten met kip en pindakaas als je wil groeien, en nu wordt ie mss weer bang van een broodje kip te veel:mad:


brinta met whey is sochtends wel beter ja, op nuchtere maag goed om snel weer uit katabole toestand te komen ook.
 
Back
Naar boven